جنگل عجیب لهستان | درختان کج در لهستان | معرفی جنگل کج

چرا درختای این جنگل کج رشد می کنن؟ | راز وحشتناک جنگل کج لهستان

جنگل کج یکی از عجیب ترین جنگل های جهانه که سناریوهای ترسناکی داره، با ویکی گردی همراه باشین تا هم عکس های این جنگل رو ببینین و هم از راز کج بودنش مطلع بشین.

جنگل کج
ویکی گردی:

ماجرای کامل جنگل کج را در این مطلب از سایت ویکی گردی بخوانید. در گوشه ی کوچکی از غرب لهستان، نزدیک شهر گریفینو، یک جنگل عجیب و غریب و وحشتناکی وجود دارد. نام این جنگل، جنگل کج است. در این جنگل، درختانی خمیده شکل وجود دارد. جالب است بدانید که محققان برای آنکه متوجه علت خمیدگی درختانجنگل کج شوند، تحقیقاتی را انجام داده اند، اما هیچ کدام از آن ها متوجه علت خمیدگی درختان نشدند.

جنگل کج پوشیده از درختان کاج است .در جنگل کج، حدود 400 درخت کاج وجود دارد، که با خم شدن 90 درجه در پایه خود رشد می کنند. بیشتر درخت های جنگل کج به سمت شمال رشد می کنند.

درخت عجیبی که میوه هایش به شکل اندام زنانه است! + عکس

e7b1ee93-6f87-4354-b418-75f9fdb00fe6

طی بررسی هایی که در این جنگل صورت گرفته، متوجه می شویم، که درختان این جنگل در دهه 1930 کاشته شده اند. و هنگامی که هر خسارتی که منجر به انحنای تنه شود، متوجه می شویم که درختان حدود 7 الی 10 ساله هستند.

13970408000169_Test_NewPhotoFree

چه سناریوهایی برای کشف راز و رمزهای این جنگل وجود دارد؟

برای جنگل کج، 3 سناریو در نظر گرفته شده است. اولین نظریه متعلق به بیگانگان است که به طور مداوم به عنوان توضیحی برای همه پدیده های مرموز ظاهر میشوند.

درخت انسان نمای فیلم ارباب حلقه‌ ها در سیستان و بلوچستان + تصویر

4356055_384

دومین نظریه ای که بسیار وحشتناک و عجیب و غریب است، این است که در این منطقه هیچ کس سکونت ندارد و ارواح شیطانی مسئول شکل وحشتناک درختان هستند.

همه ی ما میدانیم که قانون جاذبه زمین، اجسام را به طرف پایین می کشد نه به سمت پهلو، پس سومین نظریه ای که فاقد شواهد علمی است، این است که نیروی جاذبه در این منطقه بسیار زیاد است و همین باعث شده است که درختان چنین ترکیبی را داشته باشند. اما علم به هر سه فرضیه ای که مطرح کردیم، پاسخ ” نه ” میدهد.

98a48cde-7e8e-4bc3-b0fa-615e25615537

مشهورترین سناریویی که برای این جنگل وجود دارد چیست؟

از مشهورترین سناریویی که برای این جنگل وجود دارد، می توان به کشاورزان محلی که سعی در ایجاد چوب منحنی طبیعی برای ساخت کشتی یا ساخت مبلمان داشتند، که عمدا رشد آن ها را دستکاری کرده اند، اشاره کرد.

ماجرای جالب درختی که 25 سال پیش دستگیر شد + عکس

شکل دادن به درختان، یک روش معمول است، که از طریق تکنیک های مختلف به دست می آید و نمونه هایی از آن در طول تاریخ و در سراسر جهان وجود دارد.

Meghalayaیکی از نمونه های بارز آن، پل های ریشه ای زنده، که در منطقه در شمال شرقی هند قرار دارد، می باشد.

002ec668-c5a4-4018-8130-0eb97e19b0c6

خلق قطعات هنری با استفاده از درخت سازی

از درخت سازی میتوان برای خلق قطعات هنری نیز استفاده کرد. در کالیفرنیا، بازدید کنندگان سیرک درختی، که کار کشاورز سوئدی آمریکایی اکسل ارلاندسون(Axel Erlandson) را به نمایش می گذارد، می توانند نمونه های پیچیده و خلاقانه ای باشند.

به نظر می رسد که در جنگل کج، تنه های عجیب درختان در مقابل بادی خم می شوند، که تماشاگران نمی توانند آن را احساس کنند. اما آنچه واضح است این است که آنچه در پشت سر گذاشته شده است، برای بازدید کنندگان منظره ای زیبا و جذاب است.

چگونه می توانیم به این جنگل عجیب و غریب برویم؟

این جنگل با شهر پوزنان(Poznan)، یکی از شهرهای فوق العاده زیبای لهستان، با ماشین حدودا 2 ساعت فاصله دارد. از شهر کراکوف با ماشین حدود 8 ساعت در راه هستید.

3e21ef42-7f03-4881-94ad-db602b02d222

در طول مسیر هیچ نشانه و اطلاعاتی درباره جنگل نخواهید یافت، اما مسیر رسیدن به این جنگل به هیچ وجه دشوار نیست. مسیر جنگل به خوبی مشخص شده است و مطمئنا گم نخواهید شد، زیرا جنگلی که در آن 400 درخت کاج وجود دارد، درست در پشت ساختمان های آپارتمانی است.

درخت آدامسی، چندش ترین درخت در تهران + عکس

از جاده اصلی تا جنگل حدود 10 دقیقه پیاده روی باید انجام دهید. پس حتما از این جنگل عجیب و غریب و رازآلود دیدن کنید.

 

منبع: الی گشت
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر