شهربازی | معروف ترین شهربازی | معرفی شهربازی های جهان | برترین شهربازی های دنیا

5 تا از بهترین شهربازی های دنیا؛ از ژاپن تا آمریکا + عکس

در ادامه با ویکی گردی همراه باشید تا با 5 تا از بهترین شهربازی‌های جهان آشنا شوید.

شهربازی
ویکی گردی:

انسان می‌ تواند از زندگی روزمره به شهربازی‌ ها پناه ببرد و خاطره‌ای رؤیایی برای خود بسازد. شهربازی‌ بهترین مکان‌ تفریحی برای گردش خانوادگی یا تفریح همراه دوستان است. بهترین شهربازی دنیا جایی است که در آن برای هرکس سرگرمی‌ای پیدا ‌شود؛ از ترن‌ هوایی برای افزایش آدرنالین گرفته تا چرخ‌وفلک‌هایی که اوقات خوبی برای کودکان فراهم می‌کنند.

۱. توکیو دیزنی سی در ژاپن

شهربازی‌های دیزنی‌لند در سرتاسر جهان طرف‌داران بی‌شماری دارند و دیزنی‌لند توکیو هم از این قاعده مستثنا نیست. دیزنی‌لند توکیو شباهت زیادی به مجیک کینگدام و دیزنی‌لند آمریکا دارد. البته توکیو دیزنی سی (Tokyo DisneySea) تفاوت بارزی با شهربازی‌های نامبرده دارد. تم دریایی، جزیره‌های جادویی و ‌ساحلی که از سواحل مدیترانه‌، عربی و آمریکایی الهام گرفته شده‌اند، توکیو دیزنی سی را از دیگر شهربازی‌های دیزنی متمایز می‌کنند.

(ویدیو) خطرناک ترین وسیله ای که تو شهربازی آمریکا وجود داره!

۱. توکیو دیزنی سی در ژاپن

۲. دیزنی‌ لند در آمریکا

دیزنی‌لند (Disneyland Park) آمریکا در سال ۱۹۵۵ افتتاح شد. اغراق نیست اگر بگوییم افتتاح این پارک تفریحی روی فرهنگ آمریکایی و صنعت توریسم آمریکا تأثیرگذار بوده است. پارک دیزنی‌لند از جنبه‌های مختلفی حائز اهمیت است. این پارک اولین شهربازی در دنیای دیزنی است و همچنین تنها شهربازی‌ای که زیر نظر خود والت دیزنی ساخته شده. دیزنی‌لند کالیفرنیا دنیایی از نوستالژی و جاذبه‌هایی است که برای اولین بار به دنیا عرضه شدند.

ویدیویی از ترسناک ترین وسایل شهربازی در جهان!!

دیزنی_لند در آمریکا

۳. شهربازی اِپکات در آمریکا

اپکات (Epcot) در واقع نمایشگاه بین‌المللی بزرگی است که از بخش‌های مختلفی تشکیل شده. این نمایشگاه در مجموعه دنیای والت دیزنی در فلوریدا قرار دارد. اپکات ۳ بخش اصلی دارد که هر بخش امکانات مختلفی را ارائه می‌دهد. مثلا یک بخش رستوران‌هایی دارد که غذاهایی از سرتاسر جهان سرو می‌کنند و در بخش دیگر می‌توانید از شبیه‌سازی‌های واقعیت مجازی استفاده کنید. بخش پشتی این نمایشگاه ۱۱ غرفه دارد که هرکدام نماینده یک کشورند. سرگرمی‌های اپکات بیشتر مناسب کودکان‌اند، اما همین نوشیدنی‌ها و غذاهای کشورهای مختلف بزرگ‌سالان را هم به این شهربازی جذاب می‌کشانند.

5 تا از خفن ترین شهربازی های کشور رو برات آوردم با عکس و آدرس

شهربازی اِپکات در آمریکا

۴. باغ‌های تیوولی در دانمارک

مجموعه باغ‌های تیوولی (Tivoli Gardens) در سال ۱۸۴۳ افتتاح شد. این مجموعه یکی از قدیمی‌ترین پارک‌های تفریحی است که همچنان پابرجاست. این جاذبه تفریحی در قلب کپنهاگ دانمارک قرار دارد. مجموعه تیوولی وسایل بازی متنوع، چندین سالن تئاتر و رستوران دارد که میان باغ‌های زیبا پخش شده‌اند. این پارک تفریحی در دورانی که جشنواره سالانه برگزار می‌شود، حال‌وهوایی جادویی دارد و تزئینات باغ‌ها زیبایی آن را دوچندان می‌کنند.

محاله سوار این ترن هوایی بشی و زنده پیاده شی! + ویدیو

باغ_های تیوولی در دانمارک

۵. جزیره ماجراجویی یونیورسال در آمریکا

جزیره ماجراجویی یونیورسال (Universal Islands of Adventure) با تم‌های متفاوتی که در خود گنجانده، مکانی فوق‌العاده برای طرف‌داران آثار استودیو یونیورسال است. از وسایل بازی کودکان که تم آثار دکتر زوس دارند تا بخش مربوط به مجموعه هری پاتر همگی باعث شده‌اند جزیره ماجراجویی یونیورسال به بهترین شهربازی دنیا تبدیل شود. محبوب‌ترین وسایل این پارک ترن دنیای ژوراسیک، لوازم جادویی هگرید و هری پاتر و سفر ممنوعه هستند.

جزیره ماجراجویی یونیورسال در آمریکا

منبع: چطور
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر