سفر خارجی | معرفی مقاصد گردشگری | جاهای دیدنی خارج از کشور

تعطیلات سال نو سفر خارجی کجا بریم؟ | کشورهای بدون ویزا برای سفر نوروزی

در این مقاله به این موضوع می پردازیم که در عید نوروز 1403 سفر خارجی کجا بریم و بهترین مقاصد گردشگری برای تعطیلات سال نو را به شما معرفی می کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

سفر خارجی
ویکی گردی:

 اگر به دنبال یک مقصد گردشگری مناسب برای سفر خارجی در تعطیلات عید نوروز 1403 هستید، باید قبل از سفر اطلاعات کاملی را درباره این کشور به دست بیاورید. انتخاب یک کشور مناسب، قدم اول در تجربه یک سفر خارجی فراموش نشدنی است و این کشور باید از نظر جاذبه های گردشگری و هزینه های سفر مناسب باشد. بازدید از جاذبه های طبیعی، استفاده از مراکز تفریحی و آب و هوای دلپذیر در سفر خارجی از جمله عواملی است که می تواند در انتخاب یک کشور برای مقصد گردشگری تاثیرگذار باشد.

سفر به گرجستان

گرجستان یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است که می توانید سفری رویایی را به این کشور تجربه کنید. شهرهای باتومی و تفلیس از جمله مهمترین شهرهای گرجستان به شمار می روند که بسیاری از تورهای گردشگری به این دو شهر ختم می شود. جاذبه های گردشگری کشور گرجستان به قدری زیاد است که نمی توانید تمامی این جاهای دیدنی را در سفر چند روزه خود مشاهده کنید.

برای یه تفریح دخترونه و امن به این کشورها سفر کن! + عکس

دریاچه ریتسا، مجسمه مادر گرجستان، مجسمه علی و نینو، قلعه ناریکالا، میدان پیازا، دریاچه نوریگلی و کلیسای جامع سوتیتسخولی از جمله جاذبه های گردشگری گرجستان هستند که می توانید با سفر نوروزی به گرجستان از آنها دیدن کنید. انواع مراکز تفریحی، لذت خرید از مراکز خرید بزرگ گرجستان، عدم نیاز به دریافت ویزا و آب و هوای عالی این کشور در نوروز 1403 از دیگر دلایل گردشگران برای سفر به گرجستان است.

گرجستان

سفر به مالزی

در لیست بهترین کشورهای خارجی برای سفر در عید نوروز 1403، بی شک نام مالزی دیده خواهد شد. مالزی یکی از زیباترین کشورهای جهان است که با سفر به این کشور می توانید از جاذبه های گردشگری بی نظیری دیدن کنید. تفریحات آبی در کنار سواحل این کشور از پرطرفدارترین ویژگی های کشور مالزی است. بازدید از آثار تاریخی شگفت انگیز مالزی  و آسمانخراش های دیدنی نیز می تواند بخشی از سفر به مالزی باشد.

با این تفریحات رایگان دبی هزینه های سفرت رو کمتر کن + عکس

برج‌های پتروناس، برج مخابراتی منارا، موزه ملی، معبد کک لوک سی، تپه پنانگ و ارتفاعات کامرون هایلندز از مهمترین جاهای دیدنی کشور مالزی هستند که در سفر نوروزی به مالزی می توانید از آنها دیدن کنید. برای سفر به مالزی نیازی به دریافت ویزا نیست و شما می توانید به مدت دو هفته در این کشور به گشت و گذار بپردازید.

مالزی

سفر به ارمنستان

ارمنستان را می توان یک کشور توریستی در جهان معرفی کرد که همواره مورد استقبال گردشگران بوده است. جاذبه های تاریخی و طبیعی متعدد ارمنستان یکی از دلایل مهم گردشگران برای سفر به این کشور اروپایی به شمار می رود. میدان آزادی، موزه ماتناداران، کلیسای سنت گریگور روشنگر، کلیسای جامع زوار تئوس، موزه تاریخ ایروان و دریاچه سِوان از جمله جاذبه های توریستی ارمنستان محسوب می شوند.

اگه میخوای سفر ارزان و به صرفه داشته باشی، به این کشور ها سفر کن!

مردمان ارمنستان یکی از مهربان ترین مردمان قاره اروپا هستند و رفتار محترمانه ای با توریست ها دارند که می تواند باعث جذب هر چه بیشتر گردشگر به ارمنستان شود. برای سفر به ارمنستان، نیازی به دریافت ویزا ندارید و می توانید تنها با همراه داشتن گذرنامه و سایر مدارک هویتی به ارمنستان سفر کنید.

ارمنستان

سفر به ترکیه

آب و هوای عالی ترکیه در زمان نوروز می تواند بسیاری از افراد را به حضور در ترکیه ترغیب کند. فرهنگ و تاریخچه غنی کشور ترکیه باعث شده تا جاذبه های تاریخی زیادی در این کشور دیده شود. ترکیه یکی از مهمترین شهرهای گردشگری قاره اروپاست که هر ساله میزبان میلیون ها گردشگر از سراسر جهان است.

در ترکیه چطور و از کجا سیم کارت بخریم؟ + راهنمای خرید سیمکارت

تفریح در سواحل این کشور و انجام تفریحات آبی، آب و هوای بی نظیر، نزدیکی به ایران، عدم نیاز به دریافت ویزا و مردمان خونگرم این کشور از جمله دلایل حضور گردشگران

ترکیه

در ترکیه به شمار می رود. کاخ توپکاپی، برج گالاتا، کلیسای چورا، مسجد رستم پاشا، موزه ایاصوفیه، ساحل کاپوتاس و پارک ملی دلتای آیدین از جمله دیدنی ترین جاذبه های گردشگری ترکیه هستند.

 

منبع: همیار تریپ
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر