رستوران ایرانی در دبی | معرفی رستوران ایرانی در دبی | آدرس رستوران ایرانی در دبی

دبی رو سفره ایرانی ها غذا بخور | 5 تا از بهترین رستوران های ایرانی در دبی + عکس

اگر کنجکاوید بهترین رستوران های ایرانی در دبی را بشناسید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

رستوران های ایرانی دبی
ویکی گردی:

پیدا کردن رستوران ایرانی در دبی در دبی کار سختی نیست. دبی یکی از توریستی ترین شهر های خاورمیانه محسوب میشه و سالانه توریست های زیادی از دبی دیدن می کنن. رستوران‌های دبی گزینه‌های متناسب با سلیقه همه را دارند؛ از انواع‌ و‌ اقسام رستوران ایرانی در دبی تا رستوران‌هایی با غذاهای عربی و جهانی. در ادامه این مطلب از سایت ویکی گردی، رستوران ایرانی در دبی را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین رستوران های ایرانی در دبی کدام‌اند؟

رستوران شبستان دبی

در نزدیکی نهر دبی و داخل هتل 5 ستاره رادیسون بلو، یکی از بهترین رستوران های ایرانی در دبی، به نام شبستان، دیده می‌شود. این رستوران به‌طور تخصصی فقط غذاهای ایرانی می‌پزد و در منوی آن، علاوه‌بر انواع کباب‌ها و خورش‌های معروف‌ ایرانی، غذا، پیش‌غذا و دسرهای ایرانی هم دیده می‌شود. رستوران شبستان حدود 40 سال است که در دبی غذای ایرانی می‌پزد.

تجربه شکم گردی هیجان انگیز در عجیب ترین رستوران های دنیا! + عکس

اغراق نیست اگر بگوییم در این رستوران، غذاهای ایرانی به‌قدری خوش‌طعم هستند که حتی در ایران هم مثل آن‌ها را پیدا نمی‌کنید. درضمن اگر به‌دنبال یک رستوران ایرانی در دبی هستید که موسیقی زنده داشته باشد، حتماً به شبستان سر بزنید؛ چون در این رستوران موسیقی سنتی به‌صورت زنده اجرا می‌شود.

  •     ساعت کاری رستوران شبستان: ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب
  •     صفحه اینستاگرام رستوران شبستان: shabestan.dubai@
  •     آدرس رستوران شبستان: نهر دبی، رستوران رادیسون بلو، طبقه دوم

رستوران های ایرانی دبی

رستوران انار دبی

یکی از رستوران‌های لوکس و شناخته‌شده ایرانی در دبی، رستوران انار است که علاوه‌بر غذاهای لذیذ و با‌کیفیت، دکوراسیون جذابی هم دارد. در رستوان انار، غذاها به‌صورت حلال تهیه می‌شوند و برای گیاه‌خواران هم امکان سفارش غذاهای وگن وجود دارد. آشپزهای این رستوران ادعا می‌کنند اصالت غذای ایرانی را تا‌حدی حفظ می‌کنند که مزه‌های دوران ایران باستان برای مشتریانشان زنده می‌شود. درخصوص قیمت رستوران ایرانی در دبی، باید بگوییم که رستوران انار در دسته رستوران‌های لوکس و گران دبی قرار می‌گیرد و موسیقی زنده را هم باید به دیگر ویژگی‌های اینجا اضافه کرد.

  •     ساعت کاری رستوران انار: ۱۲ ظهر تا ۱۱.5 شب
  •     صفحه اینستاگرام رستوران انار: anar.dubai@
  •     آدرس رستوران انار: بازار مدینه الجمیرا، رستوران انار

رستوران انار دبی

رستوران ایرانی بهار دبی

رستوران ایرانی بهار در منطقه دبی مارینا، یک رستوران ایرانی در دبی است که نه‌تنها میان گردشگران ایرانی، بلکه بین ساکنان بومی دبی و دیگر گردشگران خارجی هم شناخته‌شده است. رستوران ایرانی بهار، مانند سایر رستوران های ایرانی در دبی که در این مطلب می‌بینید، از باکیفیت‌ترین و درجه‌یک‌ترین رستوران‌های ایرانی این شهر به شمار می‌رود. رستوران بهار، دو محیط باز و بسته با چشم‌اندازهای زیبایی به مناظر اطراف دارد. از مهم‌ترین ویژگی‌های رستوران ایرانی بهار، این است که رستوران بهار علاوه‌بر غذای ایرانی، غذای عربی و ایتالیایی هم سرو می‌کند.

بریم با هم رستوران علی دایی رو ببینیم | عکس های رستوران تن فور اور

  •     ساعت‌ کاری رستوران ایرانی بهار: ۱۲ ظهر تا ۱.5 شب
  •     صفحه فیس‌بوک رستوران بهار: BaharDubai@
  •     آدرس رستوران ایرانی بهار: دبی مارینا، خیابان الثوایب

رستوران های ایرانی دبی

رستوران انیگما دبی

اگر محدودیتی بابت هزینه‌های سفر و رستوران‌گردی در سفرتان ندارید، می‌توانید به بهترین رستوران ایرانی در دبی، یعنی انیگما، بروید. این رستوران از‌نظر قیمت غذای ایرانی در دبی، در سطح رستوران‌های گران و لوکس قرار می‌گیرد؛ رستورانی که با دکوراسیون بسیار لوکس، غذاهای ایرانی باکیفیتی را در شیک‌ترین حالت ممکن سرو می‌کند. سرآشپز این رستوران، آقای منصور معماریان، از معروف‌ترین سرآشپزهای ایرانی است.

  •     ساعت کاری رستوران انیگما: ۱۲ ظهر تا ۴ عصر و ۶ عصر تا ۱۱ شب
  •     صفحه اینستاگرام رستوران انیگما: enigmadxb@
  • آدرس رستوران انیگما: هتل پالازو ورساچه دبی

رستوران های ایرانی دبی

رستوران شایان دبی

رستوران شایان، یکی دیگر از رستوران‌ های لوکس و درجه‌یک ایرانی در دبی است که دکوراسیون مناسب و غذاهای بسیار باکیفیتی دارد. رستوران شایان از‌نظر قیمت غذای ایرانی در دبی،‌ رستوران لوکس و گرانی محسوب می‌شود و انتخابی اقتصادی نیست؛ چراکه برای یک پرس چلوکباب کوبیده باید 100 درهم هزینه کنید.

البته چنانچه از افرادی هستید که دلتان می‌خواهد آسوده‌خاطر در سفر خرج کنید، می‌توانید با انتخاب تور اقساطی دبی، هزینه تور را به‌صورت یکجا در ابتدا نپردازید و بخشی از آن را صرف هزینه‌های دل‌خواهتان در سفر کنید؛ مثل رفتن به رستوران لوکس و تفریحات گران‌قیمت. رستوران شایان در سایت تریپ ادوایزر، به‌عنوان یکی از 10 رستوران ایرانی برتر در دبی معرفی شده است و انتظار می‌رود با محبوبیتی که دارد، همیشه در این لیست باقی بماند.

رستوران های سنتی تهران را می شناسید؟

  •     ساعت‌ کاری رستوران شایان: ۱۲ ظهر تا ۶ عصر
  •     آدرس رستوران شایان: دیره الغُرَیر سنتر

رستوران های ایرانی دبی

منبع: لست‌سکند
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر