کافه های رشت | معرفی کافه های رشت | آدرس کافه های رشت

کافه نشینی زیر سایه ابرها | معرفی 5 تا از بهترین کافه های رشت + عکس

اگه یه موقع قصد سفر به رشت رو داشتی حتما به این مطلب معرفی بهترین کافه های رشت تو سایت ویکی گردی یه سر بزن.

کافه های رشت
ویکی گردی:

میخوام بگم وقتی رفتی رشت کدوم کافه های رشت رو امتحان کنی؟ اگه قصد سفر به شهر همیشه بیدار رشت، شهر روشنفکری را دارین و دلتون می‌خواد یه عصر یا صبح بارونی رو در بهترین کافه های رشت بگذرونین، این صفحه رو نبندین؛ چون قراره کافه های رشت رو بهتون معرفی کنم که در سفر به رشت به کارتون میاد.

لیست 5 تا از کافه های رشت

کافه گالری چنار

در بلوار منظریه رشت کافه‌های مختلفی قرار دارند که یکی از شناخته‌شده‌ترین آن‌ها، کافه گالری چنار رشت است. در فهرست بهترین کافه های رشت، تصمیم گرفتم این کافه را معرفی کنم چون دیدم که اکثر مشتریان و گردشگران از محیط کافه، منو و سرویس‌دهی آن رضایت داشتند.

معرفی 10 تا از دنج ترین کافه های تهران! + عکس

در کافه گالری چنار می‌توانید هم از فضای داخلی و هم فضای بیرونی استفاده کنید. دکوراسیون کافه مدرن است ولی استفاده از چوب در طراحی آن، باعث شده است که حسی صمیمی و متناسب با شهر رشت داشته باشد.

 در این کافه همان‌طور که از نامش پیداست، به‌صورت دوره‌ای گالری‌های مختلفی هم برگزار می‌شود که تماشای آن‌ها در کنار کتاب‌فروشی، لذت کافه نشینی را دوچندان خواهد کرد.

  • آدرس کافه گالری چنار: گیلان، رشت، بلوار منظریه، نبش خیابان علومی
  • ساعت کاری: هر روز از ۸ صبح تا ۱۲ شب
  • محدوده قیمت: متوسط تا نسبتاً گران

کافه های رشت

کافه پاییز

خب از کافه‌های بلوار منظریه رشت، به سمت بلوار گلسار و کافه پاییز رشت برویم. کافه پاییز یکی از کافه‌های لوکس رشت است که می‌توانید ازآنجا چشم‌انداز زیبایی به شهر رشت داشته باشید. این کافه در طبقه آخر یک مرکز خرید است و دورتادور آن شیشه‌هایی بدون پرده قرار دارند که هم به نور اجازه بازی و ورود به کافه را می‌دهند، هم باعث می‌شوند حس خوبی موقع کافه نشینی داشته باشید.

این کافه های صورتی تهران رو ببینین عاشقشون میشین + عکس و آدرس

تصور کنید یک عصر بارانی باشد، قطره‌های باران به شیشه‌های کافه بخورد و شما درحالی‌که یک فنجان قهوه به دست دارید، به شهر نگاه می‌کنید و لذت می‌برید. این کافه نه‌تنها به این تصور جامه عمل می‌پوشاند، بلکه برای خلوت کردن و قرارهای تنهایی خوب یا برای دورهمی و قرار با دوستان و خانواده هم انتخاب خوبی است.

  • آدرس کافه پاییز رشت: گیلان، رشت، بلوار گلسار، مرکز خرید ایرانیان، طبقه یازدهم
  • ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه از ۱۱ صبح تا ۱ ظهر و از ۴ بعدازظهر تا ۱۱ شب. جمعه‌ها از ساعت ۵ بعدازظهر تا ۱۱ شب
  • محدوده قیمت: متوسط تا گران

کافه پاییز رشت

کافه موزه رشت

کافه موزه رشت یکی دیگر از کافه های رشت است که توانسته نامش را به فهرست بهترین کافه های رشت اضافه کند. یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت این کافه، دکوراسیون خاص آن است. کافه موزه رشت از بیرون شبیه یک قهوه‌خانه سنتی به نظر می‌رسد که شیشه‌ها و در چوبی رنگی، آجرهای نما و گلدان‌های روی زمین، این برداشت را به واقعیت نزدیک می‌کنند.

این کافه های تهران برای دخترها تخفیف ویژه داره! + ویدیو

با این حال وقتی وارد کافه می‌شویم صندلی‌های لهستانی، یک تلویزیون تزئینی قدیمی، قفسه‌ها و تابلوهای روی دیوار و از همه مهم‌تر سقف کافه، برایمان جلوه گری می‌کنند. یک راه‌پله باریک در انتهای افق دیدمان هم خبر از دوطبقه بودن کافه می‌دهد.

در کافه موزه رشت می‌توانید چایتان را در فنجان کمر باریک که شیرینی نخودچی، زعفران و هل همراهی‌اش می‌کنند نوش جان کنید یا یک فنجان قهوه سفارش دهید و به تماشای جزئیات کافه بنشینید.

  • آدرس کافه موزه رشت: گیلان، رشت، بلوار معلم نرسیده به میدان معلم
  • ساعت کاری: هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب
  • محدوده قیمت: متوسط تا گران

کافه موزه رشت

 کافه کتاب سایه

مگر می‌شود به شهر زادگاه هوشنگ ابتهاج معروف به سایه برویم و کافه‌ای با این نام پیدا نکنیم. کافه‌ای که تصمیم می‌گیرد نامش را به اسم این شاعر بزرگ بگذارد و رضایت مشتریانش را جلب کند، پس در فهرست بهترین کافه های رشت قرار می‌گیرد.

به نظر من دلیل اصلی محبوبیت کافه کتاب سایه در بین بهترین کافه های رشت، فضای آن است. این کافه در ۲ بخش فضای داخلی و بیرونی از مشتریانش میزبانی می‌کند. تفاوت اصلی این کافه با سایر کافه‌ها، موقعیت فضای داخلی آن است که مثل ویلایی وسط باغ جلب‌توجه می‌کند.

کافه های تهران که دی جی دارن! + عکس

معماری فضای داخلی کافه تقریباً مدرن است و می‌شود المان‌های آن را در طراحی دیوارها، سقف، تزئینات و سبک میز و صندلی‌ها پیدا کرد؛ اما فضای بیرونی کافه دکوراسیون ساده‌تری دارد.

 به نظر من که نام کافه کتاب سایه و حال و هوایش با معماری آن متناسب است. چون حتی دیدن تصاویر این کافه، ذوق هنری آدم را فعال می‌کند چه برسد به اینکه قسمت شود و واقعاً سراغش برویم.

خب دیگر گفتنی‌ها در مورد فضای کافه بس است برویم سراغ بخش خوشمزه یعنی منوی کافه کتاب سایه. در منوی این کافه می‌توانید مثل همه کافه‌های دیگر نوشیدنی‌های سرد یا گرم را کنار کیک و دسرهای مختلف سفارش دهید. اگر صحبتتان گل کرد، گرسنه شدید یا برای وعده صبحانه به این کافه رفتید هم گزینه‌هایی مثل صبحانه انگلیسی یا آمریکایی، عدسی، رول‌های مختلف و … پیش روی شماست.

  • آدرس کافه کتاب سایه رشت: گیلان، رشت، بلوار احمدزاده، پارک ملت، کافه کتاب سایه
  • ساعت کاری: هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب.
  • محدوده قیمت: متوسط تا گران

کافه کتاب سایه رشت

کافه ری را

اگر در فهرست بهترین کافه های رشت به دنبال یک کافه شبانه‌روزی هستید، کافه ری را یکی از گزینه‌های خوب شماست. در طراحی فضای کافه ری را از معماری مدرن الهام گرفته شده است و این را می‌توانید در نورپردازی کافه، شکل چراغ‌ها، مدل میز و صندلی‌ها چه در فضای داخلی و چه فضای بیرونی و حتی شکل سرو غذاها و نوشیدنی‌ها ببینید.

  • آدرس کافه ری را رشت: گیلان، رشت، خیابان ابوالقاسمی، کافه ری را رشت
  • ساعت کاری: شبانه‌روزی
  • محدوده قیمت: متوسط تا گران

کافه ریرا رشت

منبع: اتاقک
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر