دریای ستارگان | دریای ستارگان مالدیو | معرفی دریای ستارگان مالدیو

این بار به جای آسمون، ستاره ها رو زیر آب تماشا کن | فیلم و عکس های دریای ستارگان

اگه عکس های زیبا و حیرت انگیز دریای ستارگان مالدیو رو ببینی برای همیشه آشمون شب رو فراموش می کنی!!!

دریای ستارگان مالدیو
ویکی گردی:

درخشش عجیب دریای ستارگان مالدیو که شهرت جهانی دارد، به خاطر وجود فیتوپلانکتون‌های درخشان است که در آب‌های این منطقه زندگی می‌کنند. نکته جالب توجه دریای ستارگان مالدیو این است که پلانکتون‌ ها تا وقتی که تحت شرایط درست قرار بگیرند، هیچ وقت این نوردهی را قطع نمی‌ کنند. مالدیو مدت‌ هاست که به خاطر ریزورت‌ های زیبا، سواحل پر زرق و برق و چشم اندازهای فرا واقعی‌ اش شهرت عجیبی به هم زده است. اما وقتی نوبت به دریای ستارگان مالدیو برسد، دیگر رقیبی برای مقایسه در میدان باقی نمی‌ماند.

حقیقتا دریای درخشان ستاره‌ها، شاهد دیگری است بر این موضوع که طبیعت چه قدر می‌تواند قدرتمند و جادویی باشد.

 

 چه زمانی پدیده دریای ستارگان اتفاق می افتد؟

پدیده دریای ستارگان در مالدیو به فاکتورهای متعددی وابسته است. مثل آب و هوای سال و همین طور میزان رشد این موجودات ریز دریایی در آب های اطراف مالدیو. حقیقت این است که هیچ کسی نمی تواند زمان و مکان پدیده دریای ستارگان را پیش بینی کند. اما از بین همه جزایر مالدیو، جزیره وادهو مشهورترین نقطه برای دیدن پدیده دریای ستارگان است. اما باز هم امکان دارد که این پدیده در یکی دیگر از 1200 جزیره مالدیو رخ دهد، به شرطی که شرایط آن کاملا مهیا باشد. بر طبق گفته محلی های مالدیو، این پدیده در اواخر تابستان تا اواخر سال محتمل تر است، اما این گفته ها تنها تجربه های شخصی هستند و منشا علمی ندارند و زمان دقیق رخ دادن پدیده دریای ستارگان ممکن است که در هر جزیره مالدیو متفاوت با دیگری باشد.

 انتظار دیدن حتمی پدیده دریای ستارگان را در تور مالدیو نداشته باشید!

از آنجایی که طبیعت کاملا غیر قابل پیش بینی است، نمی توان هیچ حکم صد در صدی برای آن داد. پس برای دیدن پدیده دریای ستارگان نباید سفرتان به مالدیو را برنامه ریزی کنید. بلکه بهتر است که به خاطر تمام ویژگی های مثبتی که جزایر مالدیو دارد و برای منحصر به فرد بودن جزایر مالدیو از تمامی نقاط کره زمین و به خاطر امکانات رفاهی و تفریحی آن به مالدیو سفر کنید و شاید هم شانس با شما یار باشد و بتوانید پدیده دریای ستارگان را نیز در طی مدت زمان اقامتتان در مالدیو و در میان تمام روزها و شب های بی نظیری که در مالدیو سپری می کنید، تماشا کنید.

چه دریای ستارگان را ببینید و چه نبینید، در هر حال سفر به مالدیو یکی از خاص ترین سفرهای زندگی هر فردی خواهد بود و حیف است که در این کره خاکی زندگی کنیم و در طول عمرمان تجربه سفر به یکی از زیباترین قسمت های آن را نداشته باشیم.

 

منبع: علی بابا مگ
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر