هتل ارزان قیمت در رامسر | هتل به صرفه در رامسر

4 تا از هتل های اقتصادی رامسر + عکس و اطلاعات

در این مطلب از سایت ویکی گردی با ما همراه باشید تا با بهترین هتل های اقتصادی رامسر آشنا شوید.

ramsar_vw_02
ویکی گردی:

در این مقاله از سایت ویکی گردی فهرست هتل های اقتصادی رامسر را مرور می‌کنیم و می‌بینیم مسافران قبلی هتل های اقتصادی رامسر چه تجربه‌ای از اقامت خود داشته‌اند و چه نکته‌های مثبت و منفی در هتل های اقتصادی رامسر دیده‌اند. اشاره‌ای به قیمت رزرو هر هتل داریم و امکانات آن‌ را بررسی می‌کنیم.

1. هتل بزرگ ملکشاه رامسر

هتل ملکشاه ۳ ستاره دارد و سال ۱۳۸۵ راه‌اندازی شده. ده سال بعد آن‌را بازسازی کرده‌اند و حالا سه طبقه است و ۶۷ اتاق دارد. این هتل از مرکز شهر رامسر دور است و در منطقه چالکرود در ۶ کیلومتری شهر قرار گرفته. چشم‌انداز اتاق‌ها رو به جنگل، کوه یا محوطه هتل است.

با مرور نظر مسافران قبلی این هتل می‌شود فهمید که کیفیت نظافت اتاق‌ها، سرویس‌دهی، امکانات اتاق و برخورد کارکنان قابل‌قبول نیست.

لیست کامل بهترین هتل های رامسر + آدرس و تلفن

  • امکانات هتل: اینترنت در لابی، خشک‌شویی، خدمات خانه‌داری، پارکینگ، تاکسی سرویس، پله اضطراری، سالن بیلیارد، کپی، فکس و پرینتر.
  • آدرس: چالکرود، خیابان خلعتبری

هتل بزرگ ملکشاه رامسر

2. هتل آپارتمان متین ترنج رامسر

هتل متین ترنج یکی از بهترین هتل های رامسر به‌حساب می‌آید. البته این هتل ۲ ستاره بیشتر ندارد، ولی امکانات خوبی ارائه می‌کند. هتل متین ترنج را در ۱۳۹۶ راه‌ انداخته‌اند. این‌جا دو بلوک ۵ طبقه و ۲۵ واحد اقامتی دارد و یک راهرو بلوک‌ها را به هم وصل می‌کند. آپارتمان‌ها بزرگ و دلبازند و امکانات ورزشی در هتل فراهم شده است. از این هتل تا تله‌کابین رامسر کمتر از ۱۰ کیلومتر، تا کاخ موزه مرمر ۵ کیلومتر و تا جواهرده ۳۰ کیلومتر فاصله دارید.

تجربه مسافران قبلی روشن می‌کند اقامت خوب و راحتی در هتل متین ترنج داشته‌اند. نظافت فضاها و وسایل، برخورد خوب کارکنان،‌وجود وسایلی مثل اتو، ماکروفر و چای‌ساز و نزدیک بودن آن به ساحل دریا نکته‌های مثبتی هستند که به چشم مسافران این هتل آمده است. این را هم بگوییم که هزینه‌ اقامت بدون صبحانه درنظر گرفته شده.

  • امکانات هتل: روم‌سرویس، اینترنت در لابی، پارکینگ، تهویه مطبوع، صندوق امانات، نمازخانه و رستوران دارد.
  • آدرس: بلوار باهنر، کوچه ساحل، انتهای ساحل ۷

هتل آپارتمان متین ترنج رامسر

3. هتل آپارتمان اسکان رامسر

هتل آپارتمان اسکان از سال ۱۳۹۰ به لیست هتل‌های رامسر اضافه شد. این هتل ۵ طبقه ۱۴ واحد اقامتی دارد و نزدیک ساحل قرار گرفته. آشپزخانه آپارتمان‌ها وسایل کافی برای پخت‌وپز دارند که اگر از غذای آماده خسته شدید، خودتان آشپزی کنید. از هتل اسکان تا جنگل صفارود ۹ کیلومتر و تا موزه کاخ رامسر ۶ کیلومتر فاصله است.

اطلاعات هتل پارسیان آزادی رامسر + تلفن و آدرس

به‌نظر می‌رسد از دید مسافران قبلی این هتل امکانات و کیفیت آن نسبت به ستاره‌هایش قابل‌قبول است. چشم‌انداز هتل، برخورد کارکنان و سطح تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش به‌نظر می‌رسد.

  • امکانات هتل: در این هتل امکاناتی مثل روم‌سرویس،‌کافی‌شاپ ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع، اتاق عروس و داماد، خدمات پزشکی، اینترنت در لابی، بالکن در اتاق‌ها، اتاق چمدان، پارکینگ و تاکسی سرویس وجود دارد.
  • آدرس: بلوار لیدو ساحل ۹

هتل آپارتمان اسکان رامسر

4. هتل آپارتمان کارن رامسر

در لیست هتل های رامسر می‌رسیم به هتل آپارتمان کارن. این اقامتگاه در ۱۳۹۲ کارش را شروع کرده. چهار طبقه است و ۱۷ سوییت دارد. چشم‌انداز اتاق‌ها می‌تواند جنگل یا دریا باشد. از هتل آپارتمان ساحلی کارن تا کاخ مرمر ۶ کیلومتر، تا تله‌کابین رامسر ۹ کیلومتر و تا پارک جنگلی صفارود ۱۰ کیلومتر راه است.

برگ برنده هتل کارن نزدیک آن به ساحل دریاست. اتاق‌هایی که رو به دریا هستند،‌چشم‌انداز خوبی دارند. تمیزی و برخورد کارکنان هم نظر مسافران قبلی را جلب کرده. تنوع کم صبحانه، ظرفیت محدود پارکینگ و اینترنت ضعیف از نکته‌های منفی هستند که مردم درباره‌ این هتل نوشته‌‌اند.

امکانات هتل: این هتل آپارتمان اینترنت در لابی، خدمات خانه‌داری، پارکینگ، تاکسی سرویس، خدمات خرید بلیت و صندوق امانات دارد. همچنین کپی، فکس و پرینتر دراختیار مسافران است.

آدرس: خیابان طالقانی، پلاژ شهرداری.

هتل آپارتمان کارن رامسر

شما در سفر به رامسر اقامت در کدام هتل را تجربه کرده‌اید؟ آنقدر خوب بوده که به دیگران هم پیشنهاد کنید؟

 

منبع: علی بابا
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر