سورتمه توچال | آدرس سورتمه توچال | معرفی سورتمه توچال | سورتمه سواری تهران

تهران کجا بریم سورتمه سواری؟ | سورتمه توچال، تلفیق آرامش و هیجان

اگر به دنبال محیطی هیجان انگیز و تفریحی سالم و مهیج در کنار اعضای خانواده یا دوستان خود هستید، می‌توانید در تمام روزهای هفته به منطقه تفریحی توچال بروید و از سورتمه توچال لذت ببرید.

سورتمه توچال
ویکی گردی:

سا‌ل‌ها است که بام تهران یا همان توچال به یکی از مراکز تفریحی مهم شهر تبدیل شده است. اما موضوعی که می‌خواهیم به طور اختصاصی راجع به آن صحبت کنیم سورتمه توچال است. به همین خاطر از امکاناتی مثل کوهنوردی، تله‌ کابین توچال و رستوران‌ های متعدد آن گذر می‌ کنیم. احتمالاً اکثر افراد یا حداقل ساکنین پایتخت تجربه استفاده از سورتمه توچال را داشته‌ اند بهتون پیشنهاد میکنیم اگه به تهران سفر کردین حتما به سر برین توچال و سورتمه توچال را امتحان کنین.

سورتمه توچال

سورتمه توچال یکی از طولانی‌ترین سورتمه‌های ایران است که در مجموعه توچال قرار گرفته و تجربه‌ سفر در دل کوهستان را برایتان به ارمغان می‌آورد. در اوج هیجان سورتمه می‌توانید تمام تهران را مقابل چشمانتان ببینید.

سورتمه توچال

چگونه به سورتمه توچال تهران برویم؟

همان‌طور که در بخش‌های قبلی گفته شد برای رسیدن به این سورتمه از ورودی توچال تا بام آن حدود ۲ کیلومتر راه دارید. این راه که به مسیر سلامتی معروف است را می توانید پیاده طی کنید و یا از ماشین‌های برقی که به همین منظور در نظر گرفته شده بهره بگیرید. پیست اسکی توچال، تله سیژ توچال، پینت بال و باجی جامپینگ ۴۰ متری برای شما در نظر گرفته و می‌توانید موارد متفاوتی از هیجان و لذت را در آن‌ها تجربه کنید.

سورتمه توچال

مسیریابی به سورتمه توچال با مترو:

برای این مسیر باید در ایستگاه میدان تجریش یا در ایستگاه میدان توحید پیاده شوید. در هر کدام از این ایستگاه‌ها می‌توانید سوار اتوبوس‌ها و یا تاکسی‌های ایستگاه مترو شوید و ادامه مسیر با وسیله نقلیه عمومی به سمت پمپ بنزین ونک ولنجک طی کنید.

البته اگر این کار را با تاکسی‌های آنلاین انجام دهید برایتان به صرفه‌تر است. به عبارت دیگر می‌توانید مسیر را با مترو تهران تا میدان تجریش ادامه داده و پس از آن با نشانه گذاری دقیق مجموعه توچال به عنوان مقصد به گرفتن تاکسی آنلاین مشغول شوید.

 

منبع: سفر مارکت
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر