هتل آریان کیش | اطلاعات هتل آریان کیش | هتل های 4 ستاره کیش

رزرو هتل آریان کیش | معرفی هتل آریان کیش

هتل آریان کیش امکاناتی مدرن و پرسنلی با تجربه، به عنوان یکی از هتل های 4 ستاره کیش، آماده خدمت رسانی به مسافران جزیره زیبای کیش می باشد.

هتل آریان کیش
ویکی گردی:

هتل آریان کیش، در سال 1387 در دو طبقه و 67 واحد اقامتی، به عنوان یکی از هتل های 4 ستاره کیش بنا شد. معماری هتل آریان کیش منحصر از بقیه هتل های جزیره و دارای طراحی متفاوت می باشد که آن را به یکی از هتل های خاص جزیره تبدیل کرده است. این هتل همانند بسیاری از هتل های 4 ستاره دیگر دارای امکاناتی مانند لابی، رستوران، کافی شاپ و پارکینگ می باشد. اگر به دنبال اقامتی با کیفیت در جزیره کیش هستید، هتل آریان کیش انتخاب مناسبی برای شماست.

اتاق های هتل آریان کیش

همانطور که اشاره شد هتل آریان یکی از هتل های کیش است که بعنوان هتل چهار ستاره معروف گشته ، این هتل دارای سه طبقه و نیم و 68 باب اتاق و سوئیت در متراژهای مختلف است ، اتاق های این هتل همگی دارای خدمات رفاهی تخت های تمیز ، مینی بار ، تهویه مطبوع و سرویس بهداشتی و حمام در خور شایسته هتل می باشد.

اتاق دو تخته استاندارد ، که مختص افرادی هست که دو نفره و یا انفرادی سفر میکنند ، این مسافران میتوانند برای اقامتشان در این اتاقها بصورت تک نفره و یا دو تخته رزرو داشته باشند ، این اتاقها مجهز به یک تخت دو نفره و یا دو تخت یک نفره هستند.

هتل آریان کیش

اتاق سه تخته استاندارد ، که مختص افرادی هست که سه نفره سفر میکنند ، این مسافران میتوانند برای اقامتشان در این اتاقها بصورت سه تخته رزرو داشته باشند این اتاقها مجهز به سه تخت میباشند که یا بصورت سه تخت یک نفره بوده و یا یک تخت دو نفره و یک تخت یکنفره.

اتاق چهار تخته استاندارد ، که مختص افرادی هست که چهار نفره سفر میکنند ، این مسافران میتوانند برای اقامتشان در این اتاقها بصورت چهار تخته رزرو داشته باشند این اتاقها مجهز به چهار تخت میباشند که یا بصورت چهار تخت یک نفره بوده و یا یک تخت دو نفره و دو تخت یکنفره.

سوئیت چهار تخته ، که مختص افرادی هست که چهار نفره سفر میکنند ، این مسافران میتوانند برای اقامتشان در این اتاقها بصورت چهار تخته رزرو داشته باشند این سوئیت ها  مجهز به یک اتاق خواب هستند که یک تخت دو نفره در آن قرار گرفته و دو تخت یک نفره نیز در قسمت هال تدارک دیده شده است ، این واحد ها بزرگتر از اتاقهای استاندارد هستند.

سوئیت پنج تخته ، که مختص افرادی هست که پنج نفره سفر میکنند ، این مسافران میتوانند برای اقامتشان در این اتاقها بصورت پنج تخته رزرو داشته باشند این سوئیت ها  مجهز به یک اتاق خواب هستند که یک تخت دو نفره در آن قرار گرفته و سه تخت یک نفره نیز در قسمت هال تدارک دیده شده است ، این واحد ها بزرگتر از اتاقهای استاندارد هستند.

برخی از اتاق ها قابلیت اضافه کردن یک سرویس خواب مجزا نیز دارد که بصورت تختهای مسافرتی و یا کاناپه تخت خواب شو میباشند و به اتاق اضافه میشوند تا نفرات بیشتری در کنار هم در یک اتاق اقامت داشته باشند.

هتل آریان کیش

امکانات هتل آریان کیش

سالن کنفرانس هتل آریان

اگر می‌خواهید برای جلسات کاری و مهم، مهمان هتل آریان شوید، توجه کنید که این هتل دارای سالن کنفرانس در طبقه سوم می باشد که تمامی امکانات صوتی و تصویری در این مکان برای برگزار کردن هرچه بهتر جلسات شما آماده شده است که ظرفیتی حدودا 30 نفر دارد.

سالن بیلیارد هتل آریان

این مجموعه برای گذراندن اوقات فراغت مهمانان عزیز، سالنی مهیا کرده است که انواع میزهای ایت و اسنوکر در آن قرار دارد.

سیستم دیجیتال پیشرفته

از امکانات دیگر هتل میشود به سیستم دیجیتالی اشاره کرد ، مثل تلویزیون که تمام اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل علاوه بر پخش شبکه‌های تلویزیونی ، کانالهای مجاز ماهواره نیز قابل دسترس میباشند

سایر امکانات هتل آریان

هتل آریان کیش امکانات عمومی دیگری نیز دارد که مطمئنا برای بهتر شدن سفر شما کمک کننده هستند همچون: روم‌سرویس ، پذیرش 24ساعته ، لاندری و خشک‌شویی ، خدمات بیدارباش ، سرویس صبحانه و ناهار در رستوران ، خودپرداز ، پارکینگ ، اینترنت در لابی و تاکسی‌سرویس می‌شود.

هتل آریان کیش

رستوران ها و کافی شاپ های هتل آریان کیش

رستوران هتل آریان

رستوران هتل آریان کیش که گنجایشی حدود 130 نفر دارد در طبقه همکف هتل واقع شده است و منویی کامل شامل انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را در اختیار مهمانان عزیز قرار می دهد.

هتل آریان کیش

کافی شاپ آریان

این هتل دارای یک کافی‌شاپ مجلل نیز میباشد که در اکثر ساعات شبانه‌روز پذیرای شماست ، تا پس از یک گردش یا خریدی لذت بخش با انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم ، اوقات دلچسبی برای‌تان رقم بزند و انرژییتان شارژ شود.

فاصله هتل آریان تا مراکز دیگر

فاصله تا رویال مال: ۷ دقیقه پیاده ‌روی

فاصله تا بازار مروارید: ۱۰ دقیقه پیاده ‌روی

فاصله تا مرکز تجاری: ۱۱ دقیقه پیاده ‌روی

فاصله تا بازار کیش مال: ۳ دقیقه با خودرو

فاصله تا بازار پردیس 1: ۴ دقیقه با خودرو

فاصله تا حافظیه: ۷ دقیقه با خودرو

فاصله تا بیمارستان فوق تخصصی کیش: ۸ دقیقه با خودرو

قوانین هتل آریان کیش

قوانین عمومی

پذیرش آقا و خانم تنها، فقط با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد امکان‌پذیر است.

پذیرش صیغه‌نامه رسمی به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته، به همراه ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین، امکان‌پذیر است.

قوانین کنسلی

رزرو این هتل به صورت گارانتی(چارتر) و غیر قابل کنسلی می باشد. همچنین تغییر تاریخ، تغییر مدت اقامت بعد از رزرو به هیچ عنوان وجود ندارد و هیچ مبلغی قابل برگشت نیست.

قوانین خردسال

در صورتی که سن مهمان از 5 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود.

در صورتی که سن خردسال بین 0 تا 5 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

رزرو هتل آریان کیش

سایت های مختلفی برای رزرو هتل وجود دارند که شما می توانید به هر کدام از آنها برای رزرو هتل آریان کیش مراجعه کنید.

آدرس هتل آریان کیش

کیش- میدان امیر کبیر - روبروى شهر بازى - هتل آریان

تلفن هتل آریان کیش

26712731 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر