معرفی سایت های رزرو هتل | رزرو هتل به صورت آنلاین

قبل سفر هتل رو آنلاین رزرو کن! | 5 تا بهترین سایت های رزرو هتل در ایران

در این مقاله از سایت ویکی گردی قرار است به شما کمک کنیم تا بهترین سایت های رزرو هتل در ایران را بشناسید و بتوانید از بین آنها انتخاب کنید.

رزرو هتل
ویکی گردی:

وقتی می خوای به شهری که تا حال سفر نرفتی و آشنا نیستی مسافرت کنی، بهترین گزینه برای انتخاب مکان اقامت مناسب و امن سایت های رزرو هتل هستن. به همین دلیل برای سهولت شما عزیزان در این مطلب از سایت ویکی گردی شما را با بهترین سایت های رزرو هتل آشنا می کنیم. در لیست بهترین سایت های رزرو هتل در ایران سعی کردیم بهترین‌ ها را با توجه به در نظر گرفتن مواردی که گفتیم انتخاب کنیم.

چیدمان این لیست دلیل خاصی ندارد و شما می‌توانید با سلیقه خودتان از خدمات هر یک از این سایت‌ها بهره‌مند شوید.

پیش از معرفی لازم است بدانید که همه این سایت‌ها دارای اعتبار اولیه یک وب سایت هستند و دارای نماد و ضمانت ارائه خدمات و … هستند. پیش به سوی انتخاب یک اقامتگاه عالی!

برای رزرو هتل کدوم طبقه ها رو انتخاب کنیم؟

هتل یار

اولین وب سایتی که می‌تواند در رزرو هتل و اقامتگاه به شما کمک کند، وب سایت هتل یار است. هتل یار جزو برترین وب سایت‌های خدمات‌دهنده در این حوزه می‌باشد. با مراجعه به آن می‌توانید، با توجه به شهر مقصد و تعداد روزهای مورد نظر، هتل‌ خود را رزرو نمایید. این وب سایت دارای تجربه کاربری آسانی می‌باشد. همچنین نماد اعتماد الکترونیک و نشان ملی ثبت رسانه‌های دیجیتال را به آن اضافه کنید. از سال ۸۴ فعالیت خود را آغاز کرده و رزرو هتل در بیش از ۶۰۰ هتل و هتل آپارتمان را برای مسافران فراهم می‌کند.

جوایز و اعتبارنامه‌هایی را در این مدت کسب کرده که با مراجعه به وب سایت می‌توانید آنها را مشاهده کنید. در این وب سایت امکان کنسلی هتل نیز وجود دارد و در این صورت کارمزدی دریافت نخواهد شد، که می‌تواند یکی از نکات مثبت هتل یار باشد. شهرهای پرمسافر مثل تهران، مشهد، شیراز، تبریز، یزد، کیش، رشت و قم در این وب سایت قابلیت رزرو هتل را دارند. در این وب سایت عکس قسمت‌های مختلف هر هتل یا اقامتگاه قابل مشاهده بوده و می‌تواند در انتخاب شما کمک زیادی بکند.

امکاناتی که هر هتل خواهد داشت، فاصله آن تا اماکن گردشگری مختلف و نظرات کاربرانی که قبلاً از این هتل استفاده کردند، در صفحه مربوط به هر هتل قابل مشاهده است. همه این اطلاعات می‌تواند کمک زیادی در انتخاب شما بکند.

هتل یار

علی بابا

وب سایت بعدی که می‌توانید با آن برای رزرو هتل اقدام کنید، علی بابا می‌باشد. علی بابا یکی از از برندهای معتبر و با سابقه در حوزه گردشگری است. این وب سایت هتل‌های مختلفی را چه داخلی و چه خارجی برای رزرو در اختیار شما قرار داده است. این وب سایت تجربه کاربری راحتی داشته و ثبت نام و رزرو در آن بسیار ساده است. همچنین می‌توانید با دانلود اپلیکیشن آن دسترسی راحت‌تری به بلیت‌های خود و فاکتورهای خرید داشته باشید.

این وب سایت نماد اعتماد الکترونیکی، نشان ملی ثبت رسانه‌های دیجیتال، مجوز سازمان هواپیمایی کشور و عضویت اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی را دارد. یکی از نکات مثبت علی بابا این است که می‌توانید همزمان هم هتل خود را رزرو کنید و هم با توجه به آن پروازهای داخلی و خارجی مختلفی را مشاهده و از بین آنها مناسب‌ترین را انتخاب کنید. این وب سایت قابلیت کنسلی را نیز دارد. در اکثر شهرهای توریستی داخلی و خارجی هتل‌هایی را برای رزرو در اختیارتان خواهد گذاشت. در طول ساعات اداری نیز می‌توانید از پشتیبانی تلفنی علی بابا استفاده کنید.

علی بابا

فلای تودی

وب سایت دیگری که می‌توانید از آن برای رزرو هتل استفاده کنید، فلای تودی است. این وب سایت امکاناتی را فراهم کرده تا بتوانید هتل‌های داخلی و خارجی مختلفی را با توجه به مقدار بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید و تعداد روزهایی که قصد سفر دارید، رزرو کنید. یکی از نکات مثبت در وب سایت فلای تودی، پرداخت آسان برای رزرو هتل‌های خارجی است. از آنجایی که مشکل پرداخت در بین کاربران وجود دارد و نیاز به مستر کارت و ویزا کارت آنها را دچار دردسر می‌کند. در این وب سایت می‌توانند به صورت ریالی آن را پرداخت کرده و هتل خود را رزرو کنند.

میتونیم با صیغه نامه هتل رزرو کنیم؟ | قوانین رزرو هتل با صیغه‌ نامه

بهترین سایت های رزرو هتل در ایرانبیش از ۴۵۰ هزار هتل خارجی در دسترس کاربران است که می‌توانند با توجه به نیازهایی که برای سفر خود دارند، رزرو انجام دهند. همچنین وب سایت دارای پشتیبانی تلفنی می‌باشد که می‌توانید در ساعات اداری از آن استفاده کنید. این وب سایت نیز دارای نماد اعتماد الکترونیک، نشان ملی ثبت رسانه‌های دیجیتال و عضویت اتحادیه کسب و کارهای مجازی کشور است. وب سایت فلای تودی نیز همچون رقبای خود دارای خدمات مختلفی مثل بلیط هواپیما، بیمه مسافرتی و موارد دیگر می‌باشد.

فلای تودین

اقامت 24

وب سایت اقامت ۲۴ در لیست بهترین سایت های رزرو هتل در ایران است. این وب سایت یکی از باتجربه‌ترین سامانه‌های رزرو هتل آنلاین است. اطلاعات کامل و مختلفی را از هتل‌های موجود در اختیار کاربران گذاشته و خدمات مناسبی را به کاربران ارائه می‌دهد. این وب سایت قابلیت رزرو هتل برای شهرهای داخلی را دارد. همچنین هر روزه دارای تخفیف‌های متنوعی برای رزرو هتل در شهرهای مختلف می‌باشد، که می‌توانید از آن تخفیف‌ها نیز استفاده کنید. اقامت 24 دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته می‌باشد و به ادعای خود در هر ساعتی از شبانه روز و در هر مرحله‌ای از صفر متعهد است تا پیگیری موارد لازم سفر کاربران خود را انجام دهد.

این وب سایت خدمات خود را از سال ۱۳۸۵ آغاز کرده و تا به امروز به بیش از ۳ میلیون نفر در ایران خدمات رزرو آنلاین هتل ارائه داده است. دارای اپلیکیشن موبایل می‌باشد که برای دسترسی آسان‌تر به بلیط و وضعیت رزرو هتل‌های شما، کمک زیادی می‌کند. همچنین این وب سایت خدمات دیگری مثل بلیط هواپیما و تورهای داخلی را نیز ارائه می‌کند.

اقامت 24

سفرمارکت

آخرین سایت از بهترین سایت های رزرو هتل در ایران که قصد معرفی آن را داریم سفرمارکت است. سفرمارکت یکی از برندهای معروف و با سابقه در حوزه گردشگری می‌باشد که خدمات مختلفی مثل بلیط هواپیما، تورهای گردشگری، رزرو هتل و اقامتگاه را ارائه می‌کند. این وب سایت نیز دارای رابط کاربری آسانی است و همچنین اپلیکیشن موبایلی ارائه می‌کند که می‌توانید از آن استفاده کنید. اپلیکیشن این امکان را به شما خواهد داد که راحت‌تر به وضعیت سفر خود دسترسی داشته باشید.

بهترین سایت های رزرو هتل در ایرانوب سایت سفرمارکت دارای نمادهای اعتماد الکترونیکی و نشان ملی ثبت رسانه‌های دیجیتال می‌باشد. این وب سایت نیز قابلیت رزرو هتل برای شهرهای داخلی و خارجی را فراهم کرده است. تقریباً اکثر شهرهای پر مسافر و گردشگری داخلی و خارجی را پوشش می‌دهد. طبق ادعایی که خود وب سایت دارد از بین آژانس‌ها و شرکت‌های گردشگری مختلف، بهترین قیمت و بالاترین کیفیت را می‌توانید در این وب سایت مشاهده کرده و از بین آنها بهترین را انتخاب کنید. اطلاعات زیادی را مثل عکس‌های آن هتل، نظرات کاربران، خدمات و امکاناتی که هتل ارائه می‌کند را به شما نمایش خواهد داد. از خوبی‌های سفر مارکت این است که می‌توانید برای سفر خود برنامه‌ریزی کرده و همزمان با رزرو هتل بلیط قطار و یا هواپیمای خود را نیز تهیه کنید.

سفر مارکت

منبع: دیدنگار
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر