هتل های چهار ستاره شیراز | معرفی هتل پارک سعدی شیراز

معرفی هتل پارک سعدی شیراز | اطلاعات کامل + عکس

هتل پارک سعدی شیراز، یکی از هتل‌های چهارستاره و با کیفیت شیراز است که با امکانات و خدمات متنوع خود، اقامتی به یادماندنی را برایتان رقم خواهد زد.

هتل پارک سعدی شیراز
ویکی گردی:

هتل پارک سعدی شیراز از هتل‌ های چهار ستاره شیراز است که در نزدیکی دروازه قرآن (تنگه الله اکبر) و در جوار خواجه حافظ شیرازی و روبروی باغ زیبای جهان نما، در نقطه ای بسیار خوش آب و هوا قرار گرفته است. شیراز به علت موقعیت مکانی و تاریخچه فرنگی هنری اش، میزبان میهمانان بسیار است و از این‌رو هتل ها و اقامتگاه های فراوانی در آن وجود دارند. بنابراین اگر قصد سفر به شیراز را دارید و نمی‌دانید کدام هتل مناسب شماست، در ادامه این مقاله ما را همراهی کنید تا هتل پارک سعدی شیراز را به شما معرفی کنیم. شاید در آخر این مقاله، هتل پارک سعدی شیراز یکی از گزینه های انتخابی شما شود.

تاریخچه هتل پارک سعدی شیراز

هتــل پارک سعدی شیراز در سال ۱۳۴۱ با زیربنای ۴۰۰۰ مترمربع با استاندارد روز دنیا باز گشایی و پذیرای مهمانان ایرانی و خارجی از تمام نقاط دنیا بوده است و در سال ۱۳۷۷ بازسازی و نوسازی و سال ۱۳۸۶ مجدداً شروع به کار کرده است. هم اکنون هتل با ۲ طبقه و مجموع ۵۳ فضای اقامتی در قالب اتاق و سوئیت میزبان میهمانان شهر شیراز می باشد.

اتاق‌های هتل پارک سعدی شیراز

هتل پارک سعدی شیراز

53 واحد اقامتی راحت و زیبای هتل پارک سعدی شیراز شامل اتاق‌های دو تخته برای یک نفر، دو تخته، سه تخته، کانکت چهار تخته، سوئیت یک‌خوابه دو تخته و سوئیت دوخوابه چهار تخته می‌شود. اتاق‌های کانکت از دو اتاق دو تخته کنار هم تشکیل شده که به واسطه یک در به هم ربط دارند و برای اقامت‌های خانوادگی بسیار مناسبند. سوئیت‌های هتل پارک سعدی نیز دارای اتاق خواب و نشیمن مجزا، آشپزخانه بدون امکان پخت و پز و متراژ بیشتری نسبت به اتاق‌ها هستند.

رستوران و کافی‌شاپ هتل پارک سعدی شیراز

هتل پارک سعدی شیراز

رستوران هتل پارک سعدی شیراز با نام رستوران بوستان، در تمام روز با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و محیطی کاملا آرامش بخش همراه با کادری مجرب در خدمت شما میهمانان عزیز می باشد.

منوی رستوران به گونه ای تنظیم شده است تا میهمانان گرامی با هر سلیقه و ذائقه غذایی بتوانند غذای مطلوب خود را صرف نمایند. همچنین رستوران تابستانه هتل همراه با موسیقی سنتی و محیطی آرمش بخش، یکی دیگر از رستوران های هتل است.

بدون شک لذت پذیرایی و محیط دلنشین رستوران تابستانه هتل پارک سعدی شیراز، سالهای سال در خاطره  میهمانان عزیز خواهد ماند.

کافی شاپ هتل پارک سعدی شیراز با ارائه بهترین خدمات به میهمانان و سرو لذیذترین دسرها و گواراترین نوشیدنیها، فضایی مناسب و محیطی آرام و منظره بسیار زیبا از درختان سرو سر به فلک کشیده خاطره زیبایی را برایتان به جا خواهد گذاشت.

امکانات تفریحی ورزشی هتل پارک سعدی شیراز

هتل پارک سعدی شیراز

هتل پارک سعدی شیراز با مجموعه ورزشی خود شامل سونا خشک و بخار، جکوزی، پینگ پنگ، فوتبال دستی و محل بازی کودکان سرگرمی و سلامتی مهمانان را نیز در نظر گرفته و سپری کردن اوقاتی خوش و لذت‌بخش در هتل را برایشان تضمین کرده است.

سالن چند منظوره هتل پارک سعدی شیراز

هتل پارک سعدی شیراز

 اگر هم در صدد برگزاری مراسم در شیراز هستید، می‌توانید با خیال آسوده سالن چند منظوره گلستان هتل پارک سعدی شیراز را انتخاب کنید. این سالن با 350 نفر ظرفیت و داشتن تجهیزات صوتی و تصویری به‌روز، امکانات پذیرایی کامل و منوهای غذا و میان وعده متنوع اجرای باشکوه، مراسم‌هایی چون همایش، کنفرانس، مهمانی و جشن را برای شما ممکن ساخته است.

مکان های گردشگری اطراف هتل پارک سعدی شیراز

یکی از امتیازات مهم هتل چهار ستاره پارک سعدی شیراز موقعیت مکانی خاص این هتل است. قرارگیری این هتل در یکی از بهترین نقاط شمال شیراز و در خیابان حافظ موجب شده تا علاوه بر آب و هوای پاک و مطبوع و دوری از شلوغی و ترافیک شهر، به مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری شیراز نزدیک باشد. با رزرو هتل پارک سعدی شیراز آرامگاه حضرت حافظ، باغ زیبای جهان‌نما و دروازه قرآن تاریخی در فاصله چند دقیقه‌ای از شما خواهند بود.

فاصله هتل تا دروازه قرآن : 796 متر (12 دقیقه با خودرو)

 فاصله هتل تا ارگ کریم خان زند : 2 کیلومتر و 647 متر (8 دقیقه با خودرو)

 فاصله هتل تا باغ ارم : 5 کیلومتر و 52 متر (11 دقیقه با خودرو)

 فاصله هتل تا باغ عفیف آباد : 10 کیلومتر و 119 متر (18 دقیقه با خودرو) 

قوانین و مقررات هتل پارک سعدی شیراز

  • هزینه اقامت برای مسافرین خارجی به نرخ برد می باشد.

  • هزینه اقامت برای کودکان زیر 2 سال درصورت عدم استفاده از سرویس اضافه بصورت رایگان و برای سنین 2 تا 8 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه بصورت نیم بها می باشد.

  • پذیرش خانم تنها با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر است.

  • پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته، به همراه ارائه ی کارت ملی و شناسنامه عکس دار زوجین، امکان پذیر است.

  • هتل دارای پارکینگ روباز می باشد.

قوانین کنسلی:

در صورت اعلام کنسلی یک روز قبل از ورود، 50%هرینه یک شب و روز ورود هزینه یک شب کامل و بعد از ورود مهمان به هتل هزینه کل شب ها سوخت خواهد شد.

در ایام پیک، از دو روز تا روز ورود میهمان هزینه یک شب و روز ورود میهمانان بطور کامل سوخت خواهد شد.

آدرس و تلفن هتل پارک سعدی شیراز

آدرس: شیراز، بالاتر از حافظیه، روبه‌روی باغ جهان‌نما

تلفن: 32274900-071

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر