مفهوم ایموجی‌ های دست

معنی ایموجی‌ های دست چیه؟ | هر ایموجی نشانه چیه؟

شاید براتون جالب باشه بدونین معنی هر ایموجی دست چیه . پس با ویکی گردی همراه باشین تا بهتون بگم.

41991620-8fb8-11ee-b42b-6954422b38d7
ویکی گردی:

وقتی صحبت از ایموجی‌ های دست به میان می‌آید، یک گزینه پنج انگشتی برای عملا هر عبارتی که می‌خواهید بیان کنید وجود دارد. با این حال، تشخیص اینکه ایموجی‌ های دست واقعا چه معنایی دارد، می‌تواند دشوار باشد و به همین خاطر با معنی تمام ایموجی‌ های دست در این مطلب همراه شما هستیم.

معنی ایموجی‌های دست

۱- تکان دادن دست

 ایموجی  برای سلام یا خداحافظی استفاده می‌شود و همچنین ممکن است از ایموجی “تکان دادن دست” به شوخی استفاده شود. برای مثال، اگر دوستتان درباره چیزی شما را مسخره می‌کرد، می‌توانید با شکلک  این پیام را منتقل کنید که: «من از صفحه چتت بیرون می‌روم!».

چرا بعضیا فقط از یه ایموجی استفاده میکنن؟ + توضیحات علمی

Capture

2-کف دست بالا برده

 ایموجی  برای گفتن «ایست» است. درست همانطور که ممکن است دست خود را بالا بگیرید و از کسی بخواهید بایستد یا سخن نگوید، می توانید همین کار را در متن با این ایموجی انجام دهید. یا می‌توانید از این ایموجی برای بیان اصطلاح بزن قدش! استفاده کنید (البته از ایموجی  بیشتر برای این منظور استفاده می‌شود). در جلسات یا کلاس‌های مجازی، از ایموجی «کف دست بالا برده» برای اجازه برای پرسیدن سؤال نیز استفاده می‌شود.

cvcv

۳- پشت دست بالا برده

 ایموجی  ممکن است به معنای توافق با موضوع مورد بحث باشد. همچنین می‌توان از آن برای اطلاع از این که به چیزی رای می‌دهید استفاده کرد. از آنجایی که این ایموجی تقریبا شبیه ایموجی است، معانی یا کاربردهای رایج زیادی ندارد.

معنی رنگ قلب های ایموجی چیه؟ + عکس

jkjkjkhkjkkkkkkkkkkkkkkkk

۴- دست با انگشتان باز

 از این ایموجی  می‌توان برای نشان دادن عدد ۵ استفاده کرد و همچنین ممکن است از آن برای گفتن «سلام» یا «ایست!» به‌جای استفاده از ایموجی‌های رایج‌تر  و  استفاده شود.

jkjkjkhkjkkkkkkkkkkkkkkkk

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر