اجاره ماشین | اجاره ماشین در کیش | ماشین های اجاره ای کیش

راهنمای اجاره ماشین در کیش│تفریحات کیش

یکی از تفریحات رایج در کیش، اجاره ماشین های خارجی لوکس و رانندگی در این جزیره زیباست. اگر شما هم جزو افراد ماشین دوست هستید و قصد اجاره ماشین در کیش را دارید، با ما همراه باشید تا با شرایط و قیمت اجاره ماشین های لوکس در کیش آشنا شوید.

اجاره ماشین در کیش
ویکی گردی:

اجاره ماشین در کیش، از دسته خاص ترین تفریحات کیش است که می توان در این جزیره زیبا آن را تجربه کرد. جزیره کیش ترکیبی از طبیعتی فوق العاده و امکاناتی مدرن می باشد. یکی از جذاب ترین تفریحات کیش که مورد توجه افراد زیادی  است، امکان اجاره ماشین در کیش است.  امکان اجاره ماشین هایی که در زندگی روزمره در خیابان های دیگر ایران نمی بینیم؛ بنابراین ویژگی اجاره ماشین در کیش، این امکان را به شما می دهد که سواری در خودرو های لوکس را تجربه کنید. البته دلیل اجاره ماشین در کیش، چیزی بیشتر از این است که در  ادامه مقاله به دلایل دیگر آن اشاره می کنیم.

اجاره ماشین در کیش

اجاره ماشین در کیش؛ از لوکس ترین تا ارزان ترین خودرو ها

اجاره ماشین در کیش به دلایل زیادی اتفاق می افتد. امروزه با توجه به وضعیت اقتصادی و گرانی خودرو، بسیاری از افراد توانایی خرید ماشین برای انجام امور خود را ندارند و اجاره ماشین یک گزینه مناسب و اقتصادی به حساب می‌آید.  علاوه بر آن، اجاره ماشین در کیش به ویژه برای توریست‌ها و گردشگرانی که ترجیح می‌دهند در مقصد با اجاره ارزان ماشین به جای استفاده از وسایل نقلیه عمومی، از ماشین شخصی برای گردش استفاده کنند، انتخاب مناسبی است. از طرف دیگر، برای برخی خانواده ها که دسته جمعی به سفر می روند، اجاره ماشین در کیش فرصت خوبی برای کاهش هزینه های جانبی خودرو هایشان و تجربه ماشین سواری خانوادگی است. همچنین اجاره ماشین در کیش برای کسانی که دوست دارند آزادانه برای تفریح، کار، خرید در جزیره کیش رفت و آمد کنند، یک فرصت طلایی محسوب می شود. اما مهم ترین دلیل اجاره ماشین در کیش که تا اینجای مقاله اشاره کمی به آن شد، وجود خودرو هایی است که نمونه های آن را در هیچ کدام  از شهر های ایران نمی توان مشاهده کرد.
جزیره کیش یکی از مناطق آزادی تجاری در ایران است که واردات انواع خودروهای لوکس و خارجی به این منطقه آزاد است. بعضی افراد فقط برای همین مسئله یعنی اجاره ماشین در کیش و به دست آوردن لذت رانندگی خودروهای لوکس وارد این جزیره می‌شوند. لذتی که از سواری در خودرو های آخرین مدل اروپایی و آمریکایی به دست می آورید را می توان از مهم ترین دلایل اجاره ماشین در کیش نام برد.
اجاره ماشین در کیش

شرایط اجاره ماشین در کیش

جهت ثبت یک قرار داد مطمئن برای کرایه خودرو و درک بهتر از شرایط اجاره ماشین در کیش باید از یک سری نکات آگاه باشید تا هنگام اجاره ماشین در کیش به کوچک‌ترین مشکلات احتمالی هم برنخورید. برخی از مهمترین نکات اجاره خودرو کیش شامل این موارد می‌شود: 
• برای اجاره ماشین  در کیش شرکت‌های بسیاری وجود دارند که خدمات خود را به صورت آنلاین و در قالب وبسایت ارائه می‌دهند، بنابراین برای پیدا کردن یک شرکت رنت کار معتبر وقت کافی بگذارید و مطمئن شوید آن شرکت دارای پروانه‌های لازم است.
• به غیر از پیدا کردن یک شرکت معتبر، از شرایط کرایه خودرو و سرویس‌های هر شرکت مطلع شوید. بسیاری از شرکت‌ها در بدو ورود شما خودرو را تحویل می‌دهند و در همان موقع قرار داد را عقد می‌کنند، به غیر از خدمات هر شرکت رنت کار، می‌توانید قیمت‌های خودروهای اجاره‌ای را هم مقایسه کنید. 
• می‌توانید قبل از رسیدن به کیش، خودرو را اجاره کنید تا در فرودگاه به شما تحویل داده شود.
• در صورت لغو اجاره اتومبیل در کمتر از دو روز، باید هزینه یک روز را بپردازید.
•  اگر در مدتی که ماشین در اجاره شما بوده، خلاف رانندگی مرتکب نشده باشید، مبلغ خلافی پس داده می‌شود. مبلغ ضمانت بین 3 تا 10 روز کاری پس از پایان مدت اجاره نزد شرکت اجاره‌دهنده باقی می‌ماند تا وضعیت خلافی مشخص شود.
 
اجاره ماشین در کیش

قوانین اجاره ماشین در کیش

• در صورت بروز تصادف، به هیچ وجه اقدام به تعمیر نکنید و سریع با شرکت تماس بگیرید. همچنین با پلیس تماس بگیرید و بدون هماهنگی با شرکت، آن را به تعمیرگاه منتقل نکنید.
• امکان بیرون بردن خودرو از جزیره وجود ندارد
• خودرو با باک پر تحویل داده می‌شود و باید با باک پر هم برگردانید.
• استعمال دخانیات در داخل خودرو ممنوع است.
• برای بعضی خودروها، سقف مسافت تعیین می شود که برای راندن بیشتر از آن با ماشین، باید هزینه اضافی بپردازید.
• بستن کمربند الزامی است
• حداکثر سرعت مجاز باید رعایت شود که در جزیره کیش ۸۰ کیلومتر بر ساعت است
• رعایت حق تقدم در تمامی شرایط الزامی است
مدارک لازم برای اجاره ماشین در کیش
۱-کارت شناسایی معتبر
۲-همراه داشتن گواهینامه معتبر (الزامی)
۳-یک برگ چک بنام شخص مستاجر ویا یکی از همراهان که جهت امضاء قرارداد حضور داشته باشند که چک نیز به ارزش تقریبی اتومبیل در وجه شرکت تنظیم خواهد شد.
۴-در صورت نداشتن چک مبلغ یک الی پنج میلیون تومان پول نقد که با توجه به نوع اتومبیل تفاوت خواهد داشت.
۵-مبلغ دویست هزار تومان ودیعه نقدی بابت خلافی احتمالی که ده روز نزد شرکت خواهد ماند.
اجاره ماشین در کیش

مشکلات اجاره ماشین در کیش

همان‌طور که می‌دانید، اغلب ماشین‌های اجاره‌ای کیش، بسیارگران‌قیمت هستند. یکی از اصلی‌ترین معایب اجاره ماشین در این جزیره نیز همین مورد است؛ زیرا مسافران برای استفاده از ماشین‌های اجاره‌ای باید چکی معادل با قیمت روز همان ماشین، به‌عنوان ضمانت به موسسه بپردازند. اگر در انتهای سفر، مشکل یا ایرادی در ماشین به وجود بیاید، شخص اجاره‌ کننده موظف است که هزینه را بپردازد. اگر فرد در انجام این امر کوتاهی کند، موسسه می‌تواند طبق قانون از مبلغ چک ضمانت، میزان خسارت خود را کسر کند.

دومین مشکل اصلی برای اجاره ماشین در کیش، عمر ماشین‌ها و شرایط آب‌ و هوایی این منطقه است. آب‌ و هوای کیش شرجی و مرطوب است. این مسئله می‌تواند بر کیفیت و عمر مفید قطعات ماشین اثر مخرب داشته باشد. علیرغم اینکه، اغلب ماشین‌های اجاره‌ای در کیش کمتر از سه سال عمر دارند اما مسافران در طول سال، بارها و بارها از آن استفاده می‌کنند؛ بنابراین، احتمال خرابی قطعات و اجزای این ماشین‌ها، با توجه به تعداد سفرهای سالانه و شرایط آب‌ وهوایی افزایش می‌یابد. به نظر شما، با توجه به قیمت بالای اجاره‌ مدل ماشین‌ها، آیا اجاره یک ماشین دارای نقص فنی، مقرون‌به‌ صرفه است؟

اجاره ماشین در کیش

قوانین رانندگی در کیش

• سوار شدن افراد بیش از ظرفیت خودرو ممنوع است.
• ریختن زباله به بیرون ممنوع است.
• فقط باید بین خطوط رانندگی کرد.
• از ورود خودروهای بدون معاینه فنی در جزیره کیش خودداری کنید.

انواع اجاره ماشین در کیش

• با راننده
• بدون راننده
در حالت بدون راننده، شما می توانید با ارائه مدارک لازم خودروی دلخواه خود را انتخاب کنید و اگر قصد اجاره خودرو با راننده را دارید؛ فقط باید هزینه آن را بپردازید و نیازی به ارائه ضمانت نیست.

ماشین های اجاره ای در کیش

ماشین های اقتصادی که چهار درب، ارزان و انتخابی مناسب برای کسانی که فقط نیازمند یک وسیله نقلیه هستند. ماشین های اسپرت(کروک)، از ماشین های کم مصرف و فول امکان جزیره کیش هستند. همچنین اجاره ماشین در کیش انواع خودرو های دیگر را نیز در برمی گیرد که بسته به سلیقه افراد، اجاره داده می شوند.
 
اجاره ماشین در کیش

قیمت اجاره ماشین در کیش

شما می توانید بصورت ساعتی، روزانه و یا ماهانه اقدام به رنت خودرو کنید. طبیعتا هر چقدر مدل و امکانات ماشین بالاتر برود، هزینه اجاره آن نیز بالاتر می رود. یکی از دلایل اجاره بالای خودروهای لوکس مالیات زیاد این خودرو‌ها است.  از 500 هزار تومان تا 8 میلیون تومان قابل اجاره است.
 
اجاره ماشین در کیش

قیمت ماشین های اقتصادی کیش:

• اجاره هیوندای النترا 2016 :

روزانه 600 هزار تومان
 
هیوندای النترا 2016

• اجاره کیا اپتیما 2018:

روزانه 800 هزار تومان
 
کیا اپتیما 2018

قیمت ماشین های اسپرت کیش:

اجاره شورلت کامارو 2014:

روزانه 1 میلیون و 800 تومان
اجاره ماشین در کیش
 
 

• فورد ماستنگ کروک 2016:

روزانه 2 میلیون و 300 تومان
 
ماستنگ کروک 2016

قیمت ماشین های شاسی کیش:

• اجاره کیا اسپرتیج 2018:

روزانه 800 هزار تومان
 
کیا اسپورتیج 2018
 

• اجاره دوج دورانگو 2015:

روزانه 1 میلیون و 500 تومان
 
دوج دورانگو 2015

قیمت ماشین های لوکس کیش:

• اجاره مازراتی:

روزانه 7 الی 8 میلیون تومان

اجاره ماشین در کیش

• اجاره لامبورگینی:

روزانه بین 23 تا 25 میلیون تومان

اجاره ماشین در کیش

 

• اجاره کادیلاک سی تی اس 2012:

روزانه 2 میلیون و 500 هزار تومان
 
کادیلاک سی تی اس 2012

• اجاره لامبورگینی هوراکان: 

روزانه 20 میلیون تومان
 
لامبورگینی هوراکان روزانه

شرکت های اجاره ماشین در کیش 

برای اجاره ماشین در کیش، حتما به اجاره از شرکت های معتبر اقدام کنید و از اجاره خودرو از افراد متفرقه خود داری کنید.
شرکت های کیش اسپید، کیش آنلاین و ... از شرکت های معتبر برای اجاره ماشین در کیش هستند. شما می توانید با جست و جو در مرورگرهای مختلف انواع مختلف این شرکت ها را پیدا کنید و اقدام به اجاره ماشین در کیش کنید.

آدرس و تلفن شرکت های اجاره ماشین در کیش

شرکت کیش اسپید:

www.kishspeed.com  :وبسایت

09126060886-07644458700 :تلفن

شرکت کیش آنلاین

www.kishonline.com : وب سایت

   021-44668050:تلفن

 

عکس ماشین های اجاره ای در کیش

اجاره ماشین در کیش

اجاره ماشین در کیش

اجاره ماشین در کیش

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر