بهترین هتل های آبادان + تلفن و آدرس

بهترین هتل های آبادان | رزرو بهترین هتل های آبادان

اگر قصد اقامت در یکی از بهترین هتل های آبادان را دارید با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل آنها را به شما معرفی کنیم.

بهترین هتل های آبادان
ویکی گردی:

بهترین هتل های آبادان، به خاطر گردشگری بودن این شهر و تعداد بالای مسافرانی که به این شهر جنوبی سفر می کنند، امکانات بی نظیری را در اختیار اقامت کنندگان قرار می دهد. شهر آبادان یکی از شهر های ساحلی و زیبای ایران است و افراد زیادی به آن سفر می کنند به همین خاطر مدیران بهترین هتل های آبادان سعی می کنند امکانات و خدماتی با کیفیت و متناسب با سلیقه همه افراد را فراهم کنند. در این مقاله تا جای ممکن، بهترین هتل های آبادان برای آشنایی بیشتر شما معرفی شده اند. 

هتل پارس کاروانسرای آبادان

هتل پارس کاروانسرای آبادان، هتلی قدیمی است که از زمان شروع فعالیتش اتفاقات زیادی را پشت سر گذاشته و در سخت‌ترین شرایط به بهترین شکل از مهمانان خودش پذیرایی کرده است. این هتل در سال ۱۳۵۰ به بهره‌برداری رسید. با شروع جنگ، فعالیت‌های این هتل هم متوقف شد. هنگام جنگ تحمیلی این هتل در اختیار رزمندگان قرار گرفته بود. امروز اگر به این هتل بروید، آثار باقیمانده از جنگ را می‌توانید به صورت ماکت در هتل ببینید. به دلیل خسارت‌هایی که در طول جنگ به این هتل وارد شده بود، بین سال‌های ۷۰ تا ۷۴، این هتل مورد بازسازی اساسی قرار گرفت و در طی آن تمامی امکانات و خدماتش گسترده شد و سطح کیفیتش ارتقا پیدا کرد. 

بهترین هتل های آبادان

امکانات هتل پارس کاروانسرای آبادان

هتل پارس کاروانسرای آبادان به عنوان تنها هتل 5 ستاره این شهر امکانات متفاوتی را در اختیار مسافران قرار می دهد. این هتل دارای امکانات بهداشتی و پزشکی مانند خشکشویی و آرایشگاه است. در هتل پارس کاروانسرای آبادان می توانید از استخر و زمین تنیس استفاده کنید. 

این هتل دارای رستوران ها و کافی شاپ های متعددی است که در طول مدت اقامتتان در آن می توانید از نوشیدنی های و غذاهای بی نظیر و متنوع آنها لذت ببرید.

از امکانات دیگر این هتل می توانیم به تاکسی سرویس، سیستم اعلام حریق، خود پرداز، فضای سبز، مسیر پیاده روی، لابی، صندوق امانات و نماز خانه اشاره کنیم.

بهترین هتل های آبادان

آدرس هتل پارس کاروانسرای آبادان

آبادان - خیابان بریم - میدان بریم 

تلفن هتل پارس کاروانسرای آبادان

06153264002 الی 06153264009

هتل پارسیان آبادان

هتل چهار ستاره تاپ پارسیان آزادی آبادان( پرشین سابق) در سال ۱۳۴۷ افتتاح گردید که بعد از جنگ در سال ۱۳۷۴ بازسازی آن آغاز و تحت نام هتل آزادی آبادان فعالیت خود را آغاز نمود.بعد از گذر چند سال زیر نظر گروه هتل های پارسیان در دو فاز شرقی و غربی به فعالیت خود ادامه داد.این هتل دارای چهار طبقه شامل ۴۷ باب اتاق و سوئیت می‌باشد که از امکانات رفاهی ویژه ای برخوردار می‌باشد. و از امتیازات این هتل می‌توان به قرارگیری در قلب شهر آبادان، دسترسی آسان به اماکن دیدنی شهر مثل بندر کشتیرانی آبادان، بازار مرکزی شهر، سینما نفت، موزه آبادان و نزدیکی به شهر خرمشهر اشاره کرد.هتل پارسیان آزادی آبادان در حال حاضر یکی از بهترین هتل‌های شهر آبادان محسوب می‌شود و سابقه درخشانی در زمینه هتلداری و مهمان نوازی دارد.این هتل با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.

بهترین هتل های آبادان

امکانات هتل پارسیان آبادان

هتل پارسیان آبادان با اتاق های بسیار تمیز و مدرن و شیک آماده پذیرایی از گردشگران عزیز می باشدو در واقع این هتل به طور کلی دارای 47 واحد اقامتی است که مجهز به امکانات رفاهی کاملی هستند و استراحتی لوکس را برای شما رقم می زنند. ویوی اتاق های این هتل رو به محوطه هتل و خیابان است که در کنار دیزاین شیک، آرامش را مهمان استراحت شما عزیزان خواهند کرد.

رستوران هتل پارسیان در طبقه همکف این هتل قرار گرفته است که از کیفیت غذایی بالایی برخوردار بوده و به کمک سر آشپزان حرفه و با تجربه، غذایی لذیذ را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. این رستوران را ظرفیت 110 نفر را پاسخگو است که در وعده های مختلف غذایی شما را بی نیاز از خارج شدن هتل می کند. البته که صبحانه به صورت رایگان رزرو هر اقامت ارائه می شود، اما برای صرف ناهار و شام در رستوران باید هزینه ای مجزا را پرداخت نمایید. 

از جمله امکانات تفریحی و ویژه ای که در هتل پارسیان آبادان وجود دارد می توان به استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی، اتاق بازی، رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی و ... اشاره نمود. 

بهترین هتل های آبادان

آدرس هتل پارسیان آبادان

آبادان، منطقه بریم، بلوار آزادی،جنب دریاچه

تلفن هتل پارسیان آبادان

06130060

هتل نخل آبادان

هتل سه ستاره نخل یکی از بهترین اقامتگاه‌های شهر آبادان است که در سال ۱۳۹۵ مورد بهره برداری قرار گرفته است. نزدیکی هتل به مرکز شهر، فرودگاه آبادان، مراکز خرید و دانشگاه آزاد اسلامی آبادان دسترسی آسان مهمانان گرامی به این اماکن را فراهم کرده است. این هتل با ارائه امکانات رفاهی متناسب با نیاز مسافران توانسته است تا یکی از محبوب‌ترین هتل‌های آبادان محسوب شود. هتل سه ستاره نخل آبادان نسبت به سایر هتل های این شهر، از نظر موقعیت مکانی دسترسی آسانی به فرودگاه بین المللی آبادان دارد. 31 باب اتاق های هتل نخل در 4 بلوک مجزا در دو طبقه ساخته شده که این امر موجب آسایش بیشتر مهمانان می گردد.قابل توجه میهمانان گرامی، هتل نخل فاقد آسانسور می باشد.

بهترین هتل های آبادان

امکانات هتل نخل آبادان

این هتل دارای رستوران، کافی شاپ  وچایخانه سنتی است که برای صرف غذا و نوشیدنی های مختلف می توانید به آنها مراجعه کنید. کیفیت رستوران هتل نخل به قدری بالاست که شما دیگر نیازی به خارج شدن از هتل برای تهیه غذا ئدارید. 

در فضای سبز هتل نخل آبادان می توانید قدم بزنید و با خانواده تان وقت بگذرانید و از یک پیاده روی طولانی لذت ببرید.

پارکینگ، نمازخانه، لابی، صندوق امانات، اینترنت رایگان، شبکه پخش فیلم خارجی و داخلی، سیستم اعلام حریق و سیستم گرمایش و سرمایش از امکانات این اتاق هستند.

بهترین هتل های آبادان

آدرس هتل نخل آبادان

آبادان، بلوار آزادی، جنب فرودگاه بین المللی آبادان

تلفن هتل نخل آبادان

06153364871

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر