هتل لاله | هتل لاله کندوان | معرفی هتل لاله

هتل صخره ای لاله کندوان | عکس های دیدنی از هتل لاله

در این مطلب از سایت ویکی گردی به معرفی هتل لاله کندوان می پردازیم با ما همراه باشید.

هتل لاله کندوان
ویکی گردی:

 هتل لاله کندوان سومین هتل صخره ای دنیا و یکی از عجیب ترین هتل های ایران است. هتل لاله کندوان در منطقه ای کوهستانی در دل روستای تاریخی کندوان در ۲۲ کیلومتری شهر اسکو و ۶۲ کیلومتری شهر تبریز واقع شده است. هتل لاله کندوان معماری منحصر به فردی دارد به طوری که سالانه ۳۰۰ هزار گردشگر داخلی و خارجی به بازدید از آن می پردازند.

هتل لاله کندوان

 این هتل مجموعه ای از خانه ‌های کله ‌قندی و صخره ‌ای بسیار زیباست که شاید قدمت برخی از آنها به بیش از ۷۰۰‬ سال برسد. بر خلاف ظاهر سنتی و قدیمی هتل، داخل آن دارای امکانات رفاهی بسیار خوبی است. از جمله اینها می توان به لابی، کافی شاپ، رستوران، خشک شویی، سفره خانه سنتی، سالن کنفرانس، صندوق امانات و اینترنت اشاره کرد.

هتل لاله کندوان

از طرفی در هتل لاله کندوان تبریز انواع غذاهای ایرانی، محلی و فرنگی یافت می شود. از طرف دیگر هر اتاق شامل تلوزیون، یخچال، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، بسته آرایشی و بهداشتی، تلفن، چای ساز، مینی بار در اتاق، ماهواره، جکوزی و روم سرویس 24 ساعته می باشد.

هتل لاله کندوان

 برای رسیدن به این هتل صخره ای منحصربه فرد و زیبا بایستی از شهر تبریز به سمت جاده آذرشهر حرکت کنید. بعد از عبور از منطقه لاهیجان به سمت شهر اسکو تغییر مسیر دهید و پس از 20 کیلومتر رانندگی در میان باغ های زیبای اسفنجان و کهنمو وارد منطقه حفاظت شده سهند شوید و تابلوی راهنمای کندوان را در پیش بگیرید تا به هتل برسید.

هتل لاله کندوان

با اقامت در هتل لاله کندوان تبریز که یکی از منحصربه فردترین هتل های ایران است می توانید از زیبایی های منطقه سهند نیز لذت ببرید و تصاویر به یادماندنی در حافظه دوربین خود ثبت کنید. این منطقه همواره پوشیده از انواع گل و گیاهان مختلف به ویژه گل های زیبای لاله است که شاید دلیل نامگذاری هتل لاله کندوان نیز همین مورد باشد.

آدرس: تبریز – اسکو – دهکده توریستی کندوان

هتل لاله کندوان

منبع: ایران هتل آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر