جزیره های ایران | معرفی جزایر ایران | عجیب ترین جزایر ایران

زیباترین جزایر ایران که تا حالا چیزی ازشون نشنیدی! + ویدیو

مرموز ترین جزایر ایران که کمتر کسی میدونه وجود دارن رو در این بخش از سایت ویکی گردی بهتون معرفی میکنیم با ما همراه باشید.

جزیره هرمز
ویکی گردی:

برخی از جزایر ایران ناشناس هستند و کمتر کسی از وجود آن ها مطلع است! خیلی از ما برخی از جزایر ایران مثل کیش و قشم را میشناسیم. جزیره‌های دیگری هم که گردشگر پذیر هستند مثل لاوان، هرمز، لارک و هنگام به تدریج برای گردشگران شناخته می‌شوند! در ادامه این بخش از ویکی گردی شمارو با زیبا ترین جزایر ایران که هنوز افراد زیادی آنجا را نمیشناسند آشنا میکنیم!

 

ویدیویی از مرموز ترین و ناشناس ترین جزایر ایران

1- جزیره لارک:

                      جزیره

بجز جزیره کیش و قشم، جزایر خفن دیگری هم در ایران داریم، مثل جزیره لارک که فقط 7.5 کیلومتر مساحت دارد و وسط تنگه هرمز واقع شده است! از عجایب های این جزیره آن است که در برخی از فصل های سال رنگ دریا در شب آبی رنگ شده و میدرخشد، به نظر می آید این جزیره هیچی از جزیره مالدیو کمتر ندارد! 

معرفی 5 تا از جزیره های رویایی خلیج فارس + فیلم

2- جزیره نخیلو:

                         جزیره

به دلیل این که این جزیره محل زاد و ولد پرندگان دریایی است، یکی از نادر ترین و بینطیر ترین جزایر ایران است! هم چنین پرنده های کمیاب دبگری مثل چکاوک و پرستوی دریایی در این جزیره زندگی میکنند و سفر به این جزیره ممنوع است!جزیره نَخیلو از جزیره‌های غیرمسکونی ایرانی در خلیج فارس است که در شهرستان دیرِ استان بوشهر قرار دارد.

ماجرای گنبد های رنگی جزیره هرمز

3- جزیره مارو:

                     جزیره

مارهای زیادی زیر ماسه های این جزیره قایم میشوند به همین دلیل اسم آن را جزیره مارو گذاشته اند! البته همین هم باعث شده کسی در آنجا زندگی نکند! شن های این جزیره سفید رنگ است و به همین دلیل به مالدیو ایران معروف است! جزیره مارو هرمزگان ، در آب‌های نیلگون خلیج فارس قرار گرفته و جزئی از شهرستان ابوموسی به شمار می‌آید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر