هتل اسپیناس پالاس تهران | معروف ترین هتل تهران

تجربه مردم در مورد اقامت در هتل اسپیناس پالاس تهران

اگر تجربه اقامت در هتل اسپیناس پالاس تهران را داشته اید حتما تجربه ی خود را با ما به اشتراک بذارید.

هتل اسپیناس پالاس تهران
ویکی گردی:

گروه هتل‌ اسپیناس پالاس تهران ساخت اولین هتل خود را در سال ۱۳۸۰ در آستارای استان گیلان به پایان بردند. همان زمان مسئولان این گروه اعلام کردند که دومین هتل از سری هتل‌ اسپیناس پالاس تهران ساخته خواهد شد.۲۷ بهمن ۱۳۸۵ کلنگ ساخت هتل اسپیناس خلیج فارس در بلوار کشاورز تهران زده شد و ۲۷ ماه بعد در اسفند ۱۳۸۸ افتتاح شد. هتل اسپیناس پالاس تهران امکانات اقامتی و رفاهی بسیاری را در اختیار مسافرین خود قرار داده است و همواره به دنبال جلب رضایت مسافرین خود بوده است. امروز در ویکی گردی سعی کرده ایم تا نظرات شما را در بخش های  مختلف در خصوص اقامت در این هتل مجلل بررسی کنیم. پس اگر تجربه اقامت در هتل اسپیناس پالاس تهران را تا به الان داشته باشید حتما تجربه ی خود را با ما به اشتراک بذارید.

هتل اسپیناس پالاس تهران

موقعیت مکانی هتل اسپیناس پالاس تهران

از آنجا که میدان بهرود، ارتفاع زیادی نسبت به سطح تهران دارد، ساختمان مرتفع هتل، از چشم‌انداز بسیار خوبی نسبت به شهر برخوردار است. ترافیک اطراف هتل بسیار سبک بوده و دسترسی به اتوبان‌های تهران بسیار راحت و فاصله تا نمایشگاه بین‌المللی، صدا و سیما و برج میلاد بسیار کم است.مهمانان در طول اقامت خود در این هتل به جاذبه‌های مهمی مثل برج میلاد، مجموعه تفریحی توچال، مجموعه تاریخی و فرهنگی سعدآباد، پارک ژوراسیک، پارک پرواز و برخی مراکز خرید معروف مثل مرکز خرید رویال سعادت آباد، مرکز خرید پالادیوم و میلاد نور دسترسی راحتی دارند. و  از این بابت در میان مسافران خود دارای امتیاز بالایی می باشد. همچنین طبق نظرات این  هتل دارای چشم اندازی بی نظیری است .

اتاق ها و سوئیت های هتل اسپیناس پالاس تهران

اسپیناس پالاس با احترام به کسانی که این هتل را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند، تمامی امکانات و سرویس‌های رفاهی یک هتل پنج ستاره‌ لوکس را دارد. در این هتل چندین نوع اتاق مختلف وجود دارد که شامل اتاق دبل استاندارد، اتاق تویین استاندارد، اتاق خانوادگی رویال، اتاق بالکن‌دار رویال خانوادگی، سوئیت جونیور، سوئیت پرزیدنت می‌شود که شما بر اساس نیاز و بودجه می توانید اتاق مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین گفته شده است اتاق های بیزینس در طبقات اخر واقع شده اند و امکانات و حتی معماری متفاوتی به نسبت سایر طبقات دارند. و نکته ی مهم دیگر این است که مسافرین اجازه استعمال دخانیات را تنها در طبقات آخر دارند و اگرموردی مشاهده شود با برخورد مواجه خواهد شد. طبق گفته ی شما عزیزان وجود صندوق امانات در برخی اتاق ها احساس امنیت بیشتری را در شما ایجاد کرده است و باعث شده تا اقامتی ایمن را تجربه کنید.

رستوران ها و کافه های هتل اسپیناس پالاس تهران

یکی دیگر از امکانات ویژه‌ی هتل اسپیناس پالاس، رستوران‌ها و کافه‌ی آن هستند که با غذاهای لذیذ و بین‌المللی و سرویس درجه یک، پذیرایی شایسته‌ای از مهمانان خود به عمل می‌آورند. علاوه بر کافه سان‌ست، رستوران لاتون و رستوران دیبا، کسانی که به‌دنبال صرف یک وعده غذای لذیذ با چشم‌اندازی از آسمان شهر تهران هستند، می‌توانند سری به اسکای لانژ بزنند و فضای لوکس و بی نظیر و از منوی متنوع آن بهرمند شوند. رستوران ها و کافه های آن قیمت معقولی به نسبت کیفیت آن ارائه می دهند.همچنین برخورد پرسنل نیز تحسین شده است.

سالن و تالار های پذیرایی هتل اسپیناس پالاس تهران

۱۱ سالن هتل اسپیناس پالاس تهران با نام‌های سالن رویال هال، سالن پالاس هال، سالن پارسا، سالن برنا، سالن پارسه یک و پارسه دو، سالن امیران یک و امیران دو، سالن VIP لاتون، سالن ایوان و سالن آمفی‌تئاتر از جمله‌ی بهترین گزینه‌ها برای برگزاری مراسم و جشن‌ها در کلان‌شهر تهران به حساب می‌آیند.سالن امیران هتل اسپیناس پالاس برای برگزاری بزرگ‌ترین جشن‌های ازدواج به کار می‌رود و تالارهای چندمنظوره هتل در کنار دکوراسیونی مجلل، با منویی از انواع نوشیدنی‌ها و غذاها پذیرای مهمانان هستند. موضوعی که در این بخش باعث نارضایتی برخی از  مسافرین شده بود این بود که ورودی پارکینگ این سالن ها با یکدیگر مشترک هستند و به علت شلوغی این هتل گاهی زمان بسیاری را در انتظار بوده اند.خدمات صوتی و تصویری سالن‌های هتل در نوع خود بی‌نظیر هستند و علاقه‌مندان می‌توانند از ویدئوپروژکتورها، میکروفون‌ها، میکسرهای صدا، اینترنت و رایانه، پخش‌کننده‌های صوتی و دیگر خدمات برتر از جمله خدمات گل‌آرایی در این سالن‌ها استفاده کنند. چیدمان‌ مختلف سالن‌ها این امکان را می‌دهد که بتوان مراسم مختلف را با تعداد متفاوتی از مهمانان به‌خوبی مدیریت کرد.

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران در خصوص رعایت بهداشت ونظافت همواره مورد تایید مسافرین بوده است و پرسنل آن  با برخورد حرفه ای و صمیمانه خود فضای راحتی را برای میهمانان فراهم می کنند. و در نهایت خاطرجمع باشید که از اقامت در این هتل باشکوه کمال رضایت را خواهید داشت.

آدرس هتل اسپیناس پالاس تهران

تهران، سعادت آباد،میدان بهرود، خیابان عابدی،خیابان 33، شماره 21، هتل اسپیناس پالاس تهران 

تلفن هتل اسپیناس پالاس تهران

021-75675

سایت هتل اسپیناس پالاس تهران

www.espinashotels.com

موقعیت مکانی هتل اسپیناس پالاس تهران روی نقشه

اگر تجربه ی اقامت در هتل اسپیناس پالاس تهران را داشته اید حتما با ما به اشتراک بذارید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • امیررضا

    واقعا هتل خوبیه ولی پیشنهاد من اتاقای رو به شهرن!