خیابان شکموها | خیابان سی تیر تهران | خیابان شکم گردی

خیابان شکموها کجاست؟ | مکان مخصوص شکم گردی تو دل تهران + عکس

استریت فود یا خیابان غذای باب که به خیابان شکموها معروفه، از قدیمی ترین خیابان های تهرانه که به خاطر حضور دکه های غذا فروشی به محل گردشگری جذاب با حال و هوای قدیمی تبدیل شده.

خیابان شکموها
ویکی گردی:

خیابان شکموها یا همون خیابان سی تیر یکی از خیابون های شکم گردی تهرانه که نزدیک بازار بزرگ و خیابان امام خمینی واقع شده و سنگفرش هم هست، ساعتی که من رفتم خیابان شکموها خیلی خلوت بود ولی کلا روزهای تعطیل و پنج شنبه جمعه ها خیلی شلوغ میشه خصوصا ساعات پایانی شب. خب توی خیابان شکموها همه جور غذایی میتونید پیدا کنید هم غذا هم چای و .... بریم که بهتون معرفیش کنم.

معرفی خیابان سی تیر (خیابان شکموها)

آدرس خیابان سی تیر

سی تیر در منطقه ۱۲ تهران است. برای رفتن به اینجا دو راه دارید:

  1. با خودروی شخصی: ابتدا باید به میدان امام خمینی بروید. از آنجا خیابان امام خمینی را پیدا کنید و به مسیرتان ادامه بدهید تا به سی تیر برسید. اگر می‌خواهید به اول خیابان بروید، از خیابان امام خمینی وارد کوچه کشاورزی شوید. به خیابان فیاض بخش که رسیدید، کمی جلوتر سی تیر را پیدا می‌کنید. این خیابان از فیاضبخش تا چهارراه جمهوری ادامه دارد.
  2. با وسیله عمومی: نزدیکترین مترو به خیابان سی تیر ، ایستگاه حسن آباد است. سوار خط ۲ مترو شده و در حسن آباد پیاد شوید. از ایستگاه تا سی تیر چند دقیقه پیاده‌روی دارید. اتوبوس‌ها هم از سراسر شهر به میدان امام خمینی می‌آیند. می‌شود با خودروی شخصی به این خیابان رفت، اما بهتر است از وسیله عمومی استفاده کنید. اینجا خیلی سخت جای پارک پیدا می‌کنید.

تو این رستوران های تهران خودت غذات رو سرو کن  + عکس

ساعت کاری خیابان سی تیر:

رستوران های اینجا از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱ بامداد باز هستند. البته سی تیر در شب فضای بهتر و دلنشین‌تری دارد.

خیابان شکموها

خیابان شکموها

خیابان شکموها

خیابان شکموها

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر