شهرهای ایران | شهرهای امن ایران | معرفی شهر های ایران

امن ترین شهرهای ایران برای سفر کدام اند؟ +دلیل و توضیحات

بعضی از افراد به تنهایی سفر کردن علاقه دارند و ترجیح می‌دهند هنگام سفر خود را در شرایط سخت و چالش‌ برانگیز قرار دهند از همین باید شهر های امن ایران را بشناسند.

سفر جاده ای
ویکی گردی:

امن ترین شهرهای ایران مطلبیه که اینجا قرار بهش بپردازیم. برای اون دسته از افرادی که دوست دارن تنهایی سفر برن واجبه تا امن ترین شهرهای ایران رو بشناسن تا سفر بهشون بچسبه و با خیال راحت به سفر و ماجراجویی شون بپردازن. از همین رو تصمیم گرفتیم تا امن ترین شهرهای ایران برای سفر رو در این بخش از سایت ویکی گردی بهتون معرفی کنیم.

ویژگی‌های امن ترین شهرهای ایران برای سفر تنهایی

ویژگی‌های یک شهر امن بسیار زیاد و متفاوت است و بستگی دارد که شما از چه منظری به امنیت و آرامش نگاه کنید.

  •     پیاده‌روهای در دسترس
  •     زنده‌سازی فضاهای مرده
  •     خیابان‌های سالم و امن
  •     آمار کم دزدی، سرقت و خشونت

اگه میخوای سفر ارزان و به صرفه داشته باشی، به این کشور ها سفر کن!

یزد، شهر بدون دزد

یزد یکی از مهم‌ترین شهرهای خشتی دنیا است و از این نظر جایگاهی ویژه در دنیا دارد. به‌جز این، سیستم آب‌رسانی و البته بادگیرها و به‌طور کلی معماری یزد همیشه محل توجه بوده است. آمار سرقت در شهر یزد به شدت کم است و مردم این شهر تا چند سال پیش حتی اسم موبایل قاپی را نشنیده بودند!

یزد زیبا

تبریز شهر بدون گدا یکی از امن ترین شهرهای ایران

تبریز یکی از شهرهایی است که به امنیت مشهور است. یکی از نشانه‌های این امنیت این است که لقب تبریز شهر بدون گدا است. شهرتی که ریشه در فرهنگ مردم و وجود خیریه‌هایی با سابقه ۷۰ ساله در این شهر دارد. به‌جز این تبریز شهر صنعت و صنعت‌گران است، یکی دیگر از عواملی که امنیت را افزایش می‌دهد همین است.

نکات بستن چمدان در پرواز رو بدون تا تو سفر به مشکل بر نخوری!

جاهای دیدنی تبریز

شیراز با مردم راضی از پلیس

یکی از نشانه‌های امنیت شیراز را می‌توان میزان رضایت مردم از عملکرد پلیس دانست. در سال ۱۳۹۶ استان فارس با ۹۲ درصد بالاترین میزان احساس امنیت و رضایت‌مندی مردم از اقدامات پلیس را داشت. به‌جز این شیراز از نظر فضاهای شهری، بسیار مطلوب و انسان محور است. جاهای دیدنی شیراز در لیست محبوب‌ترین و معروف‌ترین مقاصد گردشگری ایران قرار دارند.

برای یه تفریح دخترونه و امن به این کشورها سفر کن! + عکس

باغ ارم شیراز

تهران، پایتخت بدون خواب یکی از امن ترین شهرهای ایران

فرهنگی غنی که در شهر تهران حکم‌فرما است بیش از هر چیز باعث شده که این شهر تبدیل به شهری امن و مقصدی مناسب برای سفر کردن شود. تهران پایتخت ایران است و به لطف این پایتختی و شلوغی بیش از حد شهری است که شب‌هایی به نسبت بیدار و هوشیار و امنیتی قابل توجه دارد. با سفر به این شهر می‌توانید با خیال راحت به نقطه‌ای که بخواهید با استفاده از وسایل نقلیه عمومی سفر کنید و نگرانی‌ای از بابت خوردروهای شخصی نداشته باشید.

چند توصیه مهم به زنان بارداری که قصد سفر دارن!

برج میلاد

 

منبع: دلتا مگ
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر