هتل های 3 ستاره بوشهر | معرفی هتل های 3 ستاره بوشهر

3 تا از پرطرفدارترین هتل 3 ستاره در بوشهر + آدرس

در این مطلب از سایت ویکی گردی به معرفی 3 تا از هتل 3 ستاره بوشهر می پردازم با ما همراه باشید.

V9uAYsrR9yfS
ویکی گردی:

شما می توانید با مشاهده لیست هتل های 3 ستاره بوشهر و دانستن ویژگی های هر کدام از آن هادر خصوص رزرو هتل های 3 ستاره بوشهر اطلاع پیدا کنید. با ما همراه باشید تا هتل های 3 ستاره بوشهر را به شما معرفی کنیم.

هتل حرا عسلویه

هتل حرا عسلویه (Hara Asalooyeh)، هتلی دو ستاره واقع در میدان لنج، خیابان کمربندی این شهر است. این هتل نوساز در سال 1401 افتتاح شده است. هتل حرا 6 طبقه است و 28 واحد اقامتی در انواع یک تا 4 تخته دارد. چشم انداز بعضی از اتاق‌ها به سوی کوهستان، بعضی رو به دشت و بعضی دیگر رو به خیابان است.

اقامت در کلبه های چوبی کنار دریای خلیج‌ فارس | هتل درسا بوشهر + عکس

آدرس: بوشهر، شهرستان عسلویه، میدان لنج خیابان کمربندی (شهدا)، جنب پمپ گاز

هتل حرا عسلویه

هتل ناکو بوشهر

هتل ناکو بوشهر در سال ۱۳۹۸ افتتاح گردیده است. از مزایای این هتل می‌توان به دسترسی ساحل آب‌های نیلگون خلیج فارس، بازار صفا، فرودگاه اشاره نمود. هتل ناکو بوشهر در ۶ طبقه و ۲۰ باب اتاق با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.

آدرس: بوشهر، خیابان ساحلی، روبروی اسکله جلالی

هتل بنود

هتل بنود بوشهر

هتل بنود سه ستاره هتلی تازه تاسیس در شهرستان عسلویه و در سال ۱۴۰۱ افتتاح گردیده است. این هتل در ۶ طبقه و ۵۲ واحد اقامتی با امکاناتی رفاهی می‌باشد. موقعیت مکانی مناسب این هتل موجب دسترسی آسان به مراکز تجاری، اداری و تفریحی گردیده و همچنین از دیگر ویژگی های این هتل نزدیکی به سواحل زیبای خلیج فارس و پارک های گردشگری عسلویه می‌باشد. هتل بنود با پرسنلی آموزش دیده و کادری مجرب آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامی می باشد تا اقامتی خاطره انگیزی را تجربه کنید.

آدرس: شهرستان عسلویه، شهر نخل تقی، سه راه عسلویه، بلوار شهید شهریاری، ۵۰ متر بعد از پمپ گاز به سمت دریا، خیابان سرباز گمنام

هتل ناکو بوشهر

منبع: اقامت ۲۴
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر