هتل ایران کیش | معرفی کامل هتل ایران کیش

عکس های هتل ایران کیش + اطلاعات کامل، آدرس و قیمت هتل ایران

هتل ایران کیش یکی از برترین هتل های کیش است که کنار دریا احداث شده است. این هتل از امکانات تفریحی ورزشی عالی‌ای برخوردار است و اگر قصد اقامت در آن را داشته باشید، هر چه احتیاج داشته باشید برایتان فراهم است.

هتل ایران کیش
ویکی گردی:

هتل ایران کیش از جمله هتل‌های لوکس کیش است که در این جزیره بسیار زیبا و محبوب بنا شده است. این روزها برخی مسافران به دنبال محل اقامت مناسب درمیان هتل های پنج ستاره کیش میگردند و با توجه به بالا بودن تعداد هتل‌ها و اقامتگاه‌ها در جزیره، انتخاب محل مناسب برای گذراندن سفر ممکن است برای برخی مسافران چالش برانگیز باشد. در هر صورت هدف نهایی انتخاب محل اقامت مناسب با امکانات خوب است. هتل ایران کیش از بهترین هتل های کیش است که می تواند اقامتگاه مناسبی برای شما باشد. در این مقاله ما قصد داریم هتل ایران کیش را به شما معرفی کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا با جزییات این هتل پنج ستاره بیشتر آشنا شوید.

 

عکس های هتل ایران کیش

هتل ایران کیش، واقع در قلب جزیره زیبای کیش و در دو برج مجزا در سال ۱۳۹۳ بنا گردیده است. هتل دارای ۱۲۸ باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب بوده که ضلع شمالی آن مشرف به دریا و ضلع جنوبی رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ جزیره می‌باشد. این هتل در دو برج مجزا 4 طبقه ای بنا شده است که در طبقه همکف و چهارم با هم ارتباط دارند و به همین دلیل یکی از پروژه های معماری منحصر بفرد کشور محسوب می شود. این هتل لوکس، از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است، به اماکن گردشگری نزدیک بوده و دسترسی راحتی به مراکز خرید جزیره دارد. برای مثال اسکله تفریحی، پارک شهر و کارتینگ کیش کمتر از ده دقیقه با هتل فاصله دارند. همچنین با کمی پیاده‌روی می‌توانید از مراکز خریدی چون سارینا، رویا مال و مروارید دیدن کنید.

بنابراین چه به قصد تفریح و گردش به کیش سفر کرده باشید چه به قصد خرید، هتل ایران محل اقامت مناسبی برای شماست. ضمن اینکه با اقامت در این هتل علاوه بر دسترسی‌های خوب، می‌توانید از امکانات متنوع و خدمات با کیفیت هتل هم بهره‌مند شوید و سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

هتل ایران کیش

اتاق‌های هتل ایران کیش

هتل ایران کیش 128 اتاق زیبا را در 2 ضلع شمالی و جنوبی خود طراحی کرده که هر کدام قابلیت های متفاوتی دارند. در داخل هر اتاق امکاناتی متفاوت چیده شده که در بالا بردن هزینه اقامت نیز نقش به سزایی داشته و در کیفیت اقامت نیز تاثیر گذار است. هتل ایران کیش داری اتاق هایی نظیر 2 تخته ویژه و معمولی، سه تخته ویژه و معمولی و چهارتخته ویژه می شود که امکانات داخل اتاق های ویژه یا همان وی آی پی با اتاق های استاندارد آن تفاوت دارد. سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تلفن، حمام، ملزومات شخصی بهداشتی، آباژور، مبلمان و ... از جمله امکانات داخل این اتاق ها هستند. ولی در اتاق‌های وی آی پی این هتل کیش، وان جکوزی علاوه بر امکانات ذکر شده نیز طراحی شده است. لازم به ذکر است برخی از اتاق‌ها و سوئیت های هتل ایران کیش دارای چشم انداز رو به دریا نیز می باشند. تصور کنید در هنگام استراحت صدای گوش نواز موج دریا و آرامش آن را حس می کنید. قطعا لذتی وصف نشدنی در شما الغا می شود که هیچگاه فراموش نخواهید کرد.

عکس های هتل ایران کیش

رستوران هتل ایران کیش

برای صرف غذاهای خوشمزه و با کیفیت روی رستوران هتل حساب کنید. این رستوران که در قسمت لابی واقع شده با ارائه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان است. رستوران هتل ایران کیش مکانی عالی برای صرف غذا در این هتل محسوب می شود. مهمانان می توانند در وعده های صبحانه، ناهار و شام از غذاهای فوق العاده این رستوران استفاده کنند. تمامی غذاها در این رستوران توسط سرآشپزان حرفه ای با مواد اولیه تازه و با کیفیت طبخ می گردد که رضایت شما را جلب خواهند کرد.

رستوران هتل ایران کیش همچنین علاوه بر سرو بهترین غذاهای ایرانی و فرنگی، دارای یک فضای بسیار شیک و عالی نیز می باشد. شما می توانید در هنگام میل غذا از نمای این رستوران لذت ببرید. صرف غذایی با طعم و تزئینات عالی در یک مکان بسیار زیبا، قطعا حسی خوشایند را برای شما و عزیزانتان رقم می زند.

هتل ایران کیش

کافی‌شاپ هتل ایران هتل کیش

کافی شاپ هتل ایران کیش یک مکان دنج و آرامبخش در این هتل می باشد. این کافی شاپ با سرو انواع نوشیدنی های خنک و گرم، دسرهای لذیذ و ... پذیرایی فوق العاده از شما عزیزان به عمل می آورد. اگر به دنبال یک مکان برای گذراندن اوقات فراغت در فضایی آرام هستید، مراجعه به این کافی شاپ می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

کافی شاپ هتل ایران کیش کیش علاوه بر این با پخش موزیک های دلنشین و گوش نواز، حسی خوشایند را در هنگام میل عصرانه های سبک به شما منتقل می کند. همچنین شما می توانید ضیافت های کوچک مانند جشن تولد و یا قرار های دوستانه خود را در این کافی شاپ برگزار کنید.

هتل ایران کیش

امکانات تفریحی ورزشی هتل ایران کیش

امکانات تفریحی ورزشی هتل ایران کیش بسیار مجهز است. می‌توانید از شنا در استخر لذت ببرید یا در سونا و جکوزی ریلکس کنید. همچنین اگر از آن‌دسته افرادی هستید که نمی‌خواهید در سفر هم از ورزش و تناسب اندام دور باشید، سالن بدنسازی هتل در خدمت شماست. این سالن که «اکسیژن» نام دارد، از مدرن‌ترین و بهترین دستگاه‌های ورزشی ازجمله  و غیرهcross fit، TRX برخوردار است.‌ بخش دیگر این مجموعه سالن ماساژ است. بعد از شنا و ورزش یا گشت‌و‌گذار در جزیره برای رفع خستگی و تجدید قوای جسمی و روحی خود می‌توانید به این سالن مراجعه کرده و انرژی مضاعف کسب کنید.

عکس های هتل ایران کیش

امکانات عمومی هتل ایران کیش

هتل ایران کیش در ارائه امکانات و خدمات مناسب برای میهمانان خود هیچ کوتاهی نمی کند. امکانات این هتل از قبیل اینترنت رایگان، صندوق امانات، سالن همایش، امکانات ویژه معلولین، پارکینگ، نماز خانه، فضای سبز، لاندری، آسانسور، چایخانه سنتی، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش و ... می باشد. خدمات هتل ایران کیش از جمله پذیرش 24 ساعته، روم سرویس 24 ساعته، نظافت روزانه، تاکسی سرویس، ترانسفر فرودگاهی، ترانسفر سی آی پی، خدمات بیدار باش، خدمات باربری، مینی بار، میز گردشگری جهت ارائه بلیت تفریحات و هماهنگی گشت جزیره، صبحانه بوفه و ... است.

هتل ایران کیش

رزرو هتل ایران کیش با تخفیف از کیشلندیار

با رزرو هتل کیش و تور کیش از سایت کیشلندیار شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات کیش و گشت دور جزیره می شود. همین عوامل سبب شده تا کیشلندیار یک  سایت  محبوب برای گردشگران تور کیش باشد.  

https://www.kishlandyar.com

قوانین و مقررات هتل ایران کیش

ساعت ورود

14:00

ساعت خروج

12:00

هزینه های جانبی

هزینه اقامت کودک زیر دوسال رایگان می‌باشد.

هزینه اقامت کودک دو تا شش سال طبق قوانین هتل در خود هتل مبلغ پرداخت می‌گردد.

هزینه اقامت کودک بالای شش سال یک نفر کامل محاسبه می‌گردد.

آدرس و تلفن هتل ایران کیش

جزیره کیش - میدان امیرکبیر - بلوارخلیج فارس ( بلوار سیاحتی )

تلفن هتل ایران کیش

021-47623300

آدرس هتل ایران کیش روی نقشه

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر