تفریحات آنتالیا | تفریحات آنتالیا در پاییز

بهترین تفریحات آنتالیا که خوراک سفرهای پاییزن! + عکس

با ویکی گردی همراه باشید تا بهترین تفریحات آنتالیا که مخصوص فصل پاییز هستند رو بهتو معرفی کنم.

جاذبه های تفریحی آنتالیا در پاییز
ویکی گردی:

در این قسمت از ویکی گردی به بررسی بهترین تفریحات آنتالیا می پردازیم. تفریحات آنتالیا در پاییز در نوع خود کم نظیر می شود، از آنجایی که آنتالیا دارای آب و هوای شرجی مدیترانه ای است در فصل پاییز هوا همچنان قابل تحمل می باشد و گردشگران بیشماری راهی این منطقه دیدنی می شوند. ما به شما پیشنهاد می کنیم در سفر پاییزی به آنتالیا حتما این تفریحات آنتالیا را استفاده کنیددر ادامه تفریحات آنتالیا مخصوص فصل پاییز رو بهتون معرفی می کنم.

 

تفریحات آنتالیا در پاییز 

1. آفرود در آنتالیا

آفرود در آنتالیا

 این روزها آفرود در گوشه و کنار دنیا طرفداران خود را دارد و در کشورمان ایران هم در مناطق مختلف برگزار می شود، اما آفرود هایی هستند که به شهرت جهانی دست یافته اند و گردشگران ماجراجو فرسخ ها را می پیمایند تا با این فعالیت هیجان انگیز سرگرم شوند. یکی از بهترین مکان ها برای آفرود، آنتالیاست که آن چنان جذاب و مشهور است که جزو فهرست پر فروش ترین تورهای تفریحی، گردشگری این شهر قرار دارد.

اگه پاییز بری آنتالیا کمتر برات آب میخوره! + توضیحات

سالانه میلیون ها نفر در آنتالیا با ملیت های گوناگون به آفرود می پردازند و تورهای این ورزش هم با قیمت های مختلف و سرسام آوری به فروش می رسند.

آفرود در آنتالیا از محبوب ترین تفریحات نزد گردشگران آنتالیاست.  می توانید ترس، دلهره، شادی و ناراحتی را در یک تفرح در کنار هم تجربه کنید. طبیعت بکر و فوق العاده ی آنتالیا را می توانید با آفرود به بهترین وجه تماشا کنید.

 

2. زمین بازی گلف در آنتالیا

گلف

بازی گلف از دسته بازی های لوکس دنیا به حساب می آید اما اگر علاقه به تجربه کردن آن دارید و به ترکیه سفر کردید می توانید فرصتی برای امتحان کردن این ورزش را داشته باشید. زمین های گلف در آنتالیا هرساله دارای بازدید گردشگران زیادی می باشد.

برای علاقمندان به بازی گلف، آنتالیا مقصد شناخته شده ای می باشد . منطقه بلک آنتالیا زمین های گلف زیادی داردوتمام انها مطابق با استانداردهای جهانی میباشند. این منطقه علاوه بر زمین های گلف ، هتل های 5 ستاره لوکس متعددی برای اقامت توریست ها دارد و به همین دلایل جزو توریستی ترین مناطق ترکیه میتوان نام برد.این منطقه درآنتالیا به دلیل پیشرفته بودن درزمینه گلف وامکانات مناسب هرساله گلف بازان زیادی را از سراسر دنیا به سوی خود جذب خواهید کرد.
آب و هوای این منطقه اجازه می دهد تا شما 12 ماه سال را در این منطقه گلف بازی کنید.اما فقط علاقمندان به گلف نیستند که از هتل های این منطقه استفاده می کنند .منطقه بلک آنتالیا پر از هتل های بسیار لوکس است و درواقع میتوانیم بگوییم بهترین هتل های شهر آنتالیا در منطقه بلک واقع شده اند پس اگر مایل هستید از تعطیلات تور ترکیه خود به بهترین شکل لذت ببرید پیشنهاد می کنیم در یکی از هتل های لوکس منطقه بلک اقامت نمایید.

نام تعدادی از زمین های گلف در آنتالیا 

بنابراین اگر قصد سفر به ترکیه را دارید و به بازی گلف علاقه مند هستید می توانید به یکی از زمین های گلف در آنتالیا مراجعه کنید و از گلف لذت ببرید.

  • زمین گلف ریزورت گلوریا
  • باشگاه گلف نشنال گلف کلاب
  • زمین گلف تات

17 اشتباهی که در سفر به استانبول نباید انجام بدی

3. کارتینگ در آنتالیا

کارتینگ آنتالیا

 یکی از هیجان آورترین تفریحات در هرکجای دنیا کارتینگ است. سرعت و رقابت با کسانی که بدنبال هیجان هستند شما را ترغیب می کند حداقل برای یکبار هم شده آنرا امتحان کنید.

بهترین کارتینگ در آنتالیا کجاست

آنتالیا شهری که پر از تفریحات مهیج و هیجان انگیز که همین موجب شده است که سالانه مسافران و گردشگران زیادی به این شهر مسافرت کنند. بعد از تفریحات شبانه آنتالیا٬ کارتینگ آنتالیا یکی از مهیج ترین و مفرح ترین تفریحات در آنتالیا به حساب می آید. عاشقان سرعت و هیجان در سفر به آنتالیا هرگز پیست‌های کارتینگ در آنتالیا را فراموش نکنید که می توانید بهترین سفر عمرتان را از دست بدهید.

پیست کارتینگ Aksiyon Go Kart در آنتالیا

پیست کارتینگ آکسیون یکی از بهترین و مهم ترین پیست ها در شهر آنتالیا به حساب می آید که با خیال راحت می توانید یکروز هیجان انگیز را در بزرگترین پیست کارتینگ خاورمیانه را انجام دهید. باتوجه به اینکه این پیست از استانداردهای روز دنیا برخوردار است می توانید بدون نگرانی ساعت های با سرعت٬ هیجان و آدرینالین بگذرانید.

قشنگ ترین لحظه ها وقتی است که با دوستان یا خانواده یتان بروید و یک رقابت هیجان انگیزی را انجام دهید. این پیست دارای ماشین های با کیفیت و با قابلیت هدایت بالا و مکانی ایمن برای تجربه سرعت بالاست.

اگر رانندگی بلد نیستید در این پیست های کارتینگ  مربی های وجود دارند که بصورت رایگان به شما آموزش می دهند٬ پس ناراحت نباشید که نمی توانید از این ورزش ها استفاده کنید.

منبع: کارناوال
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر