برف بازی | مکان های مناسب برف بازی | پارک های تهران

تهران کجا بریم برف بازی؟ | مکان های مخصوص برف بازی در تهران + عکس

پاییز زیبا کم کم داره جاش رو میده به ننه سرما و قراره برگ های نارنجی پاییز جاشون رو بدن به برف های سفید. پس چی بهتر از این که بدونیم وقتی برف بارید کجا بریم برف بازی!

برف بازی تهران
ویکی گردی:

از اونجایی که دیگه فصل زمستون از راه رسیده، در این مطلب از سایت ویکی گردی میخوام بهترین جاهای تهران که برای برف بازی مناسب هستن رو بهتون معرفی کنم. وقتی میگیم زمستون ناخودآگاه برف بازی میاد توذهنمون پس بهتره بدونیم تو این فصل زیبا کجا بریم برف بازی؟

بهترین پارک ها برای برف بازی در تهران

یکی از جاهایی که در روزهای برفی دسترسی به آن ها بسیار آسان است، پارک های تهران است. عاملی که باعث میشود یک پارک برای برف بازی مناسب باشد، فضای باز داخل آن است. یعنی هرچه پارک فضای باز بزرگتری داشته باشد، برف بازی در آن هیجان بیشتری دارد.

پارک ملت در زمستان

یکی از پارک‌ هایی که در تهران طرفداران زیادی دارد پارک ملت است. از دلایل محبوبیت بالای این پارک میتوان به مسیر راحت و آسان آن برای مراجعه کنندگان اشاره کرد. عامل دیگری که باعث میشود پارک ملت در لیست بهترین جا برای برف بازی قرار بگیرد، مساحت بسیار بزرگ آن است.

در کنار فضای بزرگ، منظره فوق العاده زیبای این پارک در فصل زمستان و روزهای برفی سوژه مناسبی برای عکس گرفتن و نقاشی کردن است. درختانی که سپید پوش شده اند و در هر نقطه پارک جلوه ی زیبایی به فضای پارک داده اند و دیگر مناظر پارک ملت یک روز برفی خاطره انگیز را برایتان به جا می گذارد.

برای بازدید از این پارک زیبا باید به خیابان ولیعصر (عج) بروید. اتوبوس و تاکسی های زیاد به این خیابان سرویس دارند.

برف بازی تهران

پارک پردیسان و برف های زمستانی

سُر خوردن با تیوپ بر روی برف یکی از شگفت انگیز ترین فعالیت هایی است که لذت برف بازی را دوچندان میکند. برای اینکه از غلت خوردن بر روی برف خوشنود شوید، نیاز به یک سطح با شیب زیاد دارید. در پارک پردیسان به وفور از این جور زمین ها یافت میشود.

اما فقط به یاد داشته باشید که پارک پردسیان بین دو اتوبان قرار دارد، پس اگر خیلی احتیاط نکنید، ممکن است از مسیر خارج شوید و با تیوپ برفی، خود را در وسط اتوبان ببینید!

پارک پردیسان هم مانند پارک ملت مسیرهای دسترسی آسانی دارد و همچنین به میدان صنعت یا میدان شهرک غرب نزدیک است و میتوانید از طریق هرگونه وسیله نقلیه به این پارک زیبا و برف خیز برسید.

برف بازی تهران

پارک کوهسار و برف بازی در کوه

بوستان کوهسار در شمال‌ غرب تهران قرار دارد و این پارک زیبا یکی از بهترین مناطق تهران برای برف بازی برف دوستان است. این پارک جنگلی در منطقه ۵ شهرداری تهران و در دامنه رشته‌ کوه البرز قرار گرفته است. راه دسترسی و رفتن به سمت این بوستان از اتوبان ایرانپارس امکان پذیر است. تفاوت این پارک را میتوان در کوهستانی بودن آن جستجو کرد.

پارک آب و آتش

حتما چندین بار نام پارک آب و آتش و پل طبیعت را شنیده اید، و از مکان های باز و دیدنی آن چیزی به گوشتان خورده باشد. به شگفتی این پارک در فصل زمستان حتی اضافه هم میشود چراکه همه جای آن سفیدپوش میشود و نمیتوانید برف بازی در آن را نادیده بگیریم.

این پارک فوق العاده زیبا در میدان ونک اتوبان شهید حقانی بعد از چهارراه جهان کودک قرار گرفته. میتوانید با مترو به راحتی به این پارک فوق العاده برسید.

برف بازی تهران

بام تهران، بهترین منطقه کوهستانی برای برف بازی در تهران

بعید است که در تهران زندگی کرده باشید و یک بار به بام تهران نرفته باشید یا حداقل نام آن را نشنیده باشید. به دلیل وجود چشم انداز منحصر به فرد کوهستانی، شاید بتوان گفت بهترین جا برای برف بازی در تهران رفتن به بام باشد. چراکه برف بازی در کوه به دلیل ارتفاع بالا لذت بسیاری دارد. عده زیادی با خرید بلیط قطار تنها به تهران سفر میکنند تا بتوانند برای یک بار بام تهران را تجربه کنند.

اکثر افرادی که تصمیم میگرند در فصول سرد به بام تهران بروند یا میخواهند در ایستگاه یک توچابرف بازی تهرانل اسکی سواری کنند یا اینکه همانجا لذت برف بازی را بچشند. البته این مکان بدلیل قرار گفتن در شمال غرب تهران، در آخر هفته معمولا با ترافیک عجیب و غریبی روبرو است. بنابراین اگر اعصاب کافی برای مقابله با ترافیک را دارید، بام تهران را در اولویت خود قرار دهید.

بام تهران که قسمت بالای ولنجک و ابتدای تله کابین توچال را شامل می شود، طبیعت دلچسب و مسیر پیاده روی آن بسیار مورد توجه بسیاری از کسانی است که قصد برف بازی در این منطقه را دارند.

منبع: سامتیک
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر