جاهای دیدنی ایران | معرفی جاهای دیدنی ایران | عکس جاهای دیدنی ایران

سفر عاشقانه کجا بریم؟ | برترین مقاصد رمانتیک برای سفر دو نفره + عکس

یه سری از جاهای دیدنی ایران مناسب سفر های دونفره یا ماه عسل رو براتون تو این مطلب از سایت ویکی گردی معرفی می کنیم . با ما همراه باشید

جاهای دیدنی ایران برای سفر دو نفره
ویکی گردی:

تا حالا فکر کردی کدوم یکی از جاهای دیدنی ایران رو برای یه سفر رویایی و عاشقانه انتخاب کنی؟ وقتی میگی مقصد رویایی اولین چیزی که به ذهنت میرسه کشور های خارجیه؛ ولی میدونستی که کلی از جاهای دیدنی ایران هست که تا حالا نرفتی و از این دیدی هم بهشون نگاه نکردی؟ حیفه که اطراف خودمون این همه مقاصد زیبا برای سفر باشه و ما رو بیاریم به کشورهای خارجی. برای همینم قراره تو این مطلب از سایت ویکی گردی یه سری از جاهای دیدنی ایران با بهتر بگم مقاصد رمانتیک برای سفر های دونفره یا ماه عسل رو براتون معرفی کردیم. با ما همراه باشید.

بهترین مقصد ها برای سفر دو نفره در ایران

1_ چهارباغ اصفهان

با قدم زدن در این خیابان که چیزی بیش‌تر از یک خیابان معمولی است و رد تاریخ را روی خودش دارد، چنان آرامش و حال خوشی نصیب‌تان می‌شود که مانندش را با پیاده‌روی در هیچ خیابان دیگری نمی‌توانید تجربه کنید. ژان شاردن، جهانگرد فرانسوی که در قرن ۱۷ میلادی به ایران سفر کرده بود، در وصف چهارباغ اصفهان نوشته بود: “این خیابان زیباترین گذرگاهی است که در عمرم دیده‌ام.“

زیباترین جزایر ایران که محاله چیزی ازشون شنیده باشی! + ویدیو

جاهای دیدنی ایران برای سفر دو نفره

 

2_ سواحل مکسر هرمز

ساحل صخره‌ای مکسر در غرب استان هرمزگان، شهرستان بندر لنگه و در نزدیکی استان بوشهر واقع شده است. این ساحل تا بندر مقام تنها ۱۰ کیلومتر فاصله دارد و در منطقه گردشگری پارسیان واقع شده است. صخره‌های این منطقه ساحلی با امواج دریا تراش خورده‌اند و چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کنند.

جاهای دیدنی ایران برای سفر دو نفره

3_ اسکله بریس چابهار

این بندر و اسکله صیادی ،منطقه بریس با ارتفاع 10 متر از سطح دریا، و حداقل عمق آن 4 متر درخور است و محل صید انواع ماهی و شاه‌میگو میباشد، و جاذبه‌ای جالب به لحاظ لنگر انداختن لنج‌ها و کشتی‌هاست‌. در همین کرانه،سواحل شگرفی وجود دارد و آن ساحل ماسه‌ای خرچنگ‌هاست.

3 تا از جاهای دیدنی ایران که اگه دل و جرئتت زیاده باید سفر کنی! + ویدیو

جاهای دیدنی ایران برای سفر دو نفره

4_ بوستان ملت تهران

پارک ملت تهران یکی از جاهای دیدنی تهران است که از شرق به خیابان ولی‌عصر می‌رسد. برای اینکه بدانید این پارک چقدر بزرگ است محدوده آن را با خیابان‌های اطراف به شما معرفی می‌کنم. بوستان ملت تهران از شرق به خیابان ولی‌عصر، از غرب به مجموعه ورزشی انقلاب، از شمال به ساختمان مرکزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و از جنوب به بزرگ‌راه نیایش می‌رسد.

جاهای دیدنی ایران برای سفر دو نفره

5_ پارک جنگلی سراوان رشت

جنگل‌های سراوان نزدیک ۵ هزار هکتار وسعت و تا دلتان بخواهد قدمت دارند. یعنی فقط کمی از کشور کرواسی کوچک‌تر هستند، کمتر از ۱۰۰۰ هکتار! از این همه، در سال ۷۰، قطعه‌ای با طول ۷ هزارو۶۰۰ و عرض ۲ کیلومتر برای تبدیل به پارک جنگلی، از بافت جنگل جدا شده‌است. البته جدا نه به معنای تخریب یا تغییر بافت جنگل، بلکه فقط کارهای لازم برای تامین امنیت گردشگران و رفاهشان انجام شده‌است.

در آبگرم لاویج هم تفریح کن هم درمان شو | یک تیر و دو نشان

جاهای دیدنی ایران برای سفر دو نفره

6_ روستای قلات شیراز

در ۳۶کیلومتری شمال غربی شیراز روستایی به نام قلات وجود دارد که یک تکه از بهشت روی زمین است. روستای قلات شیراز  منطقه‌ای بکر است که آرامش مثال‌زدنی و آب‌وهوایی بسیار عالی دارد.

جاهای دیدنی ایران برای سفر دو نفره

7_ جنگل النگدره

برای رسیدن به النگدره باید از مرکز شهر گرگان دور شویم و خودمان را به بخش جنوب غربی شهر برسانیم. در این قسمت شهر، در نزدیکی پارک جنگلی معروف ناهارخوران گرگان، طبیعتی تماشایی جای خوش کرده است. پارک جنگلی النگدره با مساحتی به وسعت 185 هکتار یکی از جاذبه های طبیعی گرگان به شمار می آید و به عنوان یکی از پارک های جنگلی شاخص کشور نیز شناخته می شود. این پارک بخشی از جنگل های انبوه شمال کشور به حساب می آید و به دلیل وجود درختان سر به فلک کشیده و گذر رودخانه ای از میان آن، آب و هوای بسیار خنک و دلچسبی دارد. النگدره از آن دست طبیعت هایی ست که می توان در چهارفصل سال به آن سفر کرد و از بودن در آن لذت برد؛ اما برای پاییزهای هزاررنگ خود بسیار مشهور شده است.

جاهای دیدنی ایران برای سفر دو نفره

جاهای دیدنی ایران برای سفر دو نفره

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر