استانبول | خرید در استانبول | مراکز خرید استانبول

لباس برند رو از کجای استانبول ارزان بخریم؟!

اگر به فکر خرید لباس در استانبول هستید؛ مراکز خرید ارزان استانبول را در این بخش از سایت ویکی گردی برایتان معرفی کرده ایم.

استانبول
ویکی گردی:

مراکز خرید ارزان استانبول را در این مطلب از سایت ویکی گردی به شما معرفی می کنیم. از میان تمام مراکز خرید متنوعی که وجود دارد، می‌توان برخی را به‌ عنوان مراکز خرید ارزان استانبول معرفی کرد. خرید یکی از لذت‌بخش‌ترین تفریحات برای گردشگران تور ترکیه محسوب می‌شود؛ خیلی از مسافران اصلا خبر ندارند که بازارهای ارزانتری هم در استانبول وجود دارد که می توانند با قیمت مناسب تر خرید کنند. با ما همراه باشید تا با مراکز خرید ارزان استانبول آشنا شوید.

 

پاساژ اطلس استانبول

پاساژ اطلس استانبول

 

وقتی صحبت از خرید در استانبول می‌شود معمولا خیابان استقلال جزو اولین گزینه‌هایی است که به ذهن خطور می‌کند. این خیابان پر جنب و جوش و طولانی پر است از انواع بوتیک‌ها، پاساژها وفروشگاه‌هایی که ویترین‌های رنگارنگشان هر رهگذری را ترغیب به خرید می‌کند.

علیرغم ظاهر قدیمی این پاساژ،مغازه‌هایی که در آن قرار دارند اجناس به روز و متنوعی عرضه می‌کنند. این پاساژ بیشتر به دلیل عرضه اجناس به ویژه انواع پوشاک، با کیفت مناسب و با قیمت مقرون به صرفه و ارزان همیشه پر مشتری و شلوغ است.

پاساژ اطلس استانبول، یکی از محبوب‌ترین محل‌های خرید در نزدیکی میدان تکسیم است. اگر می‌خواهید در سفر با تور استانبول لباس‌هایی با قیمت مناسب اما جنس خوب تهیه کنید، ما پاساژاطلس را به شما پیشنهاد می کنیم.

مرکز خرید ویاپورت مارینا استانبول - Via Port Marina

مرکز خرید ویاپورت مارینا استانبول

 

مرکز خرید ویاپورت مارینا استانبول، تجربه یک خرید عالی در کنار آب های دریای مرمره به مسافران هدیه می کند. این مرکز خرید یکی از بهترین مراکز خرید استانبول است که در مجموعه تفریحی گردشگری ویاپورت مارینا واقع شده و یک بخش کوچک از یک مجموعه تفریحی بزرگ محسوب می شود. این مرکز خرید می تواند بهترین مرکز خرید استانبول برای افرادی باشد که در منطقه ساحلی توزلا اقامت دارند.

 این مرکز خرید یکی از بهترین مراکز خرید استانبول برای خرید لباس، جواهرات و عطرهای برند و اصل است که می توانید تمامی اجناس باکیفیت از برندهای مطرح دنیا را تهیه کرده و از اصل بودن آن ها اطمینان داشته باشید.

قیمت کالاها در این مرکز خرید، متوسط و مقرون به صرفه است زیرا بسیاری مواقع برندهای معروف فعال در ویاپورت اجناس فصل‌های گذشته خود را با قیمتی پایین در اختیار مشتری‌ها قرار می‌دهند. اگر دوست دارید که اجناس با کیفیتی داشته باشید و در کنار آن قیمت مناسبی را نیز پرداخت کنید، ما مرکز خرید ویاپورت مارینا استانبول را به شما پیشنهاد می کنیم.

مرکز خرید ونیزیا اوت لت در استانبول - Venezia Mega Outle

مرکز خرید ونیزیا اوت لت در استانبول

ونیزیا اوت لت در استانبول یکی از مراکز خرید بزرگ شهر استانبول محسوب می شود. مال ها یا مرکز خرید های مدرن استانبول در این کشور از اهمیت زیادی برخوردار هستند. این مراکز را معمولاً به صورت چند طبقه و مجتمع های بسیار بزرگ می سازند. در این مراکز خرید شما با انواع و اقسام واحدهای تجاری، که کالاهای مصرفی را در مقیاس های وسیع عرضه می کند روبرو هستید.

ونیزیا اوت لت در استانبول و ماهیت اوت لت ها

در حالت کلی فروشگاه های اوت لت  برای عرضه خرید های مقرون به صرفه ساخته شدند. اگر دوست دارید که اجناس با کیفیتی داشته باشید و در کنار آن قیمت مناسبی را نیز پرداخت کنید، ما اوت لت ها را به شما پیشنهاد می کنیم.

مرکز خرید ونیزیا در محله کاردنیز از منطقه قاضی عثمان پاشا، اتوبان اسکی ادرین قرار دارد و از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب دایراست.

بازار محمود پاشا استانبول

اگر از اهالی استانبول درباره مکانی برای خرید ارزان سوال کنید حتما این بازار را معرفی می کنند. بازار محمود پاشا استانبول، بیش از ۲۵۰ مغازه‌ و بوتیک‌ لباس دارد که در آنها می‌توان انواع پوشاک بچگانه و بزرگسال و همچنین انواع اثباب و اساسیه منزل را خریداری کرد؛ از آنجا که اهالی استانبول از هر نقطه شهر برای خرید عمده و ارزان لباس و یا خرید جهیزیه عروس به این بازار مراجعه می‌کنند. هر زمان که به این بازار بروید با خیل عظیمی از افرادی که در خیابان تردد دارند مواجه خواهید شد و تقریبا هیچ زمان خلوتی در این بازار پیدا نمی‌شود. اجناس مغازه‌ها نیز به دلیل قیمت ارزانی که دارند اغلب به سرعت به فروش می رسند و کمتر کالایی است که برای مدت طولانی در قفسه مغازه‌ها باقی مانده باشد.

بازار محموت پاشا یک خیابان خرید در استانبول ترکیه است. این مکان در ناحیه بین بازار بزرگ و محله امینونو در محله محموت پاشا در منطقه فاتح واقع شده است. این مکان در بافت قدیمی و کلاسیک شهر قرار دارد و نزدیک به بازار بزرگ و مسجد محمود پاشا واقع شده است.

منبع: سفرمارکت
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • محتشم

    کسانی که به استانبول می‌ روند و یا آنها یی که استانبول را تبلیغ می‌ کنند بر علیه ایران اسلامی گام بر می دارند بیشتر اوقات اعمال اشتباه جامعه منجر به صدمه به مملکت وسیاست می‌ گردد