قشم | خرید از قشم | سفر به قشم | مراکز خرید قشم | پاساژهای قشم

برای عید از این پاساژهای قشم خرید کن! | ارزان ترین مراکز خرید قشم + آدرس

یکی از مشکلات وسوال های همه موقع سفر به قشم اینه که از قشم چی بخرن و نمیدونن که از کجای قشم خرید کنن! در ادامه این مطلب از سایت ویکی گردی بهتون گفتم که از کجا چی بخرین.

خرید قشم
ویکی گردی:

سوال اینه که از قشم چی بخریم؟ خب امروز میخوام تو این مطلب از بخش گردشگری سایت ویکی گردی بهتون بگم که از قشم چی بخرین؛ و مهم تر از اون اینکه چه چیز هایی رو از قشم میتونین ارزون بخرین و از کجا بخرین؟ با ویکی گردی همراه باش.

1- کاپشن و هودی رو از پاساژ نخل بخر

مجتمع تجاری نخل درگهان، یکی از بهترین مراکز خرید عمده فروشی پوشاک در قشم با سبک معماری چوبی می‌باشد که خیلی راحت با توجه به معماری چوبی آن، به چشم شما می‌خورد، مرکز خرید نخل درگهان دارای دو دستگاه پله برقی، توالت عمومی و تعدادی کافه رستوران در حوالی خود بوده که بیشتر مغازه‌های بازار نخل به عمده فروشی پوشاک اختصاص پیدا کرده‌اند.

  • آدرس پاساژ نخل درگهان: قشم، ۲۳ کیلومتری مرکز شهر قشم، شهر درگهان، خیابان ساحلی، بعد از میدان انقلاب، سمت راست به سمت دریا

نخل درگهان

2-کوله پشتی و چمدون رو از درگهان بخر

درگهان بخشی از جزیره قشم است. در این جزیره بزرگ، واردات به‌صورت آزاد انجام می‌شود. به همین خاطر می‌توانید بهترین اقلام خارجی را به بهترین قیمت تهیه کنید. در محدوده درگهان قشم هم چندین و چند مرکز خرید مختلف وجود دارند. در این مراکز خرید می‌توانید اجناس خارجی مختلف را با قیمت مناسب تهیه کنید.

  • آدرس: جزیره قشم، درگهان، خیابان ناخدا، بازار قدیم درگهان

درگهان

3- لباس زیر و لباس خواب از پاساژ دریا

مجتمع تجاری دریا یا به قول محلی ها بازار دریا یکی از بزرگترین مراکز خرید جزیره قشم است که در درگهان قرار دارد. این مرکز حدود ۱۵۳۰ مغازه در دو طبقه دارد و کالاهای متنوعی را به صورت عمده و تکی به افراد ارائه می کند. پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، کیف و کفش و حتا لوازم خانگی و برقی و …  همه و همه در این بازار پیدا می شوند.  انواع برندهای ایرانی و برندهای معروف خارجی در این مرکز خرید فعالیت می کنند و شما هم اجناسِ ارزان و هم کالاهای لوکس را می توانید در مجتمع دریا بیابید.

  • آدرس: جزیره قشم، درگهان، میدان انقلاب

پاساژ دریا درگهان

4- ظرف های رنگی و وقعا ارزون رو از بازار چینی ها بخر

یکی از خاص ترین و جذاب ترین بازارهای جزیره قشم، بازار چینی ها است. در واقع در این بازار تمامی فروشندگان چینی هستند و آن ها در کمال تعجب با تسلط فوق العاده ای به زبان فارسی صحبت می کنند. شما می توانید در بازار چینی ها بهترین و خاص ترین محصولات را با قیمت بسیار مناسبی خریداری کنید. لوازم دکوری تزیینی و چوبی بهترین وسایلی هستند که می توانید به راحتی آن ها را در بازار چینی ها در قشم خریداری کنید.

  • آدرس: این بازار جذاب و خاص در بلوار ولیعصر، بالاتر از میدان گلها و در بازار ستاره واقع شده است.

بازار چینی ها

5- کت و شلوار های رنگی رو از درگهان پاساژ دو دلفین بخر

فروشگاه های مجموعه ی دو دلفین درگهان اکثرا کالاهای خود را به صورت خرده به مشتریان عرضه می کنند و کمتر فروشگاهی به صورت عمده فروشی در این مجموعه فعالیت دارد. لازم به ذکر است که اکثر مغازه های این مرکز در زمینه پوشاک زنانه فعالیت دارند. اگر به دنبال برندهای معروفی نظیر آدیداس، پوما، نایک، پرنسس، کت، فیلیپس، ال جی، سامسونگ، سون و … هستید می توانید آن ها را با قیمت های باورنکردنی در این پاساژ پیدا کنید.

  • آدرس: پاساژ دو دلفین در استان هرمزگان، جزیره‌ی قشم، درگهان واقع شده است.

دو دلفین

6- لوازم برقی رو از گیاهدان بخر

روستای گیاهدان از توابع بخش مرکزی شهرستان قشم در استان هرمزگان است که بیشتر افرادی که برای خرید لوازم برقی به این جزیره رفته اند آن را در طول مسیر شناخته و دیده اند اما به طور کلی کمتر توریستی در باره این روستا اطلاعات دارد.

  • آدرس:  فاصله ۳۰ کیلومتری و ۲۵ دقیقه ای از شهر قشم بعد از درگهان

گیاهدان قشم

منبع: تکراتو
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر