مراکز خرید کیش | بهترین مراکز خرید کیش | خرید از کیش

از کجای کیش، چی بخریم؟ | به صرفه ترین مراکز خرید کیش! + عکس

در ادامه شمارو با بهترین و مناسب ترین مراکز خرید کیش آشنا میکنیم که از خرید کردن در آن پشیمان نمیشوید!

مراکز خرید کیش
ویکی گردی:

 یکی از جاهای دیدنی کیش که جذابیت این جزیره رو دوبرابر کرده است، مراکز خرید کیش هستند که روز به‌ روز بر تعدادشان افزوده می‌شود. تقریبا همه دوست دارند در سفر خرید کنند پس ما اینجاییم تا به شما کمک کنیم در سفر بتوانید عالی ترین و به صرفه ترین مراکز خرید کیش را انتخاب کنید،  در واقع یکی از مهم‌ترین دلایل سفر به کیش برای بسیاری از گردشگران، گشت‌وگذار درپاساژها و خریدهای گوناگون است.در ادامه شمارو با مراکز خرید کیش آشنا میکنم! 

به صرفه ترین و بهترین مراکز خرید در کیش 

1- بازار چینی‌های کیش 

بازار چینی های کیش

از جمله فروشگاه‌هایی است که در آن وسایل ارزان کیش را به خریداران میفروشند. زمانی که وارد این مرکز خرید می‌شوید گویی پای در خاک چین نهاده اید، چرا که تمام فروشندگان این مرکز همگی از  شهروندان چین هستند و حتی بنرهایی که بر سر هر مغازه قرار گرفته با حروف چنین به نگارش درآمده است.

 اگر به دنبال خرید لباس و شلوار و یا پارچه‌هایی با کیفیت خوب در مراکز خرید ارزان کیش هستید، حتما باید خود را به بازار چینی‌ها برسانید. بسیاری از لباس‌هایی که در این فروشگاه قرار گرفته است بر اساس فرهنگ اصیل چنین می‌باشد و مردمان چین در زندگی روزمره خود از این لباس‌ها استفاده می‌کنند.

معرفی بهترین مراکز خرید و بازارهای محلی رامسر + عکس و توضیحات

 لباس‌هایی که اکثرا بلند هستند و از رنگ‌های متنوع و شادی در تهیه آنها استفاده شده است. اگر قصد خرید پارچه از این فروشگاه را داشته باشید، رنگین کمانی از پارچه‌ها را در روبه روی خود مشاهده خواهید کرد، که بر روی هر پارچه بسیار کار شده است و پر از گل‌های زیاد و شلوغی است که فضای هر پارچه را پوشانده است.

بعد از قسمت فروش پارچه و لباس اگر به سایر مغازه‌ها مراجعه کنید، می‌توانید از فروشگاه‌هایی که برای لوازم خانگی و کیف و کفش در نظر گرفته است بازدید کنید که محصولاتشان را نسبت به دیگر قسمت‌های شهر با قیمت‌های کمتری عرضه میکنند و بسیاری از افرادی که به کیش سفر می‌کنند خرید‌های خود را از بازار چینی‌ها در کیش انجام میدهند.

 همه روزه می‌توانید از ساعت 9 الی 13 و یا 17 الی 21 خود را به بازار چینی‌ها که پایتخت وسایل ارزان در کیش است برسانید و اجناسی متناسب با فرهنگ اصیل چنین خریداری کنید. 

آدرس کیش – بلوار مروارید – کمی‌بالاتر از بازار مروارید

 

2- مرکز خرید ونوس

مرکز خرید ونوس

شاید لیست خرید کالاهای متفاوت روبروی شما قرار گرفته باشد و شما ندانید که تمام این اجناس و کالاها را باید از کدام مراکز خرید، خریداری نمایید. در مرکز خرید ونوس هر نوع کالایی که فکرش را کنید برای فروش قرار گرفته است. این فروشگاه در سال 1375 تاسیس شده است و مساحت کل این فروشگاه 27000 متر مربع است و در دو طبقه 310 واحد تجاری مشغول به فعالیت می‌باشند.

افرادی که به کیش سفر می‌کنند، برای خرید سوغاتی برای خانواده و اقوام خویش اغلب به مرکز خرید ونوس که از مراکز خرید ارزان کیش هست مراجعه می‌کنند، چرا که اجناسی با کیفیت بالا قیمت‌های مناسب می‌توانند پیدا کنند.پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع ادکلن و عطر‌ها، از سری  وسایل ارزانی  هستند که فروشنده‌های این مرکز خرید بر ان متمرکز شده اند.

 اگر به طبقه اول این فروشگاه مراجعه کنید، وسایلی همچون ،ابزار ماهیگیری، آژانس‌های هوایی برای تهیه بلیط هواپیما، ادکلن مردانه و زنانه، لوازم آشپزخانه، چمدان و انواع متفاوتی از کیف‌ها را پیدا خواهید کرد. اگر به طبقه بالایی آن مراجعه کنید. لوازم خانگی و لوازم الکترونیکی از قبیل لپ تاپ، موبایل، تبلت و بسیاری از محصولات دیگر را در ضلع شرقی این فروشگاه قرار گرفته است.

معرفی ارزان‌ ترین مراکز خرید لباس مجلسی در تهران

پاساژ همه روزه از ساعت 9 صبح الی 13 مشغول به فعالیت است و در تایم دوم از ساعت 16 الی 21 به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

آدرس: جزیره زیبای کیش – خیابان سنایی – بازار بین المللی  ونوس – نزدیک به هتل ونوس

 

3- مرکز خرید دامون کیش

مرکز خرید دامون

فودکورت تراس‌دار مرکز خرید دامون کیش به‌تنهایی ارزشش را دارد تا چند ساعتی از سفر خود را به این مرکز خرید اختصاص دهید. دامون ۱۰۰ غرفه تجاری و ۱۰ غرفه خدماتی دارد. در طبقه دوم یک پیست اسکی (آیس‌رینک) دارد و یک شبیه‌ساز پرواز می‌تواند کودکان را سرگرم کند.

آدرس: خیابان وصال

 

4-مرکز تجاری و اداری سارینا ۱

مرکز خرید سارینا

مرکز خرید سارینا ۱ ترکیبی از واحدهای اداری و غرفه‌های فروشگاهی است. این مرکز ساختمانی ۱۰ طبقه و معماری جالبی دارد. تمام طبقات آن تجاری نیست اما غرفه‌های موجود هم تنوع زیادی دارند. از البسه تا لوازم کامپیوتر و لوازم منزل در سارینا ۱ پیدا می‌شود.

آدرس: بلوار خیام، روبه‌روی هتل ارم

 

5-مجتمع تجاری و سیاحتی مرجان

مرکز خرید مرجان

بازار مرجان در ساحل شرقی جزیره و روبه‌روی بوستانی به همین نام است. مجتمع مرجان به شکل طولی بوده است و ۲۶۰ واحد دارد. بازار مرجان نسبت به بقیه مراکز خرید کیش قدیمی‌تر است. در داخل و خارج بازار چندین کافی‌شاپ، رستوران و یک فودکورت وجود دارد.

آدرس: میدان مرجان، خیابان مرجان

6- مراکز خرید پردیس ۱ و ۲

مرکز خرید پردیس

یکی از بزرگ‌ترین بازارهای کیش دو مرکز پردیس است که در کنار هم ساخته شده‌اند. هر دو ساختمانی با معماری جالب دارند. در کل نزدیک ۵۰۰ واحد تجاری در پردیس ۱ و ۲ وجود دارد.

اکثر برندهای معروف داخلی و خارجی یک شعبه در پردیس دارند. معروف‌ترین‌ها فروشنده‌های لباس و لوازم ورزشی هستند.

نماد برج ایفل در جلوی پردیس ۱ و درختان نخل داخل پردیس ۲ از زیبایی‌های این مراکز خرید کیش هستند.

آدرس: بین خیابان رودکی و فرودسی

۷- بازار زیتون

بازار زیتون

بازار زیتون برخلاف نامش مرکزی برای خرید زیتون نیست. شهرت بازار زیتون بیشتر به‌خاطر عطر و ادکلن فروش‌های آن است. بازار زیتون حدود ۱۰۰ واحد تجاری دارد که متنوع‌اند. از لباس و کیف و کفش تا خوراکی و لوازم خانگی در این بازار موجود است.

اگر هتل کیش را از طریق تور کیش رزرو کرده باشید، احتمال اینکه بتوانید به‌راحتی در این مراکز خرید بگردید، کمتر است. بنابراین گاهی بدون تور به این جزیره بروید تا بتوانید حسابی در بازارها بگردید.

آدرس: میدان امیرکبیر، بلوار ساحل

 

۸- مرکز خرید پانیذ کیش

مرکز خرید پانیذ

یکی دیگر از مراکز خرید کیش که قیمت‌های آن مناسب و تنوع کالای خوبی دارد مرکز پانیذ است. فاصله بازارهای پردیس با پانیذ زیاد نیست و رویا مال هم با آن ۲۰۰ متر فاصله دارد.

از قهوه و شکلات تا لوازم آرایش و تلفن همراه همه در این بازار پیدا می‌شود.

آدرس: بین خیابان رودکی و فردوسی

راهنمای خرید در حراجی های کیش

  1. اگر برای خرید به کیش سفر می‌کنید، ابتدا در محل زندگی خود قیمت اجناس مورد نظر را بررسی کنید تا در هنگام خرید در جزیره ، هزینه اضافی را متحمل نشوید. شاید  بیشتر اجناس موجود در جزیره کیش به نسبت شهرهای دیگر ارزان باشند اما عقل حکم می کند که ابتدا قیمت ها را بررسی کنید و سپس خرید خود را انجام دهید.
  2. در فصل حراج کیش تقریبا تمامی کالاها با قیمت مناسب‌تری به فروش می‌رسند. ما در این مطلب به طور مفصل توضیح داده‌ایم تا شما با مطالعه آن‌ بتوانید به خوبی با خرید در کیش آشنا ‌شوید و خریدی لذت بخش داشته باشید.
  3. در هنگام خرید در حراج های کیش باید به نکاتی توجه کنید تا ناخواسته به دلیل قیمت ارزان دچار اشتباه نشوید. ابتدا سعی کنید قیمت مختلف مراکز را بررسی کنید و سپس دست به عمل بزنید. سعی کنید روز آخر سفر به کیش را برای خرید انتخاب نکنید، چون ممکن است از خرید کالایی پشیمان شوید و به دلیل کمبود وقت نتوانید آن را تعویض کنید.
  4. از اجناس ارزان کیش می‌توان به خرید وسایل خانگی از نمایندگی های معتبر کیش اشاره کرد که نسبت به تهران ۲۰ تا ۳۰ درصد ارزان‌تر هستند. لازم به ذکر است که قیمت وسایل الکترونیکی چون لپ تاپ، موبایل، دوربین و … تفاوت زیادی با شهرهای دیگر ایران ندارد پس اگر تصمیم به خرید این قبیل اجناس را داشتید ، حتما از فروشنده ضمانت کالا را دریافت کنید.
  5. از بهترین اجناس در حراجی های کیش می‌توان به انواع پوشاک و ست های ورزشی موجود در فروشگاه ها اشاره کرد که معمولا قیمت آن‌ها ۱۰ تا ۲۰ درصد کمتر از شهرهای دیگر است. لوازم آرایشی و بهداشتی، ادکلن و شکلات هم از دیگر اجناسی به شمار می‌روند که نه تنها در طول سال بلکه در فصل حراجی‌ها بسیار ارزان‌تر از مناطق دیگر هستند. حتما برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید و همچنین مواد غذایی مثل شکلات را بررسی کنید که تاریخ مصرف آن نگذشته باشد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر