مکان های عجیب | مکان های عجیب در ژاپن

مکان های عجیب ژاپن که هیچکس جرأت رفتن به اینجاها رو نداره!

این مکان ها به عنوان عجیب ترین مکان های ژاپن برای مدت طولانی شهرت دارد. با ویکی گردی همراه باشید تا از این مکان های عجیب بهتون بگیم.

مکان های عجیب و ترسناک در ژاپن
ویکی گردی:

در این قسمت از ویکی گردی به بررسی مکان های عجیب در ژاپن می پردازیم. ژاپن کشور شگفت انگیزی است، از غذای منحصر به فردش گرفته تا وسواس فرهنگی در مورد چیزهایی مانند انیمه و بازی. این کشور بیش از ۶،۸۵۲ جزیره دارد و هر منطقه محیط و فرهنگ متمایز خود را دارد. با ما همراه باشید تا مکان های عجیب و خطرناک در ژاپن را بررسی کنیم که هیچکس جرأت رفتن به این مکان های عجیب را ندارد. 

 

4 تا از عجیب ترین مکان های ژاپن

1. کورو؛ جنگلی عجیب در ژاپن

جنگل کورو

قلعه ژاپنی به سبک قلعه کوهستانی (یاماشیرو) بود که در ولایت تانبا امروزه تانبا، هیوگو، استان هیوگو ژاپن قرار داشت.

کورو مکانی خطرناک و خیلی عجیب تو ژاپنه که در این مکان هیچکس جرأت زندگی نداره! نه به خاطر روح و موجودات ماورایی؛ بلکه به این علت که عنصری تو هواش وجود داره که باعث میشه خنده یبیش از اندازه و بدون کنترل به آدم دست بده و اگه سریع از اون منطقه خارج نشیم ریه ها از کار می افته!

روستای مرگ ایران کجاست؟ | ماجرای روستای مرگ چیه؟

2. جنگل اوکیگاهارا - جنگل عجیب در ژاپن

جنگل اوکیگاهارا

جنگل انبوه و پیچ در پیچ اوکیگاهارا به طرز وحشتناکی ساکت است و حتی نور خورشید نیز به سختی می تواند راه خود را از میان سایه درختان آن باز کند. این جنگل به عنوان یکی از عجیب ترین و ترسناک ترین مکان های تفریحی ژاپن برای مدت طولانی شهرت دارد. از آن برای تمرین "اوباتسه" یا تمرین رها کردن زنان پیر برای مردن در جنگل استفاده می شد و گفته می شود که یورتی (روح)آن ها هنوز در جنگل پرسه می زند.

 

3) تونل اینوکه ، منطقه عجیب در ژاپن

تونل اینوکه
تونل ها حتی بدون ارتباط با ارواح و غول ها هم می توانند مکان های ترسناکی باشند! تونل اینوکه مکانی خطرناک و خیلی عجیب تو ژاپن است  که کسی جرأت رفتن به آنجا را ندارد. بازدید کننده ای که به تونل می رود، زمزمه ها را می شنود و گیج می شود اما بیشتر کلمات "توقف" را می شنود که از آن ها می خواهد جلوتر نروند. آن هایی که اغلب جرأت می کنند حضورشان را حس کنند، با مشت و لگد آن ها را هل می دهد و بعید است  که هرگز جرأت  کنند از طول تونل عبور کنند.

3 تا از جاهای دیدنی ایران که اگه دل و جرئتت زیاده باید سفر کنی! + ویدیو

4. مدرسه گرد، مکان عجیب در ژاپن

مدرسه عجیب در ژاپن

صحنه های ترسناک، ارواح پر سر و صدا، اشکال نامنظم، وسایل نقلیه رها شده، گفته شده فعالیت‌های ماورا طبیعی توی مدرسه "هوکاودو" اتفاق‌ افتاد. مدرسه گرد، مکانی خطرناک و خیلی عجیب تو ژاپن است که این مدرسه در سال ۱۹۰۶ به شکل گرد و متمایزی ساخته شد و مانند یک مدرسه ابتدایی اداره می شد. با این حال، در دهه ۱۹۷۰ تعطیل شد و از آن زمان به بعد رها شد. کمی بعد، داستان های مشاهدات فراطبیعی شروع شد و بسیاری از علاقه مندان فراطبیعی برای بررسی این داستان ها یک خط تلفن درست کردند. بسیاری از آن ها با داستان های آزار دهنده از چیزهایی که می دیدند و می شنیدند برگشتند و گفته می شود که تعداد کمی از آن ها دیوانه برگشتند و نامفهوم صحبت می کردند. این شهر همچنان در صدر فهرست جاذبه های گردشگری ژاپن قرار دارد.

منبع: آخرین خبر
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر