معرفی هتل درسا بوشهر | آدرس هتل درسا بوشهر

اقامت در کلبه های چوبی کنار دریای خلیج‌ فارس | هتل درسا بوشهر + عکس

در این بهش معرفی هتل و اقامتگاه سایت ویکی گردی هتل درسا بوشهر را به شما معرفی می کنیم با ما همراه باشید.

هتل درسا بوشهر
ویکی گردی:

هتل درسا بوشهر دارای 20 باب واحد اقامتی با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد. سوئیت‌ها و کلبه‌های هتل درسا بوشهر به بهترین نحو و با سلیقه چیده شده‌اند. همچنین اقامتی متفاوت و سرشار از آرامش، توام با عطر تازه جنگل و دریا را در کلبه های ساحلی هتل درسا بوشهر تجربه خواهید نمود.

 آدرس هتل: بوشهر خیابان بهمنی بلوار خلیج فارس پارک شغاب انتهای پارک کلبه های چوبی درسا

هتل درسا بوشهر

فرض کنید یک شب رویایی را درون یک کلبه‌ چوبی در کنار دریای خلیج‌فارس بگذرانید و بوی نم دریای جنوب و چشم‌انداز خلیج فارس رو به رویتان باشد و در حالی‌که سر میز غذاخوری در حال میل کردن قلیه ماهی هستید، از صدای امواج دریا لذت ببرید. همه این لحظات زیبا با اقامت در یکی از هتل های عجیب ایران به نام هتل درسا بوشهر امکان‌پذیر است.

رنگی ترین جاذبه توریستی و بین المللی بوشهر

هتل درسا بوشهر

این هتل‌ در یک مجموعه اقامتی تفریحی در قالب ۲۰ کلبه ۳ الی ۵ نفر ساخته‌شده است.

تمامی کلبه‌ها امکانات رفاهی کامل مانند آشپزخانه، مبلمان، تلویزیون، تختخواب‌های استاندارد دو و یک نفره را دارند. هتل درسا بوشهر یک هتل کامل است و خیالتان بابت نظافت و رعایت بهداشت داخل تمامی واحدهای آن باید راحت باشد.

هتل کویری بالی اصفهان، مخصوص کویر نوردان + عکس

هتل درسا بوشهر

در این هتل زیبا یک رستوران عالی سنتی با امکان طبخ انواع غذاهای محلی و دریایی وجود دارد. پس اگر هوس امتحان کردن غذاهای جنوبی را در سر داشتید، توصیه می‌‌کنیم قلیه ماهی، قلیه میگو، خورشت بوشهری و دال عدس را امتحان کنید.

 

منبع: الی گشت
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر