کارتینگ | کارتینگ تهران | معرفی کارتینگ تهران | آدرس کارتینگ های تهران

اگه به سرعت علاقه داری کارتینگ های تهران رو حتما امتحان کن! + عکس

کارتینگ یکی از تفریح‌های مهیج برای علاقه‌مندان به ماشین‌سواری است و از آنجا که چندین پیست کارتینگ در تهران وجود دارد، پایتخت‌نشینان می‌توانند آن را به‌صورت حرفه‌ای دنبال کنند.

کارتینگ های تهران
ویکی گردی:

کارتینگ از اون دسته تفریحاتی حساب میشه که خودشو خوب تو دل مردم جا کرده. بسیاری از چهره‌های سرشناس همچون مایکل شوماخر، کار خود را از کارتینگ شروع کرده‌اند؛ موضوعی که جذابیتی دوچندان به آن می‌دهد. جالب اینکه برای انجام کارتینگ نیازی نیست تجربه رانندگی یا گواهینامه داشته باشید و همه افراد اعم از خانم‌ها و آقایان می‌توانند از آن لذت ببرند.

کارتینگ، ورزشی است که از انجام آن خسته نخواهید شد و با اینکه شاید مدت‌زمان آن کم به نظر برسد، در همین زمان کوتاه دنیای جدیدی به روی شما باز می‌گردد و هیجان زیادی را تجربه خواهید کرد. این رشته ورزشی به‌طور خلاصه یعنی سرعت، هیجان، دقت و تمرکز همراه با امنیت که فقط باید پای خود را روی پدال گاز بگذارید و بدون ترس از محدودیت‌های رانندگی معمولی، هیجان سرعت را احساس کنید.

تهرانگردی با چاشنی هیجان! | معرفی بهترین تفریحات تهران + عکس

معرفی بهترین کارتینگ های تهران

کارتینگ فراسا

کارتینگ فراسا که در جاده لشکرک قرار دارد، یکی از بهترین و جذاب‌ترین کارتینگ‌ها و جاهای دیدنی تهران برای بانوان و آقایان است. پس اگر ساکن شرق تهران هستید، حتما سری به این پیست بزنید و چنانچه تجربه‌ای ندارید، با آموزش‌های اولیه استفاده از پیست و خودرو‌ها به‌راحتی می‌توانید ۶ دقیقه کارتینگ مهیج را تجربه کنید.

ارائه کلاه ایمنی و تجهیزات موردنیاز به‌صورت رایگان، پذیرایی با چای داغ، امکان استفاده از رستوران، کافی شاپ و سرای سنتی با هزینه مجزا، از جمله امکانات و خدمات کارتینگ هستند. کارتینگ فراسا در منطقه خوش آب‌وهوایی قرار دارد و ازاین‌رو، لذت این تفریح برایتان چند برابر می‌شود.

  •  آدرس: تهران جاده لشکرک، هفت کیلومتر بعد از میدان زربند به‌سمت فشم، نرسیده به اوشان، جنب پمپ بنزین

فراسا

کارتینگ آزادی تهران

پیست کارتینگ آزادی به‌عنوان یکی از حرفه‌ای‌ترین و بزرگ‌ترین پیست‌های خاورمیانه نیز شناخته می‌شود که اولین و تنها برگزارکننده مسابقات قهرمانی کشور «Rotax Max» است. مسابقات ریس در کلاس‌های جونیور، سینیور، مستر و DD2 به‌صورت فصلی برپا می‌شود. کارت‌های ریس دارای موتور دوزمانه «Rotax Max 125cc» با ۲۸ اسب بخار هستند که صفر تا ۱۰۰ آن‌ها زیر ۶ ثانیه است.

معرفی سینما گیم های معروف تهران + عکس و ویدئو

این پیست که در مجموعه ورزشی آزادی تهران قرار دارد، در سال ۱۳۸۱ با همکاری شرکت روتاکس (از بهترین شرکت‌های سازنده موتور در جهان) ساخته شد و طول آن به ۸۰۰ و عرض مسیر به هشت تا ۱۰ متر می‌رسد. در پیست کارتینگ آزادی نه‌تنها می‌توانید لذت یک سواری پرهیجان و بدون محدودیت‌های سواری در شهر را داشته باشید؛ بلکه امکان استفاده حرفه‌ای از آن نیز وجود دارد. جالب اینکه وجود سیستم ریموت کنترل «shut down transponders» در این مجموعه به سرپرست پیست امکان می‌دهد تا در صورت احتمال بروز حادثه، سرعت کارت‌ها را از بیرون کنترل کند.

یکی از بهترین امکانات این محل، ارائه کلاس‌های آموزشی در مدرسه‌ کارتینگ آزادی است که در سه مرحله‌ مقدماتی، نیمه‌حرفه‌ای و حرفه‌ای برگزار شده و در نهایت گواهینامه معتبر به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود.

  • ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۲۱، پنجشنبه‌ها از ساعت ۱۰ تا ۲۳، جمعه‌ها و ایام تعطیل از ساعت ۱۰ تا ۲۴
  •  آدرس: تهران، ضلع شرقی استادیوم آزادی، جنب پارکینگ شماره ۱۳، کارتینگ آزادی تهران

آزادی

کارتینگ شهربانو

کارتینگ شهربانو تنها پیست تهران است که فقط به بانوان اختصاص دارد و در نتیجه بانوان می‌توانند بدون داشتن حجاب برای مدت ۶ دقیقه با خودروهای استاندارد، این رشته ورزشی مفرح را تجربه کنند. این پیست در ضلع شمالی بوستان ولایت واقع شده و با دیوار‌های بلند از دیگر قسمت‌های بوستان جدا شده است تا فضایی آرام و راحت برای بانوان فراهم شود.

کجای تهران بریم بالن‌ سواری؟ + معرفی و آدرس

بوستان ۶ هکتاری شهربانو از ۲۰ ساختمان با کاربری‌های فرهنگی، هنری، مذهبی، آموزشی، اجتماعی و ورزشی تشکیل می‌شود. کارتینگ اتومبیل‌رانی عفاف یکی از این بخش‌ها است که در ضلع غربی مجموعه شهربانو و در کنار ورودی اول پیست کارتینگ قرار دارد و با مساحتی بالغ بر ۲۰۰۰ متر مربع به‌طور اختصاصی برای بانوان طراحی شده است.

  •     آدرس: تهران، انتهای بزرگراه شهید نواب صفوی، بوستان ولایت، بوستان شهربانو، کارتینگ شهربانو

شهربانو

کارتینگ پرند

مجموعه ورزشی تفریحی پرند دارای پیست کارتینگ با استانداردهای روز دنیا است که با تجهیزات و خودروهای جدید و همچنین پیست ایمن از علاقه‌مندان استقبال می‌کند. برای تجربه کارتینگ نیازی به داشتن گواهینامه رانندگی برای بانوان و آقایان نیست تا به این ترتیب، همه افراد بالای ۱۱ سال بتوانند ضمن رعایت اصول ایمنی، از این ورزش مهیج لذت ببرند.

آموزش اولیه استفاده از پیست و خودروها، ارائه کلاه ایمنی و تجهیزات مورد نیاز، رختکن جداگانه ویژه بانوان و پارکینگ اختصاصی، از خدمات و امکانات این کارتینگ هستند.

پیست کارتینگ پرند علاوه بر خودروی رنتال معمولی، دارای خودروی حرفه‌ای است و در نتیجه افراد با مهارت‌های مختلف می‌توانند از این پیست استفاده کنند. از آنجا که این کارتینگ، یکی از مجهزترین، استانداردترین و بزرگ‌‌ترین پیست‌های خاورمیانه به حساب می‌‌آید؛ در دوره‌های مختلف، مسابقه‌های کارتینگ در آن برگزار می‌شود. در کنار استفاده از کارتینگ، وجود رستوران و کافه به شما امکان می‌دهد تا برای لحظاتی استراحت کرده و یک وعده غذای لذیذ میل کنید.

امکان استفاده از بازی‌هایی همچون فوتبال‌دستی، پینگ‌پنگ، بازی‌های رایانه‌ای و... نیز در این مجموعه وجود دارد تا روز خود را با تفریح‌های سالم و شاد بسازید.

  • ساعت کاری: از ساعت ۱۰ تا ۲۴
  • آدرس: اتوبان تهران-ساوه، بعد از عوارضی دوم، کارتینگ پرند

پرند

کارتینگ دانیال

پیست کارتینگ دانیال در مجموعه تفریحی ورزشی دانیال در اقدسیه قرار دارد که علاوه بر آقایان، بانوان نیز می‌توانند سرعت را بدون هیچی محدودیتی تجربه کنند. خودروهای این پیست ۴۸۰ متری، از نوع کارتینگ Birel ۲۰۱۶ ساخت ایتالیا هستند که به‌لطف سیستم تایم‌گیری فوق‌العاده، پیست کارتینگ با استانداردهای روز دنیا، مسیری با پیچ‌های مهیج و قرارگیری پیست در منطقه‌ای خوش‌آب‌وهوا، هیجان وصف‌ناپذیری نصیبتان می‌شود.

مدت‌زمان سواری در پیست ۶ دقیقه است که اگر مبتدی باشید، پس از کلاس‌های آموزشی امکان استفاده از کارت‌ها برایتان مهیا است. حداکثر وزن افراد باید ۹۰ کیلوگرم و حداقل قد ۱۵۰ سانتی‌متر باشد.

وجود رختکن اختصاصی برای بانوان و آقایان، کافی‌شاپ، رستوران و پارکینگ، از دیگر امکانات پیست هستند. در صورت تمایل می‌توانید از سایر بازی‌های این مجموعه مانند فوتبال‌دستی، ایرهاکی و بیلیارد با پرداخت هزینه جداگانه لذت ببرید.

  • آدرس: اقدسیه، خیابان شهید سباری (آجودانیه قدیم)، انتهای کوچه سیزدهم شرقی، مجموعه ورزشی میثاق، مجموعه ورزشی تفریحی دانیال

دانیال

منبع: کجارو
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر