لیست هتل های 4 ستاره گرگان | راهنمای سفر به گرگان

بررسی هتل های 4 ستاره گرگان | اقامتی راحت و مقرون به صرفه در گرگان

اگر قصد سفر به گرگان را دارید و می خواهید سفر مقرون به صرفه و راحتی را تجربه کنید، با ما همراه باشید تا به بررسی هتل های 4 ستاره گرگان بپردازیم.

هتل های 4 ستاره گرگان
ویکی گردی:

هتل های 4 ستاره گرگان، یکی از بهترین انتخاب ها برای اقامت در گرگان اند. تعداد هتل های 4 ستاره گرگان خیلی زیاد نیست اما انتخاب بین همین هتل ها هم کار آسانی نیست. ما کار را برای شما راحت کرده ایم. اگر قصد سفر به گرگان را دارید، با ما همراه باشید تا هتل های 4 ستاره گرگان را بررسی کنیم و یکی از این هتل ها را برای اقامتتان انتخاب کنید.

هتل شهاب ناهارخوران گرگان

هتل شهاب ناهارخوران از زیباترین هتل های استان گلستان واقع در گرگان یکی از مناطق زیبای گردشگری ایران می باشد . هوای پاک ، آسمان آبی ، آبشار و گردشگا های جنگلی دلپذیر و متنوع تنها بخشی از مواهب طبیعی این منطقه است که در همان نگاه اول دل رهگذران را خواهد ربود . معماری منحصر به فرداین هتل بادکوراسیون و تجهیزات مدرن در کنار طبیعتی بکر تعریف جدیدی از سفر را در ذهن متبادر می سازد

هتل شهاب با چشم اندازی گسترده و فرح بخش رو به جنکل با امکانات مطلوب و استاندارد ، سفری به یادماندی را برای شما به یادگار خواهد گذاشت .

هتل های 4 ستاره گرگان

اتاق های هتل شهاب ناهار خوران گرگان

اتاق دونفره هتل با متراژ 30 متر دارای امکاناتی مانند تلویزیون صفحه بزرگ، سیستم الکترونیکی یکپارچه با عملکرد منحصر به کارت اتاق و امکان اتصال به اینترنت پرسرعت می باشد

  اتاق سه نفره معمولی با متراژ 35 متر، امکاناتی مانند اتاق دو تخته دارد. ظرفیت استاندارد این اتاق 2 نفر می باشد و چشم اندازی زیبا از باغ های سرسبز گرگان دارد. اتاق سه نفره مخصوص نیز از دیگر اتاق های هتل شهاب ناهار خوران گرگان است. در های این اتاق مجهز به قفل الکترونیکی هستند و علاوه بر آن هر اتاق دارای سیستم الکترونیکی یکپارچه با عملکرد منحصر به کارت اتاق می باشند.

از سوئیت های زیبای این هتل می توان از سوئیت رویال نام برد. این سوئیت با متراژ 75 متر و حداکثر ظرفیت 8 نفر دارای امکاناتی مانند تلویزیون صفحه بزرگ، امکان اتصال به اینترنت پرسرعت، قفل الکترونیکی، سیستم الکترونیکی یکپارچه با عملکرد منحصر به کارت اتاق می باشد. سونا مجهز به سونای خشک ، سونای بخار ، جکوزی از امکانات خاص این سوئیت هستند. سوئیت رویال همچنین دارای بالکنی با نمای جنگل های سرسبز شهر گرگان است.

هتل های 4 ستاره گرگان

امکانات هتل شهاب ناهار خوران گرگان

 تلویزیون، اعلام حریق، دستگاه واکس کفش، فضای سبز، خدمات CIP (تشریفات ویژه)، پذیرش 24 ساعته، ترانسفر برگشت با هزینه، خدمات باربری، تاکسی سرویس، کافی شاپ، چایخانه سنتی، اتاق چمدان، رستوران ایرانی، وسایل بدنساز، زمین ورزشی، اجاره ماشین، سالن بیلیارد، گشت نیم روزی، خدمات نگه داری کودک، ترانسفر از هتل به فرودگاه، امکان شارژ وسایل الکترونیکی در لابی، سالن صبحانه خوری، خشکشویی، سالن همایش، روزنامه رایگان، اتاق تلفن (اپراتور)، گیم نت، پارک کودک، آرایشگاه و فروسگاه از امکانات هتل شهاب ناهار خوران گرگان هستند.

هتل های 4 ستاره گرگان

فاصله هتل شهاب ناهار خوران گرگان تا مراکز دیگر

فاصله تا پارک ملی گلستان 2 ساعت با ماشین(140 کیلومتر)

فاصله تا منطقه جنگلی ناهارخوران 4 دقیقه پیاده و 1 دقیقه با ماشین (1 کیلومتر)

فاصله تا سواحل شرقی دریای خزر 45 دقیقه با ماشین (55 کیلومتر)

فاصله تا کاخ موزه گرگان 12 دقیقه با ماشین (9 کیلومتر)

فاصله تا روستای زیارت 8 دقیقه با ماشین (7 کیلومتر)

فاصله تا تپه قلعه خندان 14 دقیقه با ماشین (11 کیلومتر)

فاصله تا موزه صنایع دستی گرگان 14 دقیقه با ماشین (11 کیلومتر)

فاصله تا برج گنبد قابوس شهر گنبد کاووس 1 ساعت و 20 دقیقه با ماشین(103 کیلومتر)

فاصله تا برج گرگان 16 دقیقه با ماشین (13 کیلومتر)

فاصله تا پارک جنگلی النگدره 15 دقیقه با ماشین (9.5کیلومتر)

فاصله تا بندرترکمن 45 دقیقه با ماشین (48 کیلومتر)

قوانین هتل شهاب ناهار خوران گرگان

قوانین کنسلی 

درخواست کنسلی (رزروهای انفرادی): تا 15 روز قبل از ورود مهمان، بدون هزینه کنسلی// بین 15 روز تا 72 ساعت قبل از ورود مهمان، 25% مبلغ یک شب به ازای هر اتاق // بین 72 ساعت تا 14 ساعت قبل از ورود مهمان، 50% مبلغ یک شب به ازای هر اتاق // بین 14 ساعت تا ساعت 14 همان روز، 100% یک شب به ازای هر اتاق به عنوان جریمه کنسلی اعمال می شود.

قوانین خردسال

هزینه برای اقامت کودکان زیر 2 سال رایگان ، 2 تا 10 سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم بها و بالای 10 سال نفر اضافه محاسبه می شود.

قوانین پذیرش

پذیرش خانم تنها، فقط با ارائه ی کارت ملی و شناسنامه عکس دار فرد امکان پذیر است.

پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته، به همراه ارائه ی کارت ملی و شناسنامه عکس دار زوجین، امکان پذیر است.

سایت رزرو هتل شهاب ناهار خوران گرگان

www.hotelshahab.com

آدرس هتل شهاب ناهار خوران گرگان

گرگان - بلوار نهار خوران - 300 متر مانده به کلانتری

تلفن هتل شهاب ناهار خوران گرگان

4419 254 173

هتل شهاب ناهار خوران گرگان روی نقشه

 

هتل آذین گرگان

هتل بین المللی ۴ ستاره آذین در استان سرسبز گلستان، در ورودی شهر واقع گردیده است. این هتل با چشم اندازی زیبا از شمال به دشت زیبای ترکمن و از جنوب به کوه‌ها و جنگل سرسبز گلستان مشرف می‌باشد. از امتیازات هتل بزرگ بین المللی آذین میتوان به فاصله‌ی ۲۰ دقیقه ای با کاخ آقا محمدخان وفاصله ی کمتر از نیم ساعت با پارک جنگلی ناهارخوران اشاره کرد. این هتل در هفت طبقه با ۳۲ واحد اقامتی با کادری مجرب، آماده ی میزبانی از شما هموطنان گرامی می‌‎باشد.

هتل های 4 ستاره گرگان

اتاق های هتل آذین گرگان

تمامی 32 واحد اقامتی هتل آذین گرگان دارای سبک و طراحی متفاوتی هستند.  اتاق یک تخته شامل یک تخت دبل، با ظرفیت یک نفر است. امکانات این اتاق شامل اینترنت رایگان پرسرعت در اتاق، روم سرویس 24 ساعته ، ست کامل لوازم بهداشتی ، تلوزیون LCD ، گیرنده دیجیتال ، صندوق امانات ، مینی بار ، تلفن می شود. 

تاق دو تخته شامل یک تخت دبل  مخصوص  دو نفر.با طراحی زیبا و امکانات لازم جهت اقامتی منحصر به فرد با دسترسی آسان به رستوران ها، اقامت خوبی را به همراه خواهد آورد. صبحانه به صورت بوفه رایگان است.

پذیرش نفر اضافه با توجه به نوع اتاق، از یک نفر تا دو نفر مقدور می باشد.

سوئیت رویال شامل سه تخت دبل مخصوص سه نفر، سالن پذیرایی با دو اتاق خواب و دو سرویس مجزا. با امکانات مناسب با طراحی زیبا اقامتی بی نظیر را برایتان فراهم خواهد آورد. این سوئیت دارای امکاناتی مانند ست کامل لوازم بهداشتی , گیرنده دیجیتال , صندوق امانات , مینی بار , تلویزیون LCD , تلفن. است.

سوئیت دوبلکس شامل یک تخت دبل مخصوص دو نفر ، سالن پذیرایی توسط پارتیشن و پله از اتاق خواب جدا می‌باشد. با امکانات مناسب با طراحی زیبا اقامتی بی نظیر را برایتان فراهم خواهد آورد.

سوئیت مخصوص شامل یک تخت دبل مخصوص دو نفر ، سالن پذیرایی از اتاق خواب کاملا جدا می‌باشد. با امکانات مناسب با طراحی زیبا ، اقامتی بی نظیر را برایتان فراهم خواهد آورد.

هتل های 4 ستاره گرگان

امکانات هتل آذین گرگان

 از امکاناتی که در این هتل گرگان وجود دارد می توان به نمازخانه، مینی بار، فروشگاه، اتاق چمدان، سالن همایش، تاکسی سرویس، سرویس فرنگی، سشوار، پارکینگ، صندوق امانات، اینترنت در لابی و اتاق ها اشاره کرد. وجود بالکن در داخل اتاق ها و کافی نت باعث می شود تا میهمانان نیازی به دستگاه فکس و کپی بیرون از هتل نداشته باشند.

خدمات خشک شویی و خدمات لاندری هم در این هتل به میهمانان ارائه می شود تا همواره لباس هایی تمیز و آراسته را به تن کنند. از این هتل گرگان تا کاخ آقا محمدخان تنها 20 دقیقه فاصله وجود دارد. ضمن این که پارک جنگلی ناهارخوران در فاصله نیم ساعتی از هتل واقع شده است. با اقامت در این هتل گرگان شما می توانید هم اقامتی فوق العاده عالی را تجربه کنید و هم قیمتی به نسبت مناسب بپردازید.

هتل های 4 ستاره گرگان

فاصله هتل آذین گرگان تا مکان های دیگر

فاصله تا منطقه جنگلی ناهارخوران:  17 دقیقه با ماشین (17.0 کیلومتر)

فاصله تا پناه گاه حیات وحش میانکاله : 139 دقیقه با ماشین (129.8 کیلومتر)

فاصله تا آبشار زیارت : 43 دقیقه با ماشین (30.5 کیلومتر)

فاصله تا امام زاده نور: 8 دقیقه با ماشین (9.3 کیلومتر)

قوانین هتل آذین گرگان

قوانین عمومی

پذیرش خانم تنها فقط با ارائه ی نامه از اداره اماکن و مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر است

پذیرش صیغه نامه رسمی به صورت دفترچه ای با مهر برجسته، در صورت دارا بودن تابعیت ایرانی و ارائه ی کارت ملی و شناسنامه عکس دار زوجین، امکان پذیر است

بانوان نمی توانند با تبعه خارجی نامحرم در یک اتاق اقامت کنند و مسئولیتی متوجه هتل نخواهد بود

به اطلاع مهمانان گرامی می رساند، نرخ هتل برای مهمانان خارجی متفاوت بوده و نیازمند استعلام است.

قوانین پذیرش 

در صورتی که مدرک شناسایی معتبر به هتل ارائه نشود، پذیرش مسافر به هیچ عنوان صورت نمی‌گیرد. اصل شناسنامه و کارت ملی یا پاسپورت، شرط اولیه پذیرش مسافر است

اگر مسافر پیش از ساعت ۱۴ وارد هتل شود، قوانین رزرو هتل در ایران، هیچ‌گونه تعهدی برای تحویل اتاق زودتر از ساعت ۱۴ را برای پذیرش هتل تضمین نمی‌کند.

واردکردن خسارت به اتاق و أموال هتل، جریمه دارد و هرگونه خرابی وسایل اتاق، توسط پرسنل هتل بررسی می‌شود.

پذیرش مهمانان خارجی تنها در صورت داشتن مهر ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضاء امکان‌پذیر است

قوانین خردسال هتل آذین گرگان

در صورتی که سن مهمان از 8 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود.

در صورتی که سن خردسال بین 0 تا 3 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

در صورتی که سن خردسال بین 3 تا 8 سال باشد، مبلغ رزرو 50% از نرخ نت محاسبه می‌شود.

رزرو هتل آذین گرگان

www.azin-hotel.com

آدرس هتل آذین گرگان

 استان گلستان - جاده تهران به گرگان - ورودی شهر - قبل از پل انجیراب

تلفن هتل آذین گرگان

 017-32453004-7

هتل آذین گرگان روی نقشه

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر