آب نمای موزیکال تهران | آب نمای موزیکال | آب نمای ایران مال | ایران مال

آب نمای موزیکال ایران مال؛ بزرگ‌ ترین نمایش رقص آب در ایران + ویدیو

در این بخش از جاذبه های گردشگری سایت ویکی گردی به معرفی آب نمای موزیکال ایران‌ مال می پردازیم با ما همراه باشید و ویدیوی زیبایی از این آب نما را تماشا کنید.

ویکی گردی:

آب نمای موزیکال ایران‌ مال همه روزه بین ساعات ۱۸ تا ۲۲ به صورت تقریبی برنامه رقص نور موزیکال خود را با پخش آهنگ‌ های شاد اجرا می‌کند، گرچه هنوز انتخاب آهنگ‌های آب نمای موزیکال ایران‌ مال کمی از نظر مردم جای تعجب دارد و گاها هیچ ارتباطی به رقص آبی ندارد اما باز هم با روشن شدن آن گردشگران و مردم کمی دچار هیجان می شوند، در این گردش می‌توانید از خود ایوان اشراق، تالار آیینه، مرکز خرید ایران‌مال، دریاچه چیتگر ، بام لند و پردیس سیینمایی ایران مال هم در نزدیکی بازار بزرگ ایران دیدن نمایید. دراین مطلب  می توانید ویدیویی از آب نمای موزیکال ایران‌ مال را تماشا کنید.

محل دقیق آبنمای موزیکال ایران‌ مال

از آنجایی که مساحت بازار بزرگ ایران بسیار بزرگ بوده و بازدید از تمام مجموعه نیاز به حداقل سه روز زمان برای گردشگران دارد، پیدا کردن جاهای دیدنی بازار بزرگ ایران از جمله همین آب‌نوا برای افرادی که نخستین مرتبه به این مجموعه گردشگری و تجاری سفر کرده‌اند، کمی دشوار است، برای رسیدن به آب‌نوا باید به ضلع جنوبی ایران‌ مال بیایید. دسترسی اصلی از طبقه G0 است ولی برخی از واحدهای رستورانی از سایر طبقات هم به آب‌نوا اشراف دارند.

منبع: این تودی
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر