جاهای دیدنی جاده چالوس | مناطق بکر جاده چالوس | لوکیشن های جذاب جاده چالوس

سوراخ سمبه های جاده چالوس که هیچکی تا حالا نرفته! + عکس

برای یه بار هم که شده حالا که تعطیلاته و زمانش رو داری بیا و به جای رد شدن از جاده چالوس خودش رو بگرد و لذت ببر. در این بخش 9 لوکیشن جذاب از چالوس رو بهتون معرفی کردم.

جاهای دیدنی چالوس
ویکی گردی:

جاده چالوس از اول تا آخرش پر از جاذبه های قشنگ و دیدنیه. ما همیشه برای سفر فقط از جاده چالوس رد شدیم ولی تا حالا پیش اومده برای سفر و گردشگری خود جاده چالوس رو بگردین و از طبیعتش لذت ببرین؟

در ادامه براتون چند تا لوکیشن جذاب از جاده چالوس معرفی می کنم؛ فقط حتما تو کامنت بهمون بگین که کدوم یکی از این لوکیشن ها رو رفتین؟ و یا اگه لوکیشنی میشناسین که معرفی نکردیم اسمش رو تو کامنت بذارین تا تو مطالب بعدی سایت ویکی گردی در اطلاعاتش رو در اختیار مخاطبای عزیز قرار بدیم.

جاده‌ای در دل بهشت | معرفی جاده جنگلی سیاهکل برای سفر

روستای کلها

جاده چالوس بسمت شمال که برید بعد از سد امیر کبیر و ورودی پل خواب دست چپتون ورودی روستای کلهارو میبینید

جاهای دیدنی چالوس

هتل پارسیان گچسر

کیلومتر ۶۵ جاده چالوس

جاهای دیدنی چالوس

دهکده فشکور

در کیلومتر بیست و پنج جاده چالوس وارد حاشیه جنوبی مرزن آباد شوید که در آن جاده ای فرعی به طول 50 کیلومتر وجود داشته و دارای چندین روستای متصل به هم شامل روستاهای طویر مرس کنسدره ،فشکور ،بیجدنو ناتر دالیر و الیت می باشد.

سوراخ سمبه های جاده هراز رو با هم ببینیم + عکس

جاهای دیدنی چالوس

روستای سپهسالار

در کیلومتر ۴۵ جاده کرج - چالوس بعد از پل خواب در منطقه آسارا قرار دارد

جاهای دیدنی چالوس

مرداب هسل

۱۰ کیلومتر مانده به شهر چالوس بعد از پلیس راه اولین فرعی خاکی را پیش بگیرید که به سمت روستای سینوا میرود. در این مسیر بعد از عبور از پل رودخانه به یک دوراهی میرسید که باید مسیر سمت راست را انتخاب کنید تا به مرداب رویایی هسل برسید.

سفر به روستای فشکور، جایی که طبیعت کم از رویا نداره!

جاهای دیدنی چالوس

آبشار هفت چشمه

کیلومتر ۱۷ جاده چالوس

جاهای دیدنی چالوس

آبگرم دلیر

از سیاه بیشه و انارک بگذرید و قبل از رستوران همسفر وارد جاده ای فرعی شوید که شما را تا روستای دلیر میبرد از ابتدای این جاده تا خود روستا حدود ۲۲ کیلومتر راه دارید مسیری پرپیچ و خم که شاید گاهی در آن مه نیز دیده شود. در این مسیر ابتدا به دره الیت» بعد هم روستای «الیت» خواهید رسید حدود ۲ کیلومتر بعد به مقصدتان یعنی روستای دلیر رسیده اید.

جاهای دیدنی چالوس

غار یخ مراد

پس از ورود به جاده چالوس ،کرج در کیلومتر ۶۰ جاده و بعد از روستای نسا پلی وجود دارد که با عبور از آن به جاده ای خاکی میرسید و پس از طی ۱۲ کیلومتر در این جاده خاکی به یک دوراهی میرسید که مسیر سمت چپ شما را به روستای آزادبر و مسیر سمت راست شما را با دهانه غار می رساند.

جاهای دیدنی چالوس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر