هتل داد یزد | معرفی هتل های یزد

اطلاعات رزرو هتل داد یزد | معرفی هتل داد یزد

هتل داد یزد تنها هتل 4 ستاره که در بافت تاریخی شهر بادگیر ها قرار دارد، با امکاناتی با کیفیت و پرسنلی مجرب آماده خدمت رسانی به شما می باشد.

هتل داد یزد
ویکی گردی:

هتل داد یزد یکی از هتل های 4 ستاره قدیمی و باسابقه استان یزد، قدمتی نزدیک به 70 سال دارد. این هتل که در دل بافت تاریخی شهر بادگیر ها قرار گرفته است نمونه‌ای بی همتا در معماری اصیل ایرانی می باشد. هتل داد یزد در سال 1380 مورد بازسازی قرار گرفت و پس از 6 سال مرمت و بهسازی به عنوان یکی از هتل های 4 ستاره یزد شروع به فعالیت کرد. این هتل دارای 88 باب سوئیت و اتاق می باشد که در طبقات اول و دوم هتل جای گرفته اند و مجهز به مدرن ترین امکانات رفاهی می باشند. هتل داد یزد در نزدیکی آثار تاریخی نظیر آتشکده زرتشیان، مسجد جامع، موزه آب، زندان اسکندر، مجموعه امیرچخماق و محله تاریخی فهادان قرار دارد و شما می توانید با چند دقیقه رانندگی و یا حتی پیاده روی از این مجموعه، از این مکان های تاریخی دیدن کنید. 

اتاق ها و سوئیت های هتل داد یزد

هتل داد دارای ۸۸ باب اتاق است که شامل اتاق های یک، دو، سه و چهارتخته، رویال سوئیت و ماه عسل با معماری تاریخی و چشم نواز یزد، مطابق با اصول و استانداردهای روز بین المللی و بهره مند از امکانات هتل های مدرن دنیا است. نمای چشم نواز اتاق ها از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این هتل به شمار می آید. مجموعه داد تمام تلاش خود را برای تامین آرامش، امنیت و در اختیار گذاشتن امکانات موردنیاز شما عزیزان در طول اقامت خواهد کرد. با اقامت در این هتل یزد چشم اندازی از کویر و آسمان پرستاره پیش روی شما خواهد بود. نا گفته نماند سوئیت رویال هتل داد یزد فوق العاده شیک و مدرن است.

هتل داد یزد در اتاق‌های خود لوازمی نظیر یخچال، تخت‌های نرم، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، مینی بار و ... را تعبیه کرده تا رفاه هرچه بیشتر میهمان را فراهم کند. این هتل برای علاقمندان به ستاره شناسی می‌تواند گزینه‌ی بسیار مناسبی باشد، زیرا آسمان شب در دل کویر به خوبی قابل مشاهده است.

هتل داد یزد

امکانات هتل داد یزد

هتل کلاسیک ایرانی _ یزدی داد، تنها هتل چهار ستاره استان یزد که در بافت تاریخی قرار دارد. این مجموعه تمام تلاش خود را کرده است تا امکانات و خدمات خود را با بهترین کیفیت و کوتاه ترین زمان ممکن ارائه دهد. تمام امکانات این هتل مطابق با استانداردهای برترین هتل های دنیا است. مجموعه آبی هتل داد شامل استخر، سونا و جکوزی با نهایت کیفیت، شفافیت و پاکیزگی آب استخرها با کنترل کلیه پارامترهای بهداشتی، گیفت شاپ برای خرید و تهیه سوغاتی از بهترین برندها، تاکسی سرویس، پارکینگ مسقف اختصاصی ۲۴ساعته و روم سرویس برای سفارش های شخصی با خدمات ۲۴ساعته در خدمت شما عزیزان است.

مجموعه آبی 

 مجموعه آبی هتل داد، هر روز در اختیار شما میهمانان عزیز و همچنین همشهریان گرامی است. در این مجموعه همچنین اگر مایل باشید می توانید از آموزش شنا توسط مربیان مجرب نیز بهره مند شوید. استخر، سونا و جکوزی برای میهمانان هتل رایگان است. پیشنهاد می کنیم تجربه ماساژ در فضایی سرشار از آرامش، توسط نیروهای حرفه ای را به هیچ وجه از دست ندهید.

هتل داد یزد

تاکسی سرویس

می توانید با خیالی آسوده از تمام اماکن تاریخی استان یزد دیدن فرمایید، خرید کنید، در بهترین رستوران ها غذا میل بفرمایید و شهر را زیر پا بگذارید و تجربه ای خاطره انگیز را در مدت اقامتتان در یزد رقم بزنید.

روم سرویس 24 ساعته

در هر ساعت از شبانه روز فقط فهرست آنچه دلتان هوس کرده است را به کارکنان هتل بگویید. پرسنل مجرب هتل داد آماده خدمت رسانی به شما هستند تا بتوانید به راحتی آنچه را نیاز دارید در اتاق خود تحویل بگیرید و اقامتی لذت بخش را تجربه کنید.

هتل داد یزد

گیفت شاپ

هتل داد مجموعه ای از بهترین برندها را برای خریدی متمایز و باکیفیت گرد هم آورده است تا شما عزیزان به راحتی و با خیالی آسوده علاوه بر آشنایی با سوغاتی های بی نظیر یزد از جمله انواع شیرینی های سنتی همچون قطاب، باقلوا، انواع لوز، پشمک و صنایع دستی فاخری چون ترمه، زیلو، سفال و سرامیک، تجربه ای متفاوت و لذت بخش از خرید داشته باشید.

رستوران ها و کافی شاپ های هتل داد یزد

هتل داد به عنوان هتل کلاسیک ایرانی_ یزدی که در نوع خود بی نظیر است، با ۲ رستوران و ۲ کافی شاپ شامل رستوران آیینه و بام و کافی شاپ حیاط مرکزی و کافه گالری نیلوفر، در فضاهایی دلنشین با معماری زیبا و کاملا متفاوت مکانی پر از آرامش برای شما عزیزان در نظر گرفته است. منوی رستوران ها تمام غذاهای ایرانی، بین المللی و سنتی یزدی را شامل و در کافی شاپ ها نیز انواع نوشیدنی های سرد و گرم و انواع کیک ها و میان وعده ها سرو می شود.

رستوران آیینه

فضایی دلنشین برای مرور لبخندها فارغ از تمام دل مشغولی ها و روزمرگی ها، جایی برای یادآوری اصالت متروک، طعم های فراموش شده و فرهنگ غنی ایرانی. تجربه حس زندگی در کنار طعم های لذت بخش. در رستوران آیینه تمام غذاهای ایرانی و فرنگی با بهترین کیفیت سرو می شود.

هتل داد یزد

رستوران بام

اینجا همان جاست که می توانی، بنشینی روبروی تاریخ و سطر به سطر مرورش کنی. آرامش، نور، رنگ و خاطره بازی، رخ به رخ با تاریخ. راستی؛ خوردن غذاهای سنتی گیاهی و گریل را چاشنی اش کنید. در این رستوران از ساعت ۱۷ تا ۲۳:۲۰ خدمات ارائه می شود. 

هتل داد یزد

کافی شاپ حیاط مرکزی

در این دنیا مکان هایی وجود دارد که بارها در رویایت در آن قدم زده ای و با تمام وجودت خندیده ای. رها، شاد و آرام. فضای بینظیر و زیبای این کافه بهترین مکان برای قرارهای کاری، خانوادگی و دوستانه است. در کافی شاپ حیاط مرکزی انواع نوشیدنی های گرم و سرد و انواع کیک ها سرو می شود.

هتل داد یزد

کافه گالری نیلوفر

دلخوشی ها کم نیست؛ یک فضای دنج، یک نوشیدنی دلچسب و تماشای هنرِ جاخوش کرده روی دیوار. تجربه حس خوب زندگی. فضایی دوست داشتنی و دنج برای قرارهای دوستانه. در این مکان شما می توانید آثارتان را با دست های خودتان روی دیوار بزنید تا همه لذت ببرند.

هتل داد یزد

سالن مراسم هتل داد یزد

سالن پدر

سالن مراسم های هتل داد با طراحی زیبا و تجهیزات کامل و به روز آماده میزبانی از انواع ضیافت ها، مراسم های خصوصی، همایش ها و جلسات کاری شما است. از ویژگی های منحصر به فرد سالن پدر، امکان چیدمان مختلف صندلی ها است که شرایط چند جانبه برای انواع مراسم را فراهم ساخته است. قابل ذکر است، ظرفیت این سالن با چیدمان سینمایی 100 نفر، مدرسه ای 40 نفر و به صورت Uشکل ۲۵ نفر است. هتل داد از کادری مجرب و حرفه ای برای ارائه خدمات بهره گرفته است، تا ساعاتی خوش را در این سالن تجربه کنید. این سالن همچنین از تمام امکانات و خدمات صوتی و تصویری یک سالن مدرن مانند میکروفون های سیمی و بی سیم، پروژکتور، پخش کننده ویدئو، لپ تاپ و… بهره مند است. همه این موارد سبب شده، بتوانید در محیطی آرام و زیبا با معماری درخور مراسم خود را به صورت حرفه ای برگزار کنید و تجربه ای به یادماندنی را برای خود و مهمانانتان رقم بزنید.

هتل داد یزد

فاصله هتل داد یزد تا مراکزمهم یزد

فاصله تا بادگیر ها: ۶ دقیقه پیاده ‌روی

فاصله تا بیمارستان بهمن: ۲ دقیقه با خودرو

فاصله تا بازار خان: ۳ دقیقه با خودرو

فاصله تا مجموعه خان: ۳ دقیقه با خودرو

فاصله تا مجتمع تجاری،تفریحی ستاره یزد: ۳ دقیقه با خودرو

فاصله تا مسجد جامع: ۵ دقیقه با خودرو

فاصله تا آتشکده زرتشتیان یزد: ۶ دقیقه با خودرو

فاصله تا زندان اسکندر(مدرسه ضیائیه): ۶ دقیقه با خودرو

فاصله تا ایستگاه راه آهن: ۶ دقیقه با خودرو

فاصله تا سینما جام جم: ۷ دقیقه با خودرو

فاصله تا فهادان: ۶ دقیقه با خودرو

قوانین هتل داد یزد

قوانین عمومی

پذیرش آقا و خانم تنها، فقط با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد امکان‌پذیر است.

پذیرش صیغه‌نامه رسمی به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته، به همراه ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین، امکان‌پذیر است.

به اطلاع مهمانان گرامی می‌رساند، نرخ هتل برای مهمانان خارجی متفاوت بوده و نیازمند استعلام است.

قوانین خردسال

در صورتی که سن مهمان از 7 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود.

در صورتی که سن خردسال بین 0 تا 7 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

رزرو هتل داد یزد

www.dadhotel.com

آدرس هتل داد یزد

یزد، میدان شهید بهشتی، خیابان دهم فروردین، پلاک ۲۱۴

تلفن هتل داد یزد

035۳۶۲۲۹۴۰۰-۸

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر