امکانات هتل های 5 ستاره بندرعباس | بررسی هتل های 5 ستاره بندرعباس

رزرو هتل های 5 ستاره بندرعباس | معرفی هتل های 5 ستاره بندرعباس

بندرعباس یکی از شهر های زیبای ایران است و مسافران زیادی به این شهر سفر می کنند. آشنایی با اقامتگاه های بندرعباس، به ویژه هتل های 5 ستاره بندر عباس، انتخاب اقامتگاه را برای شما آسان تر می کند.

هتل های 5 ستاره بندر عباس
ویکی گردی:

هتل های 5 ستاره بندرعباس، با امکاناتی با کیفیت، پذیرای میهمانان خارجی و داخلی هستند. بندر عباس شهر جنوبی و گردشگر پذیر ایران است. هتل های 5 ستاره بندرعباس در تلاشند بهترین امکانات را در اختیار مسافرانی که به این شهر سفر می کنند قرار دهند. اگر به دنبال تجربه اقامتی راحت در شهر بندر عباس هستید، هتل های 5 ستاره بندرعباس، پیشنهاد ما به شماست.

هتل بین المللی هرمز بندرعباس

هتل بین المللی هرمز با چشمداشت به استانداردهای یک هتل پنج ستاره بین المللی در جوار ساحل زیبای خلیج فارس ساخته شده است. این هتل در مساحتی بالغ بر 50000 مترمربع، در 7 طبقه به شکل F با امکاناتی خاص و برخوردار بودن از چشم اندازی زیبا و رستوران های مجلل در محیطی آرام و به یاد ماندنی واقع شده است. هتل پنج ستاره هرمز در مالکیت شرکت سرمایه گذاری گروه فیلی (سهامی خاص) می باشد. هتل پنج ستاره هرمز بندر عباس اولین هتلی است که در کشور موفق به دریافت تندیس زرین واحد خدماتی برگزیده سبز در کشور از دستان وزیر نفت و رییس سازمان حفاظت محیط زیست شده است.این هتل در راستای کاهش و بهبود مصرف در زمینه‌های تاسیسات، مصرف آب، کاهش مصرف پلاستیک، پسماند، مصرف برق، فضای سبز، ایمنی و بهداشت و HSE و اقدامات فرهنگی در زمینه محیط زیست بر اساس معیارهای بین المللی در این زمینه علاوه بر اینکه اولین هتل دریافت کننده این جایگاه بلکه در تمامی فعالان و بنگاههای اقتصادی کشور بالاترین نشان را در این حوزه کسب نموده است . 

هتل های 5 ستاره بندر عباس

اتاق های هتل بین المللی هرمز بندرعباس

اتاق های این هتل 5 ستاره، شامل اتاق یک تخته، اتاق دابل جونیور، اتاق دابل سینیور، دو تخته توئین و سه تخته است. همه این اتاق های دارای امکانات مشترکی مانند کولر گازی، اینترنت رایگان، ماهواره و خط تلفن هستند. سوئیت رویال تریپل ویژه مدیریت از سوئیت های خاص هتل 5 ستاره هرمز می باشد و دارای امکاناتی متفاوت با دیگر اتاق ها و سوئیت های این هتل است. سوئیت رویال دبل از دیگر سوئیت های مجموعه هتل هرمز بندر عباس است که با توجه به امکاناتی که در آن ارائه می شود، قیمت نسبتا مناسبی دارد. در این سوئیت شما می توانید از امکانات و خدماتی مانند سرویس 24 ساعته، حمام، اینترنت رایگان و سیستم صوتی است. 

سوئیت مراکشی، سوئیت سه تخته و سویئیت رویال تریپل از دیگر سوئیت های هتل بین المللی هرمز هستند.

هتل های 5 ستاره بندر عباس

امکانات هتل بین المللی هرمز بندرعباس

امکانات رفاهی و خدماتی هتل هرمز بندرعباس شامل 1400 متر مربع مساحت لابی و 365 اتاق مبله و 22 سوئیت، مرکز خرید و عابر بانک، مجتمع اداری، سالن کنفرانس و آمفی تئاتر با سیستم صوتی و نور پردازی روز دنیا، سیستم های صوتی تصویری در تمامی اتاق ها، همراه با پوشش ماهواره ای متنوع در کانال های تلویزیونی می باشد.

هتل بین المللی هرمز بندعباس، مجهز به سیستم اعلام حریق ، دوربین های مداربسته ، پله اضطراری و سیستم برق اضطراری می باشد.حفظ امنیت و آسایش میهمانان از مهمترین اهداف مدیریت و کارکنان هتل می باشد

تاکسی سرویس هتل بین المللی هرمز بندر عباس با ماشین های مرتب و راننده های مجرب در طول روز آماده سرویس به میهمانان می باشد.

امکانات ورزشی و تفریحی هتل بین المللی هرمز بندرعباس شامل: میزهای بیلیارد و زمین تنیس با امکانات و خدماتی منحصر به فرد ، فضائی آرام بخش و معماری زیبا لذت سفر و استراحت را دو چندان می کند.

در رستوران های هتل بین المللی بندر عباس شما می توانید انواع غذاهای با کیفیت فرنگی و سنتی را در فضایی آرام سفارش دهید.

هتل های 5 ستاره بندر عباس

رزرو هتل بین المللی هرمز بندرعباس

www.hormozhotel.com

آدرس هتل بین المللی هرمز بندرعباس

ایران، بندر عباس، میدان انقلاب

تلفن هتل بین المللی هرمز بندرعباس

763210 

هتل هما بندرعباس

هتل پنج ستاره هما بندرعباس، یکی دیگر از اعضای گروه هتل‌ های هما با معماری مدرن، در منطقه‌ای آرام و در کنار ساحل زیبای خلیج نیلگون فارس واقع شده است، هتل با طبیعت دلنشین اطراف آن در هم آمیخته، تا منظره‌ای بدیع از ترکیب آبی دریا را با سبزی باغ در مقابل چشمان میهمانان به تصویر کشد، بهترین امکانات و مجرب‌ترین کادر در نزدیک‌ترین موقعیت به مهم‌ترین بنادر جنوب کشور آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران شهر بندرعباس می‌باشد. 

هتل های 5 ستاره بندر عباس

اتاق های هتل هما بندرعباس

همانطور که ذکر شد در هتل هما بندر عباس 178 واحد اقامتی وجود دارد که از تیپ های مختلفی برخوردار هستند. اتاق های هتل شامل 1 تخته، 2 تخته، 2 تخته رو به دریا، 2 تخته هما کلاس، 2 تخته هما کلاس رو به دریا، 3 تخته معمولی و سوئیت رویال 4 تخته هما کلاس می شود.

در تمامی این اتاق ها امکانات رفاهی بسیار بالایی طراحی شده است. سیستم سرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، سشوار، حمام، سرویس بهداشتی، ملزومات یک بار مصرف و ... از جمله این امکانات می باشند. ضمن این که تخت، اینترنت رایگان، یخچال، کمد و دیگر موارد هم در دسترس می باشد. اتقا های هتل چشم اندازی رو به دریا و رو به خیابان دارند.

هتل های 5 ستاره بندر عباس

امکانات هتل هما بندرعباس

مجموعه آبی هتل همای  بندر عباس یکی از امکانات اصلی آن به شمار می رود که شامل استخر، سونای خشک و بخار، سالن ماساژ و ... می شود. تمامی این بخش ها با بهترین تجهیزات و امکانات در اختیار میهمانان به صورت رایگان (غیر از ماساژ) قرار می گیرند. سالن تناسب اندام هتل نیز برای آغاری صبحی با نشاط بهترین گزینه است. این هتل پنج ستاره بندرعباس دارای رستوران هایی می باشد که غذاهای مختلفی را عرضه می کنند. در رستوران هما کلاس انواع غذاهای بین المللی و ایرانی با کیفیتی بسیار عالی همراه با فضایی شیک عرضه می شود. استفاده از سرآشپزهای ایرانی و پرسنلی حرفه ای باعث شده تا مکانی ایده آل برای صرف غذا باشد.

اگر اهل غذاهای سنتی و برخی سرویس هاس خاص هستید، پیشنهاد ما رستوران و کافه سنتی هتل است که تمامی نیاز های شما را به خوبی برآورده می کند. این رستوران و کافه سنتی در محوطه بیرونی هتل قرار گرفته و نمایی از دریای خلیج فارس را به شما نشان می دهد. البته یک کافی شاپ هم برای سرو نوشیدنی های مدرن در هتل طراحی شده است.

در سالن های کنفرانس و سالن صدف هتل هما می توانید انواع جلسات اداری و  کنفرانس های خود را برگزار کنید. سالن هما کلاس سالنی با ظرفیت 300 نفر پذیرای میهمانی ها و مجالس شماست.

از دیگر امکاناتی که در هتل هما بندر عباس ارائه می شود می توان به خدمات خشک شویی، خدمات تاکسی سرویس، خدمات کامپیوتری فکس و کپی، سیستم اعلان و اطفاء حریق، اتاق چمدان، خدمات پذیرش 24 ساعته، نمازخانه، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، لابی بسیار وسیع و مجهز و ... اشاره نمود.

هتل های 5 ستاره بندرعباس

رزرو هتل هما بندرعباس

www.homahotels.com

آدرس هتل هما بندرعباس

بندرعباس، بلوار پاسداران، خیابان معراج

تلفن هتل هما بندرعباس

۹ - ۳۳۵۵۳۰۸۰ (۰۷۶)

هتل بین المللی خلیج فارس بندرعباس

هتل بین‌المللی خلیج فارس یک هتل پنج ستاره لوکس در شهر بندر عباس، واقع در کشور ایران است. این هتل ۱۵۶ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به کافی شاپ، پارکینگ، سالن بدنسازی، استخر، سونا و جکوزی، سرویس اتاق، رستوران و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. اتاق‌های هتل مجهز به تلویزیون، یخچال، چای‌ساز و حمام هستند. از بارزترین ویژگی‌های هتل قرارگیری آن در منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس است که این امر باعث تردد آسان به کارخانجات صنعتی بندرعباس از جمله فولاد هرمزگان، آلمینیوم المهدی، فولاد صبا و صنایع کشتی‌سازی می‌شود. همچنین هتل تا فرودگاه ۳۴ کیلومتر، تا راه آهن ۲۷ کیلومتر، تا اسکله شهید حقانی ۲۲ کیلومتر و تا بندر شهید رجایی ۱۴ کیلومتر فاصله دارد.

هتل های 5 ستاره بندر عباس

اتاق های هتل بین المللی خلیج فارس بندرعباس

156 اتاق هتل بیم المللی خلیج فارس، از امکانات و قیمت های مختلفی برخوردار هستند. اتاق های یک تخته و دو تخته 6 ساعته این هتل، اتاق های با محدودیت زمانی هستند و فاقد هرگونه خدمات هتل می باشند. اتاق های دوتخته این هتل که در طبقات اول تا ششم این هتل قرار گرفته اند، دارای قابلیت یک نفر اضافه می باشند. سوئیت های این هتل نیز با امکاناتی مانند دوش، کف پوش سرامیک، مینی بار با هزینه و قفل الکترونیک درب اتاق در طبقات اول تا ششم این هتل قرار گرفته اند.

هتل های 5 ستاره بندر عباس

امکانات هتل بین المللی خلیج فارس بندرعباس

رستوران و وکافی شاپ هتل بین المللی خلیج فارس، انواع غذاها و نوشیدنی های با کیفیت را سرو می کنند. همچنین این هتل دارای سالن صبحانه خوری می باشد. 

فضای سبز، مسیر پیاده روی، تخت سنتی، حوض آب و آلاچیق از امکانات محوطه این هتل می باشند. 

امکانات ورزشی و تفریحی این هتل شامل اسپا، حمام ترکی، استخر، سونا بخار، جکوزی، ماساژ و سونا خشک می شود.

هتل های 5 ستاره بندرعباس

رزرو هتل بین المللی خلیج فارس بندرعباس

برای رزرو هتل خلیج فارس می توانید از سایت های رزرو هتل مانند www.iranhotelonline.com   استفاده کنید.

آدرس هتل بین المللی خلیج فارس بندرعباس

استان هرمزگان , بندر عباس کیلومتر 13 اتوبان شهید رجائی , خون سرخ 

تلفن هتل بین المللی خلیج فارس بندرعباس

07633592281

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر