هتل های مقرون به صرفه قشم | معرفی هتل های مقرون به صرفه قشم

مقرون به صرفه ترین هتل ها برای اقامت در قشم کدامند؟

در این مطلب از سایت ویکی گردی به معرفی بهترین هتل های مقرون به صرفه قشم می چردازیم با ما همراه باشید.

بهترین هتل های قشم
ویکی گردی:

بهترین هتل های مقرون به صرفه قشم را با ویکی گردی می توانید به راحتی بشناسید و برای خود رزرو کنید. قطعا انتخاب یکی از هتل های مقرون به صرفه قشم می تواند سفری کم هزینه و ایده آل برای شما رقم بزند؛ چرا که یک هتل با کیفیت، معتبر و در عین حال کم هزینه، بخش زیادی از مخارج اضافه سفر شما را کاهش می دهد و باعث صرفه جویی در هزینه های سفر خواهد شد. با ما همراه باشید تا با هتل های مقرون به صرفه قشم آشنا شوید.

هتل های باکیفیت و مقرون به صرفه قشم

مسافران می توانند با وارد کردن جزئیات سفر خود مثل تاریخ ورود و خروج و دیگر اطلاعات خواسته شده در سایت فلای تودی، هتل های مناسب معرفی شده را بر اساس فیلتر و ترتیب بندی هزینه مشاهده کندد و مطابق با رنج قیمتی مورد نظر خود انتخاب کنند.

لیست بهترین هتل های قشم + امکانات

تعدادی از هتل های معروف، معتبر و شاخص جزیره قشم که نسبت به سایر هتل های لوکس و لاکچری این جزیره از قیمت مناسب تری برخوردارند، در ادامه معرفی شده است. برخی از این موارد هتل های ساحلی به شمار می آیند و در خط ساحلی جزیره قرار دارند.

  •     هتل شهریار
  •     هتل الوند
  •     هتل آوینا
  •     هتل آرش
  •     هتل نخل هنگام
  •     هتل المپیک قشم

هتل المپیک قشم

هتل المپیک قشم یکی از معروف ترین هتل های این جزیره است. این هتل سه ستاره با داشتن امکانات خدماتی و رفاهی عالی و در عین حال ارائه قیمت مناسب تبدیل به یکی از انتخاب های اصلی مسافران در طول مدت اقامتشان در جزیره قشم شده است.

ویژگی‌ برجسته این هتل، ساختار آن است؛ به طوری که از فضای سبز برخوردار بوده و اتاق های آن به شکل ویلایی و مشرف به فضای سبز هستند. همچنین در بین امکانات هتل، از ظرفیت بالای پذیرش و همچنین امکانات رفاهی نظیر رستوران بزرگ هتل نیز نمی توان غافل شد.دیگر ویژگی مناسب هتل المپیک قشم که آن را منحصر به فرد کرده است، موقعیت مکانی مطلوبی این هتل در جزیره است که دسترسی آن را به بسیاری از جاذبه های گردشگری جزیره فراهم آورده است. سه جاذبه مطرح و معروف قشم یعنی قلعه پرتغالی ها، بازار سنتی قشم و پارک زیتون قشم در نزدیکی این هتل و در شعاع کمتر از سه کیلومتری آن قرار دارند‌.

هتل آوینا

هتل آوینا یک هتل چهار ستاره است که با توجه به مشخصه ها و قیمت هایی که برای رزور ارائه می دهد، به مسافران پیشنهاد می شود؛ خصوصا به مسافرانی که در جستجوی هتل مناسب و هزینه نسبتا پایین هستند.

هتل ارم قشم + اطلاعات رزرو

هتل قصر الوند

این هتل که در خط ساحلی جزیره واقع شده است، از هتل های معروف و با کیفیت قشم محسوب می شود. همچنین تمام دسترسی های مورد نیاز میهمانان آن توسط امکانات خدماتی و رفاهی هتل فراهم شده است. علی رغم اینکه این‌ هتل در بین هتل های لوکس و لاکچری جزیره قشم قرار می گیرد، جزو هتل های نسبتا ارزان این جزیره است که هزینه خیلی زیادی را برای رزرو اتاق و اقامت به مسافران تحمیل نخواهد کرد.

هتل آپارتمان آرش

اگر به دنبال رزرو یک هتل نسبتا ارزان قیمت و در عین حال دارای امکانات مطلوب در قشم هستید، هتل آپارتمان آرش می تواند یکی از گزینه های اصلی شما باشد. این هتل به لحاظ کیفیت خدمات و امکانات رفاهی در سطح قابل قبولی قرار دارد و هنچنین نسبت به سایر هتل های لوکس جزیره، هزینه زیادی را متوجه شما نخواهد کرد.

 

منبع: برترین ها
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر