هتل راه و ما یزد | هتل های 4 ستاره یزد

اطلاعات رزرو هتل راه و ما یزد + آدرس و تلفن

در گروه هتل های 4 ستاره یزد، نام هتل راه و ما یزد به چشم می خورد که در این مقاله اطلاعات کامل آن را جمع آوری شده است.

هتل راه و ما یزد
ویکی گردی:

هتل راه  و ما یزد در سال 1396 به عنوان یکی از هتل های 4 ستاره یزد در خیابان سینا افتتاح شد. این هتل یکی از نزدیک ترین هتل ها به نمایشگاه بین المللی یزد می باشد. 30 واحد اقامتی هتل راه و ما یزد در تنها طبقه آن جای گرفته اند و مجهز به بهترین امکانات رفاهی می باشند. یکی از مزایای این هتل 4 ستاره نزدیک بودن آن به بیمارستان شهید صدوقی و مراکز مجلل یزد می باشد. همچنین هتل راه و ما یزد با فاصله کمی که از فرودگاه و راه آهن یزد دارد، این امکان را برای مسافران فراهم کرده که مشکلی برای پیدا کردن هتل مناسب بعد از ورود به شهر یزد نداشته باشند. پرسنل هتل راه و ما یزد نیز با تجربه بالایی که دارند به بهترین شکل از شما پذیرایی به عمل می آورند.

اتاق‌ های هتل راه و ما یزد

این هتل که در سال 1396 شروع به فعالیت کرد  دارای 30 واحد اقامتی متنوع از قبیل اتاق‌های یک تا چهارتخته است. برای گروه‌های دونفره و زوج‌ها هم اتاق‌های دونفره به صورت دو تخت تکی یا یک تخت دونفره در دسترس است. اتاق‌های سه‌تخته و چهارتخته هم گزینه‌های دیگری برای اقامت خانواده‌ها و گروه‌های دوستانه است. اما اگر فضای بیشتر و اقامت راحت تر می‌خواهید می‌توانید رویال سوئیت‌های هتل را انتخاب کنید. این سوئیت‌ها علاوه برامکانات استاندارد دارای سالن نشیمن و آشپزخانه بدون امکان پخت‌و‌پز هستند. البته می‌توانید اتاق‌های هتل راه و ما یزد همگی دارای امکاناتی مانند یخجال، تلویزیون LCD، سرویس فرنگی و ایرانی، سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی، حمام، دوش، میز کار، مبلمان، پک کامل وسایل بهداشتی، مینی بار، میز آرایش، کتری برقی برای آب جوش و سشوار می باشند. 

آباژور، تخت خواب، سیستم اطفا حریق، روم سرویس 24 ساعته، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، چای ساز، پاور سوئیچ و ... از امکانات دیگر اتاق های هتل راه و ما یزد هستند.

هتل راه و ما یزد

رستوران و کافی شاپ هتل راه و ما یزد

در رستوران هتل راه و ما یزد انواع غذاهای اصیل ایرانی نظیر زرشک پلو، پلو زعفرانی، ماهی قزل آلا، ماهی شیر کبابی، قرمه سبزی، کباب بختیاری تنها تعداد کمی از منوی بی نظیر رستوران هتل راه و ما یزد هستند. در این هتل انواع غذاهای مخصوص یزد نیز مانند قیمه نیز در بهترین کیفیت برای مهمانان سرو می شود. کافی شاپ هتل راه و ما یزد با انواع نوشیدنی های گرم و سرد و دسرهای خوش طعم، در فضایی آرام و دلنشین از شما و خانواده‌‌تان پذیرایی می کند. 

ساعت کار رستوران و کافی شاپ هتل راه ماه یزد از ساعت 6 تا 10 صبح، 12 تا 17 عصر و 17 تا 23 شب می باشد. شما در سایت هتل راه و ما یزد می توانید منوی کامل رستوران و کافی شاپ آن را همراه با قیمت مشاهده کنید.

هتل راه و ما یزد

سالن پذیرایی و مراسمات هتل راه و ما یزد

مجموعه تالارهای راه و ما یکی از بخش های اصلی هلدینگ راه و ما می باشد.که شامل دوتالار بزرگ درمجاورت هم و مسطح بازمین هستند.این سالن ها باظرفیتی بالغ بر ۱۰۰۰ نفر بادارا بودن سقفی بلند و جایگاهی بزرگ امکان اجرای هردیزاینی را فراهم می آورد.

هتل راه و ما یزد

ازمهمترین مزیت های سالن نبود ستون درسالن می باشد که راه و ما را از دیگر سالن ها متمایز کرده است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد تالارهای این مجموعه ، عدم وجود ستون در فضای سالن می باشد که باعث می شود در هرجای تالار که حضور داشته باشید سخنران و سن سالن را به وضوح مشاهده نمایید .

ظرفیت پذیرایی تالارها بین 50 تا 600 نفر می باشد . همچنین تالار عروسی شامل تشریفات حرفه ای ، رقص نور ، سیستم صوتی پیشرفته و مهماندارانی آموزش دیده می باشد که آماده ی پذیرایی از شما و میهمان شما هستند.

هتل راه و ما یزد

امکانات هتل راه  و ما یزد

این هتل امکانات پذیرایی کاملی دارد. انواع غذاهای سنتی ایرانی، غذاهای ایتالیایی و فست فود را می‌توانید در رستوران‌های هتل نوش‌جان کنید. کافی‌شاپ هتل هم در محوطه هتل واقع شده و فضایی دنج و با صفا دارد. بعد از یک روز طولانی و گشت‌و‌گذار در شهر می‌توانید سری به این کافه بزنید، روی تخت‌های آن خستگی در کنید و با سفارش یک نوشیدنی گوارا نفسی تازه کنید. با اقامت در هتل راه و ما یزد در فضای لابی و اتاق‌ها به اینترنت پرسرعت دسترسی خواهید داشت و در صورت سفر با اتومبیل شخصی می‌توانید از پارکینگ غیر‌مسقف هتل استفاده کنید. بخش دیگری از امکانات هتل سالن‌های پذیرایی ویژه‌ای است که به‌منظور برگزاری مراسم‌ مختلف اختصاص داده شده‌است. این سالن‌ها که به امکانات کامل صوتی و تصویری مجهز هستند، جهت برگزاری انواع مراسم ازجمله جشن‌های عروسی، جلسات کاری واداری و کنفرانس‌های کوچک و بزرگ به کار می‌روند. لابی مبله، راهنمای گردشگری، خدمات خشک‌شویی و پذیرش ۲۴‌ساعته هم از دیگر تسهیلاتی است که در این هتل به میهمانان عرضه می‌شود.

هتل راه و ما یزد

فاصله هتل راه و ما یزد تا مراکز مهم یزد

فاصله تا مرکز خرید آریا: ۳ دقیقه با خودرو

فاصله تا سینما تک: ۴ دقیقه با خودرو

فاصله تا دخمه زرتشتیان: ۴ دقیقه با خودرو

فاصله تا بیمارستان شهدای کارگر: ۹ دقیقه با خودرو

فاصله تا رودخانه قدیم یزد: ۱۲ دقیقه با خودرو

فاصله تا بادگیر ها: ۱۲ دقیقه با خودرو

فاصله تا ایستگاه راه آهن: ۱۳ دقیقه با خودرو

فاصله تا مجتمع تجاری،تفریحی ستاره یزد: ۱۲ دقیقه با خودرو

فاصله تا مسجد امیرچخماغ: ۱۳ دقیقه با خودرو

فاصله تا بازار خان و مجموعه خان: ۱۳ دقیقه با خودرو

فاصله تا آتشکده زرتشتیان یزد: ۱۴ دقیقه با خودرو

فاصله تا محله فهادان: ۱۵ دقیقه با خودرو

فاصله تا سینما جام جم: ۱۵ دقیقه با خودرو

هتل راه و ما یزد

قوانین هتل راه و ما یزد

قوانین عمومی

پذیرش آقا و خانم تنها، فقط با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد امکان‌پذیر است.

بانوان و آقایان نمی‌توانند با تبعه خارجی نامحرم در یک اتاق اقامت کنند و مسئولیتی متوجه هتل نخواهد بود.

پذیرش صیغه‌نامه رسمی به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته، به همراه ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین، امکان‌پذیر است.

قوانین پذیرش

در صورتی که مدرک شناسایی معتبر به هتل ارائه نشود، پذیرش مسافر به هیچ عنوان صورت نمی‌گیرد. اصل شناسنامه و کارت ملی یا پاسپورت، شرط اولیه پذیرش مسافر است.

پذیرش مهمانان خارجی تنها در صورت داشتن مهر ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضاء امکان‌پذیر است.

اگر مسافر پیش از ساعت ۱۴ وارد هتل شود، قوانین رزرو هتل در ایران، هیچ‌گونه تعهدی برای تحویل اتاق زودتر از ساعت ۱۴ را برای پذیرش هتل تضمین نمی‌کند.

واردکردن خسارت به اتاق و أموال هتل، جریمه دارد و هرگونه خرابی وسایل اتاق، توسط پرسنل هتل بررسی می‌شود.

قوانین کنسلی هتل

کنسلی رزرو تا 2 روز قبل از ورود مهمان بدون جریمه می‌باشد

کنسلی رزرو تا 1 روز قبل از ورود مهمان شامل 30% جریمه کنسلی از نرخ نت به ازای یک شب

کنسلی رزرو تا 1 ساعت قبل از ورود مهمان شامل 100% جریمه کنسلی از نرخ نت به ازای یک شب

رزرو هتل راه و ما یزد

www.wayandwe.ir

آدرس هتل راه و ما یزد

یزد، صفائیه، میدان ریاضی، بلوار ابن سینا

تلفن هتل راه و ما یزد

035-38287610

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر