سریال نون خ | بازیگران سریال نون خ | لوکیشن سریال نون خ

سریال نون خ رو تو کدوم روستای کرمانشاه ساختن؟ + عکس

از اونجایی که سری جدید سریال نون خ تو راهه و به زودی در ماه رمضان پخش میشه, میخوام بهتون لوکیشن جذاب این سریال رو معرفی کنم.

لوکیشن سریال نون خ
ویکی گردی:

سریال نون خ سعید آقا خانی، در یکی از روستاهای زیبای کشورمان فیلمبرداری شده است که از تهران فاصله دارد. چنانچه در ویکی گردی میخوانید سریال نون خ که به فرهنگ غنی قوم کرد می‌پردازد و بخش عمده‌ای از آن در استان کرمانشاه فیلمبرداری شده است، لوکیشن زیبایی دارد به نام روستای پریان استان کرمانشاه. در ادامه می توانید جزئیات بیشتری در مورد لوکیشن ساخت سریال نون خ بخوانید.

لوکیشن سریال نون خ

روستای پریان نون خ کجاست؟

روستای پریان، یکی از روستاهای استان کرمانشاه است که در بخش دینور شهرستان صحنه و در دامنه کوهی با نام "پشتِ پری" (پشت پریان) دهستان کندوله قرار دارد. این روستا همراه با روستاهای کندوله و شریف‌آباد تنها روستاهایی در منطقه دینور هستند که مردم آن‌ها به زبان هورامی صحبت می‌کنند.

لوکیشن سریال نون خ

روستای پریان، یکی از روستاهای زیبا و پلکانی دیدنی است که در دامنه‌ی کوهی قرار دارد و با داشتن باغ‌های گردو، بادام، تاکستان‌های بی‌شمار انگور و درختان تنومند و قطور توت، به عنوان یکی از منابع اصلی کشاورزی در منطقه شهرت دارد.

لوکیشن سریال نون خ

اگر بخواهیم حدودی آدرس روستای پریان را برایتان بازگو کنیم، باید بدانید که روستای نون خ در بخش دینور شهرستان صحنه استان کرمانشاه واقع شده است و فاصله آن با شهرستان صحنه حدود 63 کیلومتر است. این روستا در دامنه‌ی کوهی با نام پشتِ پری (یا پشت پریان) قرار دارد و جزء دهستان کندوله نیز محسوب می‌شود.

لوکیشن سریال نون خ

روستای پریان در جنوب غرب کوه طلایی زران و در شمال غرب دشت بزرگ و زیبای دینور قرار دارد. این منطقه با آب و هوای معتدل خود، طبیعت زیبا و بکر و جاذبه‌های گردشگری فراوانش، از جاذبه‌های دیدنی استان کرمانشاه به‌شمار می‌آید.

منبع: نمناک
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر