جاهای دیدنی ایران | معرفی جاهای دیدنی ایران

سفر به این جاهای دیدنی ایران دل و جرعت میخواد! + ویدیو

3 تا از ترسناک ترین جاهای دیدنی ایران رو در این مطلب از سایت ویکی گردی برای سفر و گشت و گذار بهتون معرفی میکنیم!

جاهای دیدنی ایران
ویکی گردی:

برای یک سری از افراد با علایق و خصوصیات خاص خود، سفر به عجیب ترین و ترسناک ترین جاهای دیدنی ایران قطعا می‌تواند یکی از مناسب ترین انتخاب ها باشد. بسیاری از آن ها ترجیح می‌دهند به جای سر زدن به مقاصد و جاهای دیدنی ایران که بسیاری از افراد از آنجا دیدن میکنند، به ترسناک ‌ترین مکان‌ ها بروند که ترس و دلهره در وجودشان بیدار شود! در ادامه مطلب عجیب ترین و ترسناک ترین جاهای دیدنی ایران رو بهتون معرفی میکنیم!

 

3 تا از جاهای دیدنی ایران که باید جرعت رفتنشو داشته باشی!

اگه فیلم براتون باز نمیشه، فیلترشکن رو خاموش کنید! 

 

1- کویر ریگ جن

 شاید از خودتان بپرسید چه چیزی از این کویر آن را تا این اندازه ترسناک و مرموز کرده است. مردم بومی کویر بر این باورند که کویر ریگ جن یک منطقه ی نفرین شده است که توسط ارواح پلید و شیاطین حکومت می شود و به همین خاطر است که هر کس به ریگ جن می رود دیگر برنمی گردد. کویر ریگ جن پر است از باتلاق های نمک که افراد را می بلعد.

راز صداهای ترسناکی که از جنگل جیغ می شنویم چیست؟

2-جنگل جیغ ‌مشهد

 با صدای جیغ خود ترس و وحشت را وارد روستا کرده است. این افراد عقیده دارند صدای جنگل جیغ ‌مشهد در شب به خاطر سکونت اجنه و شیاطین است. این شیاطین در شب داخل جنگل پرسه می زنند و این ‌صداها را تولید می کنند. البته برخی هم معتقدند صدای زنی است که در این جنگل در آتش سوخته و از آن موقع ‌صدای جیغ او به گوش می رسد

3- قلعه جنی کیش 

از زبان مردم محلی کیش روایت‌های مختلفی درباره قلعه جنی گفته می‌شود که مرگ چهار سرباز بیش‌تر از باقی روایت‌ها شنیده شده است. همان‌طور که گفتیم اوایل دهه ۴۰ از قلعه جنی به‌عنوان پاسگاه کیش استفاده می‌شده و سربازان و درجه‌داران ژاندارمری در آنجا خدمت می‌کردند.

ظاهراً همان ایام کم‌کم سر و کله اجنه پیدا می‌شود و صدای خش‌خش و همهمه‌ای که در طول شب از داخل و اطراف قلعه شنیده می‌شده، عده‌ای را می‌ترساند و به وجود اجنه در قلعه شک می‌کنند. به دنبال این صداها، عده‌ای از پرسنل برای تخلیه پاسگاه درخواست می‌دهند؛ اما توجه چندانی به این ماجرا نمی‌شود و مافوق‌ها فکر می‌کنند پرسنل الکی می‌ترسند و ماجرای خاصی نیست.

دریاچه ارواح نوشهر، مخوف و رازآلود در دل جنگل های شمال + فیلم

البته که ماجرا به این سادگی تمام نشده و ختم به خیر نمی‌شود! همان زمان‌ها چهار سرباز برای کشیک شبانه در پاسگاه مانده بودند که صبح روز بعد پیکر بی‌جان آن‌ها با چشمان بهت‌زده و صورت کبود پیدا می‌شود. به دنبال این ماجرا ترس افراد شدت گرفته بود و برخی گفتند که جن‌ها قلعه را تسخیر کرده‌اند! در نهایت مرگ مشکوک این چهار سرباز بینوا باعث شد به سرعت پاسگاه را تخلیه کنند و از آنجا بروند. از آن زمان تا به حال قلعه جنی کیش متروکه مانده است.

منبع: اقتصاد آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر