معرفی هتل های 4 ستاره قم | امکانات هتل الزهرا قم

هتل الزهرا قم | اطلاعات رزرو هتل الزهرا قم

اگر قصد اقامت در یکی از نزدیک‌ترین هتل‌ها به حرم حضرت معصومه(س) را دارید، هتل الزهرا قم مناسب‌ترین انتخاب برای شماست.

هتل الزهرا قم
ویکی گردی:

هتل الزهرا قم به عنوان یکی از هتل های 4 ستاره شهر مقدس قم در سال 1364 تاسیس شد و در سال 1387 برای ارتقاء کیفیت مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل 4 ستاره با 100 متر فاصله از حرم، یکی از نزدیک‌ترین هتل‌ها  به حرم مطهر می باشد. علاوه بر نزدیک بودن به حرم، هتل الزهرا قم با فاصله کمی که از بازار قم و خیابان های مهم آن دارد، یکی از بهترین هتل‌ها برای اقامت به شمار می رود. هتل الزهرا قم با 50 واحد اقامتی که در 2 ساختمان 5 طبقه جای گرفته اند پذیرای زائران و مسافران شهر مقدس قم می باشد. از امکانات این هتل 4 ستاره می توان به کافی شاپ، رستوران، سالن اجتماعات، اتاق میهمانی و جلسات کاری و پارکینگ اشاره کرد.

اتاق های هتل الزهرا قم

هتل الزهرا قم دارای چندین نوع اتاق و سوئیت شامل اتاق یک تخته، اتاق دو تخته، سوئیت های یک خوابه یک نفره و دو نفره و سوئیت های دو خوابه 4 نفره می باشد. اتاق های دو تخته هتل الزهرا مسلما برای دونفره ها انتخاب مناسبی است. در برخی هتل ها ممکن است اتاق های دو نفره آن ها، ظرفیت پذیرش نفر اضافه را هم داشته باشد؛ اما در هتل الزهرا چنین امکانی تنها برای سوئیت ها صدق می کند. 

هتل الزهرا قم

برای رزرو اتاق های سه تخته هتل الزهرا مانند هر هتل دیگری نیاز به یکسری مدارک و توجه به برخی شرایط است. نداشتن ظرفیت اضافه، عدم دریافت هزینه اسکان از کودکان زیر 5 سال، ممنوع بودن استعمال دخانیات و ارائه کارت واکسن( در دوران اوج کرونا) از شرایط اتاق های 3 تخته هتل الزهرا قم می باشند. اتاق های سه نفره هتل الزهرا بدون اتاق خواب است. دو تخت یک و دو نفره در این اتاق ها قرار دارد که همگی در کنار هم هستند.   

هتل الزهرا قم

امکانات هتل الزهرا قم

از مهم ترین امکانات هتل الزهرا قم می توان به سالن همایش آن اشاره کرد که برای برگزاری سمینارها عالی می باشد. رستوران هتل نیز با سرو بهترین غذاهای ایرانی و عربی، آماده خدمت رسانی می باشد. کافی شاپ هتل هم با ارائه نوشیدنی های سرد و گرم مکانی دنج برای گپ های دوستانه است.

پارکینگ یکی دیگر از امکانات تعبیه شده در هتل است که گردشگران بدون هیچ دغدغه ای می توانند خودروی خود را پارک نمایند. اینترنت در لابی، صندوق امانات، نمازخانه، اتاق چمدان، روم سرویس 24 ساعته، تاکسی سرویس و ... از دیگر امکاناتی هستند که در این هتل قم وجود دارند.

هتل الزهرا قم

رستوران و کافی شاپ هتل الزهرا قم

در رستوران هتل الزهرا قم انواع غذاهای اصیل ایرانی نظیر زرشک پلو، پلو زعفرانی، ماهی قزل آلا، ماهی شیر کبابی، قرمه سبزی، کباب بختیاری تنها تعداد کمی از منوی بی نظیر رستوران هتل الزهرا قم هستند. هتل 4 ستاره الزهرا قم مکانی را برای صرف وعده های غذایی میهمانان در نظر گرفته که بسیار زیبا و جذاب است. رستوران این هتل قم از نظر تمیزی و نظافت عالی بوده و از کیفیت غذایی بالایی هم برخوردار می باشد. انواع غذاهای ایرانی و فرنگی توسط آشپزهایی مجرب در رستوران هتل طبخ می شود و به صورت منوی انتخابی ارائه می شوند.  کافی شاپ هتل الزهرا قم با انواع نوشیدنی های گرم و سرد و دسرهای خوش طعم، در فضایی آرام و دلنشین از شما و خانواده‌‌تان پذیرایی می کند.  

هتل الزهرا قم

سالن اجتماعات هتل الزهرا قم

سالن چند منظوره هتل الزهرا قم با استاندارد روز جهانی و با تجهیزات مدرن مناسب برای برگزاری همایش ها ، سمینار ها و کنفرانس ها و .. می باشد. 

قوانین هتل الزهرا قم

قوانین عمومی 

پذیرش آقا و خانم تنها، فقط با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد امکان‌پذیر است.

هتل از پذیرش صیغه‌نامه معذور می‌باشد.

قوانین خردسال

در صورتی که سن مهمان از 8 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود.

در صورتی که سن خردسال بین 0 تا 2 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

در صورتی که سن خردسال بین 2 تا 8 سال باشد، مبلغ رزرو 50% از نرخ برد محاسبه می‌شود.

هتل الزهرا قم

رزرو هتل الزهرا قم

www.alzahrahotel.iibooking.com

آدرس هتل الزهرا قم

قم، بلوار بهار، پلاک 198 

تلفن هتل الزهرا قم

02577440040

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر