فوتبال حبابی | مراکز فوتبال حبابی | فوتبال حبابی تهران

فوتبال حبابی مهیج ترین تفریح تهران | تهران کجا بریم فوتبال حبابی؟

اگه قراره یه تفریح جانانه و جدید رو تو تهران بگذرونین پیشنهاد ویکی گردی به شما امتحان کردن فوتبال حبابیه.

فوتبال حبابی
ویکی گردی:

فوتبال حبابی یه ورزش مفرح و نوآوری شده از اروپا هست. فوتبال حبابیتو کمترین زمان تو همه کشورها رایج شد و به صورت تفریحی فعالیتش رو آغاز کرد. این ورزش ترکیبی از فوتبال، زوربینگ (Zorbing) و سومو (Sumo) هست؛ و قوانینی خاص و شبیه به فوتبال دارد و با هدف تبدیل ورزش فوتبال حرفه‌ای به تفریحی شاد برای عموم طراحی شده. در بازی فوتبال حبابی برای حفظ ایمنی، بالاتنه بازیکنان در پوششی از حباب قرار می‌گیرد و وجود حباب سبب برخورد بیشتر بازیکنان و جذابیت بیشتر بازی می‌شود.

مراکز فوتبال حبابی تهران

فوتبال حبابی باشگاه سرخپوشان

  • آدرس: بزرگراه لشکری غرب، بعد از پل ایران خودرو، شهرک شهرداری، مجموعه ورزشی سرخپوشان غرب
  • ساعت فعالیت: شنبه تا پنجشنبه از ۱۱ تا ۲۱؛ جمعه از ۹ تا ۲۱

فوتبال حبابی باشگاه سرخپوشان در زمین چمن مصنوعی باکیفیت خوب انجام می‌شود. مدت زمان هر بازی ۳۰ دقیقه و بیشترین ظرفیت بازی ۱۰ نفر است. راهنمایان مجموعه، قوانین بازی را برای بازیکنان توضیح می‌دهند. این مجموعه مناسب برای افراد بالای ۱۰ سال و قابل استفاده هم‌زمان برای بانوان و آقایان است. از امکانات فوتبال حبابی باشگاه سرخپوشان باید به تجهیزات جدید و ایمن، زمان‌دهی دقیق، رختکن، سرویس بهداشتی و جای پارک آسان اشاره کرد. استفاده از این مجموعه به‌صورت گروهی امکان‌پذیر است و قیمت بلیط به‌ازای هر ۳۰ دقیقه بازی برای گروه ۱۰ نفره، برابر ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان است. امکان خرید بلیط از سایت‌های تخفیف‌دار نیز وجود دارد.

فوتبال حبابی

فوتبال حبابی باشگاه ستارگان برفی

  • آدرس: جاده چالوس، بعد از گچسر، دوراهی دیزین، مجتمع هتل‌های بین‌المللی دیزین

باشگاه ستارگان برفی از باشگاه‌های خوب تهران در جاده چالوس است که امکانات فراوانی نظیر فوتبال حبابی، زمین‌ ورزشی چندمنظوره (بسکتبال، فوتبال، والیبال، تنیس و بدمینتون)، اتاق بازی (فوتبال‌دستی، بازی‌های فکری و تخته نرد)، ترامپولین، سازه هفت متری ادونچر و کافی‌شاپ را شامل می‌شود. فوتبال حبابی این باشگاه در فضای باز و روی چمن طبیعی انجام می‌شود.

فوتبال حبابی

فوتبال حبابی بام لند (شهر بادی)

  • آدرس: شهرک گلستان، میدان موج، بلوار موج، روبه‌روی تالار مروارید، مجموعه تفریحی ورزشی دریاچه خلیج فارس

فوتبال حبابی بام لند در مجموعه ورزشی شهر بادی، نزدیک به باملند و در حاشیه دریاجه شهدای خلیج فارس انجام می‌شد. در این مجموعه مدت زمان بازی ۳۰ دقیقه بود و افراد به‌صورت تیم‌های سه‌نفره (مجموعا ۶ نفر) به تفریح می‌پرداختند. امکان بازی برای بانوان و آقایان در سانس‌های متفاوت وجود داشت. این مجموعه در حال حاضر فعالیت ندارد.

فوتبال حبابی

نکته: در برخی از باشگاه‌ها بلیط تکی فروخته نمی‌شود و تنها امکان استفاده گروهی از مجموعه وجود دارد.

منبع: زومگ
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر