تلفن و آدرس هتل هما بندرعباس | هتل های 5 ستاره بندرعباس

هتل هما بندرعباس + اطلاعات رزرو

یکی دیگر از هتل های مجموعه هما، هتل هما بندرعباس می باشد که از بهترین هتل های 5 ستاره بندرعباس به شمار می رود.

هتل هما بندرعباس
ویکی گردی:

هتل هما بندرعباس، یکی از اعضای گروه هتل های هما در کنار سواحل نیلگون خلیج فارس واقع شده است. این هتل با سابقه که قبلا هتل هیلتون نام داشته، در سال 1348 تاسیس شد و به عنوان هتل 5 ستاره در شهر بندرعباس شروع به فعالیت کرد. هتل هما بندرعباس بعد ها در سال 1384 برای ارتقا کیفیت خدمات و ارائه امکانات بهتر به مسافران در سال 1385 مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل دارای 7 طبقه و 178 باب اتاق و سوئیت می باشد که همگی این اتاق ها دارای  امکانات رفاهی نظیر اینترنت رایگان، سیستم سرمایشی و گرمایشی و چشم انداز رو به دریا هستند. اگر قصد سفر به بندرعباس را دارید و  دوست دارید یک اقامت لوکس و رویایی را درست در کنار خلیج فارس تجربه کنید؛ هتل هما بندرعباس انتخابی خوب برای شما است.

اتاق های هتل هما بندرعباس

همانطور که ذکر شد در هتل هما بندر عباس 178 واحد اقامتی وجود دارد که از تیپ های مختلفی برخوردار هستند. اتاق های هتل شامل 1 تخته، 2 تخته، 2 تخته رو به دریا، 2 تخته هما کلاس، 2 تخته هما کلاس رو به دریا، 3 تخته معمولی و سوئیت رویال 4 تخته هما کلاس می شود. قیمت رزرو هتل هما بندرعباس متوسط رو به بالا است. هزینه اقامت در برخی از اتاق های این هتل بسیار ارزان و مقرون به صرفه است و هزینه بعضی دیگر، نسبتا بالا است.

هتل هما بندرعباس

در تمامی این اتاق ها امکانات رفاهی بسیار بالایی طراحی شده است. سیستم سرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، سشوار، حمام، سرویس بهداشتی، ملزومات یک بار مصرف و ... از جمله این امکانات می باشند. ضمن این که تخت، اینترنت رایگان، یخچال، کمد و دیگر موارد هم در دسترس می باشد. اتقا های هتل چشم اندازی رو به دریا و رو به خیابان دارند.

هتل هما بندرعباس

امکانات هتل هما بندرعباس

مجموعه آبی و ورزشی 

مجموعه آبی هتل یکی از امکانات اصلی آن به شمار می رود که شامل استخر، سونای خشک و بخار، زمین تنیس، سالن ماساژ و ... می شود. تمامی این بخش ها با بهترین تجهیزات و امکانات در اختیار میهمانان به صورت رایگان (غیر از ماساژ) قرار می گیرند. سالن تناسب اندام هتل نیز برای آغاری صبحی با نشاط بهترین گزینه است. 

هتل هما بندرعباس

فروشگاه

 اگر در روز آخر به هر دلیلی نتوانستید سوغات مناسبی بخرید و دوست ندارید دست خالی به خانه بازگردید می‌توانید به سراغ فروشگاه صنایع دستی و سوغات هتل بروید و مطمئن شوید که دست پر به خانه برمی‌گردید.

سایر امکانات هتل هما بندرعباس

از دیگر امکانات عمومی هتل می‌توان به آسانسور، تلویزیون در لابی، لباسشویی، خدمات مربوط به پرینت و فتوکوپی، دستگاه واکس کفش، سیستم خود پرداز، روزنامه، خدمات باربری، جعبه کمک‌های اولیه، اینترنت نامحدود و رایگان در لابی، تاکسی سرویس، ویلچر، سیستم اطفای حریق و ... اشاره کرد. سالن بدن‌سازی، سالن همایش، اتاق چمدان، نماز خانه، تالار پذیرایی، پارکینگ، زمین تنیس  و ... هم دیگر فضاهای هتل هستند که برای جلب رضایت بیشتر مشتریان ساخته شده‌اند.

هتل هما بندرعباس

سالن های هتل هما بندرعباس

سالن کنفرانس هما کلاس

سالن کنفراس هما کلاس با ظرفیت 20 نفر دارای تجهیزات صوتی و تصویری و میکروفن ، مناسب جهت برگزاری جلسات و کنفراس می باشد .

هتل هما بندرعباس

سالن هما کلاس

سالن هما کلاس هتل هما بندرعباس مشرف به فضای سبز و دریا مناسب جهت برگزاری مراسم عروسی ، نامزدی ، ترحیم ، ضیافت ناهار و شام می باشد.

سالن صدف

سالن صدف ۱ هتل هما بندرعباس با ظرفیت 250 نفر،  دارای امکانات صوتی و تصویری می باشد . این سالن برای برگزاری مراسمی همچون نامزدی، نمایشگاه، کارگاه آموزشی، همایش  وسمنیار، مهمانی شرکت ها و عروسی مناسب می باشد.

هتل هما بندرعباس

رستوران ها و کافی شاپ هتل هما بندرعباس

این هتل پنج ستاره بندرعباس دارای رستوران هایی می باشد که غذاهای مختلفی را عرضه می کنند. در رستوران هما کلاس انواع غذاهای بین المللی و ایرانی با کیفیتی بسیار عالی همراه با فضایی شیک عرضه می شود. استفاده از سرآشپزهای ایرانی و پرسنلی حرفه ای باعث شده تا مکانی ایده آل برای صرف غذا باشد.

اگر اهل غذاهای سنتی و برخی سرویس هاس خاص هستید، پیشنهاد ما رستوران و کافه سنتی هتل است که تمامی نیاز های شما را به خوبی برآورده می کند. این رستوران و کافه سنتی در محوطه بیرونی هتل قرار گرفته و نمایی از دریای خلیج فارس را به شما نشان می دهد. البته یک کافی شاپ هم برای سرو نوشیدنی های مدرن در هتل طراحی شده است.

هتل هما بندرعباس

فاصله هتل هما بندرعباس تا مراکز مهم

هتل هما بندرعباس ، با قرار گرفتن در بهترین موقعیت شهر بندرعباس دسترسی به مراکز تفریحی و تجاری که مهمترین آنان در ذیل به آن اشاره شده را برای میهمانان آسان نموده :

* فاصله تا پلاژ ساحلی بانوان ۱۰ دقیقه 

* فاصله تا ساحل تاریخی سورو ۵ دقیقه 

* فاصله تا بازار مرکزی ماهی فروشان ۵ دقیقه 

* فاصله تا موزه مردم شناسی ۷ دقیقه 

* فاصله تا معبد هنودها ۱۰ دقیقه 

* فاصله تا حمام گله داری ۱۰ دقیقه 

* فاصله تا  مراکز خرید (زیتون ، ملکه آسمان ، مگامال ، رویال ، پراف ، سیتی سنتر، ستاره شهر ) ۱۰ دقیقه می باشد 

هتل هما بندرعباس

قوانین هتل هما بندرعباس

ساعت تحویل دادن: 14

ساعت تحویل گرفتن: 12

اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید.

پذیرش خانم‌های تنها بلامانع می‌باشد.

همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی فقط پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد.

پذیرش با صیغه‌نامه امکان‌پذیر است.

هزینه برای اقامت کودکان زیر 6 سال رایگان محاسبه می‌گردد.

رزرو هتل هما بندرعباس

www.homahotels.com

آدرس هتل هما بندرعباس

بندرعباس، بلوار پاسداران، خیابان معراج

تلفن هتل هما بندرعباس

۹ - ۳۳۵۵۳۰۸۰ ۰۷۶

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر