رستوران های سلف سرویس | آدرس رستوران های سلف سرویس تهران

تو این رستوران های تهران خودت غذات رو سرو کن | 5 تا از بهترین رستوران های سلف سرویس تهران + عکس

در این مطلب از سایت ویکی گردی به معرفی 5 تا از رستوران های سلف سرویس تهران میپردازیم که از نظر مخاطبان عالی هستند.

معرفی رستوران های سلف سرویس
ویکی گردی:

تا حالا تجربه رفتن به یکی از رستوران های سلف سرویس رو داشتی؟ میدونی رستوران های سلف سرویس چه خدماتی رو ارائه میدن؟ اگه رفتی و میدونی که خوش به حالت اما اگه نرفتی هم اشکال نداره چون قراره کلی از رستوران های سلف سرویس تهران رو در ادامه بهتون معرفی کنم. البته قبلش هم یه توضیحی میدم که رستوران های سلف سرویس چه خدماتی دارن.

رستوران سلف سرویس چیه؟

رستورانی که به سبک سلف سرویس خدمات ارائه دهد، شما فقط مبلغی را بابت ورودی می‌پردازید و هر آنچه می‌خواهید، میل می‌کنید. این سبک از سرو غذا ابتدا در هتل‌های لوکس پنج ستاره دنیا مطرح شد؛ اما به‌تدریج با محبوبیت زیاد این نوع سرو، رستوران‌ها نیز به سبک سلف سرویس یا همان بوفه آزاد، روی آوردند. زمانی که به یک رستوران عالی مراجعه می‌کنید، شاید سخت‌ترین کار، انتخاب بین ده‌ها غذای خوشمزه در منو باشد؛ اما در رستوران سلف سرویس می‌توانید از هر غذایی که دلتان می‌خواهد، مقداری بچشید.

رستوران علی دایی کجای تهرانه؟ | عکس های رستوران تن فور اور

رستوران اردک آبی

اگر نمی‌دانید دلتان هوس چه غذایی کرده است یا اینکه مهمان دارید و سلیقه او را نمی‌دانید، بهترین گزینه برای شما رستوران اردک آبی خواهد بود. رستوران اردک آبی یکی از بهترین رستوران های سلف سرویس تهران است که سابقه فراوان نیز در این سبک سرو غذا دارد. این رستوران در منطقه تجریش و داخل پاساژ تندیس واقع شده است و رستورانی بسیار شیک و لوکس محسوب می‌شود. در این رستوران می‌توانید بنشینید و از مناظر کوهستانی منطقه دربند لذت ببرید و صدها طعم مختلف را زیر دندان خود بچشید. بوفه رستوران اردک آبی بسیار متنوع است و هر نوع سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد. زمانی که وارد این رستوران می‌شوید، تصور می‌کنید که وارد هتلی پنج ستاره و بسیار لوکس شده‌اید.

  • آدرس: تهران، میدان تجریش، مجتمع تجاری تندیس، طبقه

اردک آبی

رستوران شهربانو

رستوران شهربانو یکی دیگر از بهترین رستوران های تهران محسوب می‌شود که در محدوده غرب واقع شده است. همان طور که از نام شهربانو می‌توانید حدس بزنید، این رستوران دارای فضایی کاملاً سنتی است. شهربانو سالنی نسبتاً بزرگ دارد و فضای کافی در کنار میزهای بار آن تعبیه شده است تا مشتریان بتوانند بدون ازدحام از غذای مدنظر خود بردارند. منوی رستوران شهربانو بسیار متنوع است و با وجود آنکه فضایی کاملاً سنتی دارد، منوی خود را محدود به غذاهای ایرانی نکرده است.

معرفی بهترین رستوران های گیلان

  • آدرس: تهران، شهرک غرب، خیابان دادمان، ابتدای خیابان درختی، روبه‌روی مرکز خرید سپهر، مجتمع خلیج فارس

شهربانو

رستوران موبی دیک

آیا به این فکر افتاده‌اید که به جز بهترین رستوران سلف سرویس تهران، قدیمی‌ترین رستوران سلف سرویس پایتخت کدام رستوران است؟ خب قطعاً با طرح این سؤال متوجه شده‌اید که رستوران موبی دیک، قدیمی‌ترین رستوران سلف سرویس تهران محسوب می‌شود. این رستوران در مرکز شهر تهران و محدوده طرح ترافیک واقع شده است. جالب است بدانید با وجود قرارگیری رستوران در طرح ترافیک و نبود جای پارک مناسب در خیابان‌های اطراف رستوران، موبی دیک همواره شلوغ است و پیش از مراجعه به این رستوران باید خودتان را برای ایستادن در صفی طولانی آماده کنید.

  • آدرس: کریمخان، خیابان سپهبد قرنی، چهارراه سپند، کنار بانک ملی، پلاک 198

هوبی

رستوران دیس

رستوران دیس یکی از رستوران‌های جدید در حوزه رستوران‌های سلف سرویس محسوب می‌شود که در محدوده غرب تهران قرار دارد. این رستوران دارای طراحی داخلی بسیار ساده‌ای است و هیچ نشانه‌ای از تجملات در آن وجود ندارد. انگار که مدیریت مجموعه تلاش کرده تا راحتی مشتریان را بیش از تجملات در نظر بگیرد. این رستوران سالن بسیار بزرگی دارد و روش سرو غذای سلف سرویس در آن کمی متفاوت است.

معرفی رستوران های سنتی تهران

در بسیاری از رستوران‌های سلف سرویس، شما خودتان می‌توانید کفگیر را بردارید و هر غذایی که می‌خواهید را در بشقابتان بکشید؛ اما در رستوران دیس این‌طور نیست. در قسمتی از رستوران دیس، انواع غذاهای سنتی و فرنگی روی میزی بلند و داخل ظروف استیل چیده‌ شده‌اند. مسئولان رستوران پشت این میز قرار گرفته‌اند و شما نیز طرف دیگر میز با رعایت نوبت حرکت می‌کنید و هر غذایی که تصور می‌کنید خوشمزه‌تر است را سفارش می‌دهید. مسئولین رستوران نیز میزان معینی از همان غذا را برای شما داخل بشقاب سرو می‌کنند. در انتهای این مسیر، بر اساس غذایی که انتخاب کردید، مبلغ آن را حساب می‌کنید و روی میز مدنظرتان می‌نشینید.

  • آدرس: میدان پونک، ابتدای بلوار میرزابابایی، پلاک ۱۴

دیس

رستوران پرشین پلازا

رستوران پرشین پلازا داخل هتلی با همین نام در محدوده خیابان سهروردی قرار دارد. هتل پرشین پلازا به‌تازگی افتتاح شده است و ساختمانی نوساز با معماری شیک و دیدنی دارد. همه ما می‌دانیم که رستوران‌های هتل، رستوران‌های بسیار باکیفیتی هستند و خدماتی درخور را ارائه می‌دهند. پرشین پلازا که یک هتل جوان و تازه‌کار است، برای جلب مشتریان خود، منوی سلف سرویس و بسیار متنوعی را در رستوران پرشین پلازا سرو می‌کند.

رستوران گردان هتل بزرگ شیراز

 

  • آدرس: سهروردی شمالی، پایین‌تر از بهشتی، خیابان میرزای زینالی، پلاک ۴۲

توچال

 

منبع: ره بال آسمان
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر