اجاره ویلا در شمال | مکان مناسب برای اجاره ویلا در شمال

لوکس‌ ترین لوکیشن‌ های شمال برای اجاره ویلا + عکس

اگه تا حالا نرفتی شمال یا نمیدونی چه لوکیشن‌ برای اجاره ویلا در شمال مناسب تره و بهتره با ویکی گردی همراه باش.

لوکیشن ویلا شمال
ویکی گردی:

بهترین لوکیشن‌ برای اجاره ویلا در شمال کجا است؟ کدام شهر شمال بهتر است و جاهای دیدنی بیش‌تری دارد؟در  ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی لوکیشن‌ برای اجاره ویلا در شمال بپردازیم و بهترین لوکیشن‌ها را بررسی کنیم. برای انتخاب این موارد هم از نظر سایر مسافران استفاده کرده‌ایم هم دسترسی و پتانسیل‌های گردشگری مناطق را در نظر گرفته‌ایم. بنابراین در حال حاضر با یک راهنمای جامع مواجه هستید. با ما همراه باشید تا با بهترین لوکیشن‌ برای اجاره ویلا در شمال آشنا شوید.

اجاره ویلا در شهرهای زیبا و لوکس مازندران

این روزها دیگر کسی نیست که آوازه شهرهای زیبا و خوش آب‌وهوای مازندران را نشنیده باشد. شهرهایی با مراکز تفریحی متعدد، دسترسی عالی به دریا و جنگل و ویلاهای خوش ساخت و زیبا. احتمالا اکثر شماهایی که الان در حال خواندن این مطلب هستید، بارها به رامسر رفته‌اید و به خوبی با این شهر آشنا هستید؛ شاید به همین دلیل هم باشد که دنبال لوکیشن دیگری برای اجاره ویلا می‌گردید چون بدون شک رامسر یکی از مجلل‌ترین شهرهای شمالی است و می‌تواند بهترین امکانات رفاهی و خدماتی را در اختیار شما قرار دهد. به همین علت هم است که با لقب عروس شهرهای ایران شناخته می‌شود. چون هم جاذبه‌های تفریحی متعدد و متنوعی دارد هم مکان‌های اقامتی خوبی.

تنها هتل ایرانی که چشم عرب ها رو گرفته! | ماجرای جالب ساخت متل قو

این ویلاهای اجاره ای روی کیفیت سفرتان تاثیر میگذارند

از رامسر که بگذریم به شهر ساحلی تنکابن می‌رسیم. شهری که یک طرفش دریا و طرف دیگرش جنگل‌های دوهزار و سه‌هزار قرار گرفته‌ است و هوایی بی‌نظیر دارد. کمی که جلوتر بروید می‌توانید ساکن متل‌قو شوید، شهری با ویلاهای متعدد، معماری و طراحی مدرن و امکانات ویژه پذیرای مسافران می‌شوند. از دیگر شهرهای لوکس مازندران باید نور، بابلسر و چالوس اشاره کنیم. اگر الان دارید به چگونگی پیدا کردن ویلا در این شهرها فکر می‌کنید، بهتر است دست نگه دارید و به خواندن ادامه دهید. کمی دیگر پاسخ این سوال را هم دریافت می‌کنید.

اقامت در گیلان و ویلاهای زیبایش

بعد از معرفی شهرهای لوکس مازندران، نوبت به گیلان زیبا می‌رسد. استانی که در هر گوشه و کنار آن می‌توانید جاذبه‌ای زیبا ببینید و حسابی لذت ببرید. مواردی مانند جنگل‌های زیبا، تالاب انزلی، مراکز تاریخی متعدد مانند قلعه رودخان و... در این استان شهرهای بسیار زیادی وجود دارند که برای اقامت مناسب هستند که یکی از بهترین و پرطرفدارترین آن‌ها رشت است. احتمالا خودتان این شهر و جاذبه‌هایش را می‌شناسید، میدان شهرداری، بازارهای متنوع، ویلاهای لوکس و مدرن و... در یک کلام بگوییم، چیزی نیست که بخواهید و در رشت وجود نداشته باشد.

ماسال، یکی دیگر از شهرهای استان گیلان است که می‌تواند انتخاب خوبی برای اجاره ویلا باشد. البته بیش‌تر ویلاهای این منطقه از نوع چوبی هستند اما به خوبی تجهیز شده‌اند و امکانات بسیار خوبی دارند. از دیگر شهرهای استان گیلان می‌توانیم به مواردی چون فومن، لاهیجان و زیبا کنار اشاره کنیم. با اقامت در این شهرها علاوه‌بر این که در ویلاهای خوبی ساکن می‌شوید بلکه دسترسی خوبی به مکان‌ها گردشگری مانند قلعه رودخان، روستای فوشه، غار خون فوشه، ساحل چمخاله و پارک جنگلی کیاشهر خواهید داشت.

سکونت در نزدیکی جنگل ناهارخوران و تماشای گرگان

نوبتی هم باشد، نوبت استان گلستان و جنگل ناهارخوران است. اگر به این استان سفر کردید دنبال ویلاهای لوکس بودید، بهتر است به گرگان و قسمت جنوبی شهر بروید. در مناطقی چون فلکه کاخ که امروزه تحت عنوان ولیعصر شناخته می‌شود و شهرک مخابرات ویلاهای بسیار زیادی وجود دارند که با ساختمان‌های زیبا خودنمایی می‌کنند. با اقامت در این شهر می‌توانید در کم‌ترین زمان ممکن به جنگل النگدره، جنگل ناهارخوران و روستای زیارت برسید.

5 کلبه خاص و رویایی در شمال ایران | اطلاعات کامل + نحوه رزرو

اقامت در بهترین ویلا را در لوکس‌ترین شهر شمالی تجربه کنید

سفر به شمال همیشه جذاب و خواستنی است. به هر شهر این خطه که پا بگذارید، چیزی توجه شما را جلب می‌کند اما در این میان برخی شهرها با اقبال بیش‌تری مواجه بوده‌اند و بیش‌تر مورد توجه مسافران و گردشگران قرار گرفته‌اند. برای این موضوع هم دلایل وجود دارد. مواردی مانند وجود تفریحات متنوع و اقامتگاه‌های خوب. برای پیدا کردن این اقامتگاه‌ها و ویلاهای لوکس شما راه سختی پیش رو ندارید و نیاز نیست خیلی خودتان را به دردسر بیندازید. تنها کافی است به یکی از وب سایت‌های رزرو آنلاین ویلا مراجعه کنید تا هم با بهترین ویلاهای شمالی آشنا شوید هم با لوکس‌ترین شهرها. با استفاده از این روش، می‌توانید خیلی راحت و سریع اقامتگاه محبوب خود را پیدا کنید و از سفر لذت ببرید.

منبع: برترین ها
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر