موزه های رایگان دبی | معرفی موزه های رایگان دبی | آدرس موزه های رایگان دبی

رفتی دبی حتما به این موزه های رایگان یه سر بزن + عکس

در دبی موزه‌ های زیادی هستن که موضوع شون معرفی فرهنگ و آداب‌ و رسوم مردم عرب به گردشگران هست. اینجا به معرفی بعضی از موزه‌ های رایگان دبی می پردازیم.

موزه های دبی
ویکی گردی:

موزه های رایگان دبی رو میشناسی؟؟ امارات یک کشور پر از تنوع در بین سایر کشور های دنیا است که هر ساله میلیون‌ ها گردشگر را به سمت جاهای دیدنی دبی مانند موزه های رایگان دبی جذب می‌ کند. وقتی اسم دبی به گوش تون میخوره یاد آسمان خراش و برج های سر به فلک کشیده میوفتین؛ اما باید گفت که علاوه بر آن ها در آن مکان‌ های دیدنی متنوعی مانند موزه‌ های دبی قرار گرفته که تاریخی از گذشته و آینده کشور امارات متحده عربی را نشان می‌دهد. در ادامه این مطلب از سایت ویکی گردی با ما همراه باشید تا موزه های رایگان دبی را به شما معرفی کنیم.

موزه هایی رایگان دبی

موزه عتیقه | Antique Museum

موزه عتیقه (Antique Museum) در دبی انتخاب مناسبی برای خرید سوغاتی‌های خاص و ویژه برای عزیزانتان است. می‌توانید انواع و اقسام صنایع‌دستی، مجسمه، لامپ‌های تزئینی عربی، وسایل تزئینی و دیگر چیزها را از این موزه تهیه نمایید. نکته جالب در رابطه با این موزه وجود انواع سوغات کشورهای دیگر مثل اندونزی، مصر، مراکش، نپال و کشورهای آفریقایی است. به صورت کلی این موزه بر روی صنایع‌دستی و سوغات تمرکز دارد.

(فیلم) بریم با هم نگاهی بندازیم به داخل برج خلیفه!!

موزه های رایگان دبی

موزه شهرداری دبی | Dubai Municipality Museum

شهر دبی امروزی حاصل کار شبانه‌روزی چندین ساله شهرداری و مسئولین این شهر است، اگر دوست دارید روند رشد این شهر را بدانید و با جزئیات آن بیشتر آشنا شوید موزه شهرداری دبی این اطلاعات را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما روند پیشرفت این شهر را از سال ۱۹۵۰ میلادی تا کنون را می‌توانید در این موزه تماشا کنید، حتی فیلم‌های کوتاهی هم در این موزه پخش می‌شوند که آشنایی با تاریخ شهر دبی را آسان‌تر می‌کنند.

موزه های رایگان دبی

موزه نایف | Naif Museum

اگر شما به دیره سفر می‌کنید و می‌خواهید کمی اوغات فراغتتان را هیجان‌انگیزتر از سپری کنید، می‌توانید از این موزه دیدن نمایید. این موزه در قلعه‌ای قدیمی که مقر پلیس و زندان بوده قرار دارد، قلعه‌ای که تقریبا تمام آن از خاک رس و در سال 1939 میلادی ساخته شده است. ماکت‌هایی در این موزه قرار دارند که اندازه بدن واقعی انسان‌اند  این موزه شاهکاری از هنر تعاملی انسان و پیشینه‌اش است.

فیلم جالب از تمیز کردن شیشه های برج خلیفه که تا حالا ندیدی + توضیحات

موزه های رایگان دبی

موزه قهوه دبی | Dubai Coffee Museum

موزه قهوه دبی یکی از اولین موزه‌های قهوه‌خانه در امارات، در روز 29 سپتامبر 2014 به مناسبت روز جهانی قهوه تاسیس شد. این موزه در دو طبقه در منطقه الفهیدی دبی قرار دارد که در طبقه همکف آن انواع روش‌های دم کردن قهوه و تاریخچه دم کردن قهوه در کشورهای مختلف آموزش داده می‌شود. در طبقه دوم هم کتاب‌هایی در مورد قهوه قرار داده شده؛ می‌توانید در کافی‌شاپ این مجموعه خودتان را به یک فنجان قهوه داغ میهمان کنید یا وسایل و مواد مورد نیاز برای دم کردن قهوه را برای خودتان بخرید.

۷ تا از مهیج ترین تفریحات دبی که نمی‌تونی ازشون بگذری

موزه های رایگان دبی

منبع: کارناوال
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر