هتل ترنج کیش | معرفی هتل ترنج کیش

اولین هتل دریایی ایران | هتل ترنج کیش + اطلاعات کامل

هتل ترنج کیش که نظیر آن هیچ جای دیگر ایران یافت نمی‌شود، از هتل‌های بسیار لوکس کیش است که اقامت در آن همیشه در خاطرتان باقی خواهد ماند

هتل ترنج کیش
ویکی گردی:

هتل‌های دریایی بسیاری در نقاط مختلف جهان وجود دارد و بهترین آنها را می‌توانید در فیلیپین، مالدیو، تایلند و جزایر دریای کاراییب ببینید. در این مقاله میخواهیم هتل ترنج کیش که جزء هتل‌های لوکس کیش نیز محسوب می‌شود را به شما معرفی کنیم. هتل ترنج کیش به عنوان اولین هتل دریایی ایران که جزء گران‌ترین هتل‌های کیش نیز محسوب می‌شود، 22 بهمن ماه به طور رسمی با حضور معاون رئیس جمهور افتتاح شد. هتل ترنج کیش که جزء لیست هتل‌های پنج ستاره کیش نیز محسوب می‌شود، دارای 102 سوئیت روی آب و یک رستوران مجلل در وسط طرح ترنج است. راه دسترسی به اتاق های اولین هتل دریایی ایران از طریق اسکله های چوبی است که این اتاق ها را به هم مرتبط می کند. همچنین مسیری که از خشکی به هتل متصل می شود از طریق یک اسکله شیشه ای است. هتل‌های دریایی از جمله هتل‌های محبوب در مقاصد ساحلی مخصوصا جزایر گرمسیری هستند. موقعیت جغرافیایی و نوع ساخت منحصر به فرد و خاص این مجموعه باعث گردید که مناظر فوق العاده زیبایی برای میهمانان فراهم آید. از جمله ‌غروب خورشید ، تصاویر زایدالوصف از دریا ، امواج ، مرجانها، فضای سبز ، ساحل و‎ … . هتل ترنج  را میتوان از بوکس ترین و اولین هتل دریایی ایران دانست. این هتل منحصر به فرد در میان هنرمندان و شخصیت های مهم داخلی نیز بسیار شناخته شده است. اختلاف سطح شدید پس از 1000 متر در دریا ایجاد یک موج شکن طبیعی نموده است که همین امر باعث گردیده تا هیچگاه این محدوده موج شدید ‌یا طوفان نداشته باشد.

اولین هتل دریایی ایران

معماری و اتاق‌های اولین هتل دریایی ایران

سوئیتهای این هتل ( 100 عدد ) چوبی و همگی بر روی دریا احداث گردیده و دارای کف شیشه ای هستند که میهمانان بتوانند کف دریا را ببینند. همچنین سوئیت های هتل ترنج دارای بالکن اختصاصی هستند.  این سوئیتها با اسکله چوبی با طولی حدود 1 کیلومتر به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا، تصویر یک بته جقه را بر ‌روی خلیج فارس حک نموده است . در ساخت این مجموعه تمام تلاشهای انجام گرفته گروه مهندسین سازه ، مشاور ، طراحی و اجرا بر این اساس بوده تا هتل دوستار محیط زیست ‌باشد و کمترین آسیب به محیط زیست برسد. واحد ها 40 متری ، 60 متری و 120 متری به ترتیب سوئیت فلت، یک خوابه رویال و وی آی پی دو خوابه می‌باشد. اتاق های این هتل دارای مینی بار و اینترنت رایگان می باشند و خدمات اتاق ها به صورت روزانه انجام می گیرد.

اولین هتل دریایی ایران

فاز دریایی هتل ترنج کیش

این فاز درست بر روی آب و به گونه‌ای که آب‌های خلیج فارس شما را احاطه می‌کنند، قرار گرفته است. در این فاز سوئیت‌هایی وجود دارد که ضمن داشتن تمام امکانات خوب و مدرن، شما را با پنجره‌ای شیشه‌ای به عمق دریا وصل می‌کند و از آنجا می‌توانید تمام گیاهان و آبزیان موجود در اقیانوس را ببینید. سوئیت‌های این فاز به گونه‌ای کنار هم قرار گرفته‌اند که طرح بته جقه، نقش اصیل ایرانی را به نمایش بگذارند. تمامی این اتاق‌ها توسط اسکله چوبی به هم متصل شده‌اند. این هتل علاوه بر سوئیت‌ها دارای واحدهای اقامتی دیگری از جمله سوئیت فلت، یک‌خوابه رویال و دوخوابه وی آی پی می‌باشد.

هتل ترنج کیش

فاز ساحلی هتل ترنج کیش

در فاز ساحلی این هتل یک کافی‌شاپ سنتی وجود دارد که از آن به عنوان لمکده ساحلی یاد می‌شود. در این کافی شاپ تخت‌های چوبی زیبا در کنار ساحل با چای و انواع قلیان ارائه می‌شود. همچنین کافی‌شاپ دیگری به نام کافه گلف در فاز دریایی هتل وجود دارد که ضمن اینکه یک کافی‌شاپ است غذای فرنگی نیز در آن ارائه می‌شود. علاوه بر این‌ها فضاهای پذیرایی دیگری مثل رستوران ساحلی و کافی‌شاپ ساحلی نیز در این فاز وجود دارد.

هتل ترنج کیش

امکانات اولین هتل دریایی ایران

هتل ترنج کیش از هتل های هم رده خود یک سر و گردن بالاتر است و از تمامی امکانات رفاهی برخوردار می‌باشد که از جمله می توان به کافی شاپ ساحلی، لمکده ساحلی، آتلیه عکاسی، اتاق بازی، روم سرویس، میز بیلیارد، فوتبال دستی، سالن اسپا، خدمات لاندری، کانتر گردشگری، اجاره خودرو و … اشاره نمود. همچنین رستوران خورشیدی این هتل که بر روی دریا قرار گرفته است، قطعا لحظات به یاد ماندنی را برای میهمانان تور کیش رقم خواهد زد. سرویس روزانه به مراکز خرید کیش از دیگر ویژگیهای این هتل است که برای رفاه حال میهمانان در نظر گرفته شده است. از دیگر واحدهای پذیرایی هتل ترنج رستوران خورشید است. این رستوران که در راهرو چوبی هتل قرار گرفته دکوراسیونی مدرن دارد. رستوران خورشید روی آب‌های نیلگون خلیج‌فارس قرار دارد و ویژگی‌هایی دارد که شما را به هیجان می‌آورد. بوفه صبحانه هتل نیز در این رستوران سرو می شود.

اولین هتل دریایی ایران

قیمت اتاق های اولین هتل دریایی ایران

اولین هتل دریایی ایران، هتل ترنج کیش، لوکس ترین اتاق ها را در اختیار اقامت کنندگان قرار می دهد. قیمت اتاق های این هتل با توجه به موقعیت مکانی و امکانات مختلف تغییر میکند. قیمت این اتاق ها از 7 میلیون تومان شروع می شود و با بالا رفتن خدمات تا سقف 18 میلیون نیز پیش می رود.

اولین هتل دریایی ایران

خدمات رایگان هتل ترنج کیش

در هتل ترنج خدمات رایگان زیادی وجود دارد از جمله:

  • خانه کودک
  • صبحانه بوفه
  • مینی بار
  • اینترنت
  • سرویس روزانه به مراکز خرید
  • والیبال ساحلی
  • سالن بدنسازی

اولین هتل دریایی ایران

آدرس هتل دریایی ترنج کیش

ایران، خلیج فارس، جزیره کیش، مجموعه گردشگری و هتل دریایی ترنج

تلفن هتل دریایی ترنج کیش

076-44496600-5

سایت هتل دریایی ترنج کیش

www.toranj-hotel.com

هتل ترنج کیش روی نقشه

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر