عجیب ترین مکان های دنیا | معرفی عجیب ترین مکان های دنیا | جاهای دیدنی عجیب

مکان های عجیب دنیا که حیرت زدت میکنن! | سورپرایزهای جذاب کره زمین + عکس

هنوز هم سیاره زمین سورپرایزهای زیادی برای ما دارد که کم کم در حال کشف آنها هستیم. در ادامه عجیب ترین مکان های دنیا را برایتان معرفی میکنیم.

مکانهای عجیب جهان
ویکی گردی:

عجیب ترین مکان های دنیا که تا حالا تو عمرت ندیدیشون رو تو این مطلب بهت معرفی میکنم. عجیب ترین مکان های دنیا روی این کره خاکی هست که ما هیچی ازشون نمیدونیم. ما در این مطلب قصد داریم شما را با عجیب ترین مکان های دنیا آشنا کنیم.

جزیره گربه ها در ژاپن

جزیره گربه‌ها در ژاپن یکی از عجیب‌ ترین جاهای روی زمین است. از ساحل شرقی ژاپن با قایق‌سواری کوتاهی به تاشیروجیما می‌رسید. جایی که صد نفر جمعیت انسانی دارد که با گربه‌های پشمالو زندگی می‌کنند.

هر کی بره روی این پُل عاشق میشه!! | معرفی پل عشاق + عکس

از آنجا که این جزیره به تولید ابریشم می‌پردازد و موش‌ها هم شکارچی قهار کرم‌های ابریشم هستند، جمعیت گربه‌های شکارچی موش‌ها هم افزایش یافته است. بومی‌ها هم از این گربه‌ها استقبال کردند، تا جایی که برایشان معبد ساختند و کابین‌هایی به شکل گربه ساخته‌اند که گردشگران در آنها اقامت داشته باشند.

مکان های عجیب دنیا

دخمه Catacombs در پاریس

در اعماق زمین‌های پاریس، یک دخمه با تونل‌های قدیمی وجود دارد که پر از استخوان‌ها و جمجمه‌های قدیمی است. این مکان در واقع یک قبرستان متعلق به قرن هجدهم و نوزدهم بوده و اکنون به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری پاریس شناخته می‌شود. اگر به پاریس سفر کردید، حتما به این دخمه ترسناک سری بزنید.

مکان های عجیب دنیا

آبفشان نوادا در آمریکا

منطقه نوادا در آمریکا به نوبه خود بسیار عجیب است. جایی که هم جنگل دارد، هم دشت و هم کویر، اما شگفتی بیشتر این منطقه، به آبفشان نوادا مربوط می‌شود. این آبفشان نتیجه خطای انسانی به همراه معجزه طبیعت است.

ساحل پاپ کورن؛ عجیب ترین ساحل روی زمین + عکس

این آبفشان صد سال قدمت دارد. در آن زمان مردم محلی در تلاش برای پیدا کردن آب برای آبیاری، چاهی حفر کردند، جایی وسط بیابان که نقطه جوش آب ۲۰۰ درجه بوده و به دلیل داغ بودن زیاد آب و غیر قابل استفاده بودن، آن را رها می‌کنند. کم کم با بیرون آمدن آب جوش از چاه و رسوب کربنات کلسیم، سه تپه بزرگ شکل گرفت. اینها که در واقع همان آبفشان‌ها هستند، آب داغ را ۴ تا ۵ فوت از سطح زمین به آسمان پرتاب می‌کنند. جلبک‌های زیادی هم در اطراف این آبفشان‌ها رشد کرده‌اند و رنگ‌های جالبی به این تپه‌های آبفشان داده‌اند.

مکان های عجیب دنیا

پاموکاله در ترکیه

پاموکاله در زبان ترکی به معنای قلعه پنبه‌ای است. در این مکان گردشگری عجیب، استخرهایی با آبشارهای عظیم هستند. استخرهایی که از سنگ آهک ناشی از رسوب چشمه‌های آب گرم، درست شده‌اند. گردشگران در آب گرم این استخرها که ۳۶ درجه سانتیگراد است، حمام می‌کنند. آبی که از کربنات کلسیم اشباع شده، به سطح می‌رسد و دی اکسید کربن آزاد می‌کند. کربنات کلسیم به شکل ژل نرم رسوب می‌کند و به صورت تراورتین درخشان درمی‌آید. با خرید بلیط ترکیه ماجراجویی در این کشور زیبا را شروع کنید.

مکان های عجیب دنیا

دریاچه خالدار در کانادا

دریاچه خالدار برای مردم بومی اوکاناگان بسیار مقدس است. در تابستان که آب این دریاچه تبخیر می‌شود، حوضچه‌های کوچکی شکل می‌گیرند که هر یک با دیگری متفاوت است. از بزرگراه ۳ در شمال غربی شهر کوچک اوسویوس می‌توانید این دریاچه را ببینید.

معرفی دریاچه ناترون که حیوانات را تبدیل به سنگ می کند + عکس

مکان های عجیب دنیا

کوه های تیانزی در چین

در شمال غربی استان هونان در چین، قله‌های سنگ آهکی پوشیده از گیاه قرار دارد که اغلب پشت مه پنهان می‌شود، تصویری خارق‌العاده و جادویی که شما را مسحور می‌کند. از روستای هوانگشی یک تله کابین به این منطقه می‌آید و می‌توانید مناظر خیره‌‎کننده این کوهستان را ببینید. این همان منطقه‌ای است که در فیلم پرفروش آواتار، ورود به یک سیاره بیگانه را نمایش می‌دهد.

10 خانه های عجیب و غریب افسانه ای در سراسر جهان + عکس

مکان های عجیب دنیا

باداب سورت در ایران

در مازندران یکی از پدیده‌های عجیب و زیبا به نام باداب سورت، قرار گرفته است. این پدیده طبیعی طی هزاران سال شکل گرفته است. از رسوب کلسیم در چشمه‌های آب گرم، تراورتن شکل گرفته و با رنگ متمایل به قرمز، تراس‌های زیبا و خاصی را شکل داده‌اند. با خرید بلیط هواپیما ساری، برای تماشای این جاذبه زیبا به مازندران سفر کنید.

مکان های عجیب دنیا

مجسمه مسیح زیر آب های ایتالیا

در سواحل دریای مدیترانه در سان فروتوزو ایتالیا، مجسمه مسیح را در اعماق دریا می‌توانید ببینید. این یک مجسمه برنزی است که توسط گیدو گالتی ساخته شده و در سال ۱۹۵۴ به افتخار اولین ایتالیایی که از تجهیزات غواصی استفاده کرد، به دریا سپرده شد.

مکان های عجیب دنیا

منبع: کجارو
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر