سیرک های تهران | معرفی سیرک های تهران | آدرس سیرک های تهران

معروف ترین سیرک تهران + عکس و امکانات

با ویکی گردی همراه باشید تا بهترین سیرک تهران را به شما مخاطبان عزیز معرفی کنیم.

سیرک های تهران
ویکی گردی:

تجربه رفتن به کدوم یکی از سیرک تهران رو تا حالا داشتی؟ تهران هم مثل بقیه جاهای دیکه کلی سیرک داره که در این مطلب از سایت ویکی گردی به معرفی یک سیرک تهران می پردازیم. اگه شما هم به تماشای سیرک علاقه دارید حتما تا انتهای مطلب معرفی سیرک تهران با ما همراه باشید.

سیرک راشن  

سیرک های تهران

یکی از بهترین سیرک های تهران که این روزها نامش بر سر زبان ها افتاده و در کنار سیرک آفتاب از بهترین های موجود در ایران محسوب می‌شود، سیرک راشن است. سیرک پارک ولایت که به سیرک ایران و روسیه نیز معروف است، در حال حاضر در محل ثابت فعلی خود یعنی در دل بوستان ولایت در محدوده‌ی بزرگراه نواب صفوی برگزار می‌شود. هنرمندان بین المللی راشن که در سالهای قبل با همکاری خلیل عقاب برنامه‌های مختلفی را در ایران برگزار می‌کردند، از کشورهای ایران، روسیه، ترکیه، یونان، ارمنستان، اکراین و بوسنی هستند که تجربه سیرک‌های اروپایی را با خود به ایران آورده اند و در فضایی شاد و متفاوت، نمایش‌های جذاب و متنوعی را اجرا می‌کنند.

نمایش های سیرک راشن نمایش های سیرک راشن (سیرک بوستان ولایت) دارای تنوع بسیاری است و از نمایش‌هایی مانند ژانگولر که در اکثر سیرک‌ها اجرا می‌شوند تا نمایش های متفاوت‌تری مانند برنامه‌ی لیزر شو در آن برگزار می‌شود. همین امکانات و متفاوت بودن سیرک راشن، آن را به یکی از بهترین سیرک های تهران تیدیل کرده است. از هیجان‌انگیزترین نمایش‌هایی که توسط هنرمندان مختلف این سیرک در تهران اجرا می‌شود می‌توان به نمایش هایی مانند اجرا بر روی تشک پرش (ترامپولین)، پرش از ارتفاع ۱۲ متری، نمایش اکروبات توسط لی لی پوت ها (هنرمندان کوتاه قامت)، اجراهای ویژه شعبده بازی مانند غیب شدن و ظاهر شدن در نقطه‌ای دیگر از چادر، رنجر مرگ، کره مرگ، تاب مرگ، اجرای اسپایدرمن، نمایش با آتش و اجرای کمدی و نمایش دلقک ها اشاره کرد.

سیرک راشن نیز بعد از ممنوعیت استفاده از حیوانات در سیرک ها، در نمایش هایش از آنها استفاده نمی‌کند و تنها یک سگ تربیت شده در یکی از اجراهای آنها حضور دارد. اگر شما هم از طرفداران سیرک و نمایش‌های خاص و جذاب آن هستید پیشنهاد میکنیم مقاله جامع فانزی در مورد سیرک را حتما مطالعه بفرمایید.

آدرس سیرک راشن

  • تهران: انتهای بزرگراه شهید نواب صفوی به جنوب، تقاطع بزرگراه تندگویان، بوستان ولایت.
  • ساعت کاری هر شب در دو سانس از ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۰:۳۰ و از ساعت ۲۱ الی ۲۳٫
منبع: آسمونی
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر