اقامتگاه لوله ای | دهکده پازارلند | عکس های دهکده پازارلند | معرفی اقامتگاه لوله ای

فیلم و عکس های دیدنی از خاص ترین اقامتگاه های جنوب به شکل لوله!

اگه دلت میخواد یه تجربه متفاوت از سفر داشته باشی، میتونی اقامتگاه های لوله ای رو امتحان کنی.

هتل های لوله ای
ویکی گردی:

اقامتگاه لوله ای در دهکده پازارلند استان بوشهر و در نزدیکی عسلویه (بین کنگان و عسلویه) قرار دارد. دهکده گردشگری پازارلند انواع مختلفی از اقامتگاه ها رو داره که اقامتگاه لوله ای فقط یک نمونه از آن ها است. اقامتگاه لوله ای امکانتی مثل: سرویس چای، حوله، مینی بار، تلویزیون، سیستم سرمایش و گرمایش دارن. بعضی از لوله ها سرویس بهداشتی و حمامش داخلشه و بعضی ها هم بیرون از لوله.

فیلمی دیدنی از اقامتگاه های لوله ای

اقامتگاه لوله‌ای، خاص‌ترین اقامتگاه پازارلند

اقامتگاه لوله‌ای که به ویولا نیز معروف است، ویلاهای ساخته شده از لوله است. این فضا یادآور میدان‌های گازی و تاسیسات مرتبط به پتروشیمی در عسلویه است.

طراحان در ساخت این اقامتگاه از ۲۱ لوله با طول ۱۲ متر و قطر ۲٫۲ متر بهره برده‌اند که زمانی به عنوان ضایعات صنعتی پتروشیمی بودند و امروزه تبدیل به اقامتگاه شده‌اند.

این سازه‌ها مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارند به همین دلیل بسیار مناسب قرارگیری در نزدیکی دریا هستند. این لوله‌ها دارای تمامی امکاناتی که در اتاق‌های یک هتل وجود دارد، هستند و منظره‌ای شگفت‌انگیز را به پیش چشم مسافران به تصویر می‌کشند.

در ویلا ها تخت‌خواب، تلویزیون و هر آن چه یک اتاق به آن نیاز دارد به شکلی زیبا در کنار هم چیده شده‌اند. این اتاق‌ها دارای اسپلیت بوده و هوای شرجی جنوب و نزدیک دریا به کمک این اسپلیت‌ها برطرف می‌شود.

اقامتگاه های لوله ای

ویلا ها نمایی رو به دریا دارند از این رو مسافران می‌توانند از پنجره‌های شیشه‌ای آن طلوع آفتاب و دریا را مشاهده کنند و همچنین در هنگامی که دریا بالا می‌آید، با برخورد موج آب به شیشه‌های ویولا تجربه‌ای شگفت‌انگیز را حس کنند.

برای تصور ساختار ویولاها می‌توانید خانه‌های هابیت‌ها در فیلم ارباب حلقه‌ها را به یاد آورید. برخی از ویولاها در کنار خود دارای یک تخت هستند تا مسافران بتوانند بر روی آن نشسته و از ساحل و دریا لذت ببرند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر