مراکز خرید | مراکز خرید در رامشر | مراکز خرید رامسر

معرفی بهترین مراکز خرید و بازارهای محلی رامسر + عکس و توضیحات

در این مطلب از سایت ویکی گردی مراکز خرید و بازار های محلی رامسر را برایتان معرفی می کنیم با ما همراه باشید.

رامسر
ویکی گردی:

شهر رامسر به دلیل شرایط آب و هوایی مطلوب، جاذبه های گردشگری، مراکز خرید خوب و طبیعت بکری که دارد به عنوان یکی از زیباترین شهرهای شمالی ایران شناخته می شود.  به طوری که رامسر سالانه توجه گردشگران ایرانی و خارجی بسیاری را به خود جلب می کند و آن ها از طریق تورها گردشگری از رامسر  زیبا دیدن می کنند.میدونید که سفر بدون خرید فایده ای ندارد! پس به شما شدیدا گشت و گذار در مراکز خرید و بازارهای محلی را پیشنهاد میکنیم! در ادامه شمارو با این مراکز خرید رامسر آشنا میکنیم! 

معرفی مراکز خرید رامسر

شهر رامسر دارای تعدادی مراکز خرید بزرگ می باشد که متشکل از فروشگاه های کوچک و بزرگ است و عرضه کننده ی انواع پوشاک مردانه و زنانه، لوازم آرایشی، کیف و کفش و … می باشد. اگرچه رامسر از داشتن بازارهای تاریخی بی نصیب است، اما بازارهای محلی این شهر به عنوان جاذبه های گردشگری آن، زبان زد خاص و عام می باشد. این بازارها به نحوی هستند که بسیار پر طرفدارتر از مراکز خرید رامسر هستند. ترکیب صنایع دستی و خوراکی های محلی مانند رب انار، زیتون پرورده و … رنگ و لعاب خاصی به بازارهای محلی رامسر بخشیده است. متناسب با این فضا گردشگران زیادی تمایل به بازدید از این بازارها را دارند.

3 روز بریم رامسر چقد آب میخوره؟

1- مرکز خرید آرامش

برای معرفی مجتمع های تجاری رامسر، می توان به مرکز خرید آرامش اشاره کرد. مجتمع آرامش  که یکی از بهترین و مجهزترین مجتمع های تجاری در لیست مراکز خرید رامسر محسوب می شود، از 150 واحد تجاری تشکیل شده است و دارای امکانات رفاهی نظیر محوطه بازی، فست فود، کافی شاپ و … می باشد.

مرکز خرید آرامش، متشکل از چهار طبقه ی مجزا است و هر طبقه به محصولات مشخصی اختصاص دارد. طبقه زیرزمین این مجتمع، مخصوص پارکینگ است و طبقه ی اول مخصوص پوشاک و البسه، طبقه ی دوم مخصوص طلا و جواهرات و طبقه ی سوم به امکانات تفریحی نظیر شهر بازی، فوت کورت و سینما اختصاص دارد. همچنین شما در این مکان علاوه بر پاساژهای پوشاک می توانید از صنایع دستی شهر رامسر نیز دیدن کنید. یکی از مهم ترین ویژگی های مثبت مرکز خرید آرامش، نزدیکی آن به هتل بزرگ رامسر می باشد. این مرکز خرید تنها یک کیلومتر با هتل بزرگ رامسر فاصله دارد.

رامسر

2- مرکز خرید نگین

در لیست معرفی مراکز خرید رامسر، مرکز خرید نگین یکی از مدرن ترین مجتمع های تجاری این شهر است که در خیابان مطهری قرار دارد. این مجتمع کمترین فاصله را با مکان های گردشگری کاخ مرمر، موزه تماشاگه خزر و مرکز آب درمانی رامسر دارد. مرکز خرید نگین در میان مجتمع های تجاری از جایگاه ویژه ای برخوردار است و از فروشگاه های بزرگ و کوچک زیادی تشکیل شده است. شما می توانید در این مجتمع خرید از انواع پوشاک، لوازم آرایشی، کیف و کفش و صنایع دستی دیدن فرمایید.

بیا پاتوق پولدارها تو رامسر رو برات معرفی کنم + عکس و فیلم

رامسر

معرفی بازارهای محلی و هفتگی رامسر

بازارهای محلی شهر رامسر، در روزهای شنبه و سه شنبه ی هر هفته دایر هستند و به عنوان یکی از بازارهای قدیمی و سنتی شمالی شناخته می شوند. این بازارها، نمود فرهنگ و آداب و رسوم مردم شهرهای شمالی است و سبک زندگی آن ها را نشان می دهد. شما در بازارهای محلی رامسر، امکان تست همه ی خوراکی های محلی مانند انواع ترشیجات، زیتون ها، رب انار و انواع مرباها را دارید. فضای ساده و بی آلایش بازارهای هفتگی به همراه موسیقی های محلی و بوی انواع خوراکی ها، لذت غیر قابل وصفی به بازدیدکنندگان می بخشد.

رامسر

1- بازار ماهی فروشان

بازارهای ماهی، به عنوان یکی از مهم ترین بازارهای شهرهای شمالی کشور محسوب می شوند. بازار جدید ماهی فروشان، بهترین مکان برای خرید ماهی در رامسر است. اگر قصد خرید یک ماهی کبابی خوشمزه در کنار ساحل را دارید، از این بازار غافل نشوید. همچنین در این بازار، یک رستوران دریایی قرار دارد که در آن انواع ماهی ها طبخ می شود. پیش بینی شده است که بازار ماهی فروشان رامسر، در آینده به یکی از نمادهای این شهر تبدیل شود.

 

6 جای شمال که کمتر کسی بلده و محبوب سلبریتی هاست

رامسر

2- بازار صنایع دستی رامسر

یکی از مراکز صنایع دستی رامسر، کارگاه همجوشی شیشه در مسیر روستای جواهرده است. در این کارگاه، قطعات شیشه ای، ظرف ها و دکوریجات بسیار زیبایی به کمک حرارت را به وجود می آورند. کارگاه های عرضه ی صنایع دستی با نمد هم در منطقه ی لپاسر رامسر واقع شده است. همچنین بهترین مکان برای خرید لباس محلی رامسر، منطقه ی لات محله می باشد.

سفری به شهرک های لوکس در شمال کشور + فیلم

رامسر

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر